PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="EROL AKGÜN" data-source="post: 884014" data-attributes="member: 49570"><p><strong>Ynt: Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı</strong></p><p></p><p>arkadaşlar iyi akşamlar . lastik konusundaki açıklamaların hemen hemen tamamını okudum .genelde hepimizin yapmış olduğu hatalar var . yılmaz kardeşimin aynen dediklerine katılıyorum .</p><p> en önemli konu düşük hava olayı . </p><p> birde kullanılmayan araçların takoza alınması . ( balya makinası , biçer ,batoz ) gibi .</p><p> çünkü ağır araçlar lastiğin yapısını bozuyor .birde havası düşükse olay dahada hızlanıyor .( çabuk deforma oluyor )</p><p> Bir teknik insan olarak ben kendi işimle ilgili lastik olayını anlatayım . THY de grev olduğu zamanlar . uçaklar sabit olarak ayni yerde 2 veya 3 günden fazla sabit bırakmayız .uçaklar sürekli olarak hareket ettirilerek lastiğin taban oturumunu %45 ileriye veya geriye alırızki ayni yerde durmasın diye .zaten bu bakım kitaplarında yazar ve uygulanır .</p><p> birde hemen hemen 24 saattte 1 defa hava ikmalleri yapılır .verilen limitlere getirilir . </p><p> ben şahsım olarak muhakkak her üç arabamında latiklerini maksimum 1 ayda bir kontrollarını yaparım .eksilenleri tamamlatırım . lastik ömrü açısından .</p><p> tabiki arazi yapısını . taşlık gibi çok önemi vardır .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EROL AKGÜN, post: 884014, member: 49570"] [b]Ynt: Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı[/b] arkadaşlar iyi akşamlar . lastik konusundaki açıklamaların hemen hemen tamamını okudum .genelde hepimizin yapmış olduğu hatalar var . yılmaz kardeşimin aynen dediklerine katılıyorum . en önemli konu düşük hava olayı . birde kullanılmayan araçların takoza alınması . ( balya makinası , biçer ,batoz ) gibi . çünkü ağır araçlar lastiğin yapısını bozuyor .birde havası düşükse olay dahada hızlanıyor .( çabuk deforma oluyor ) Bir teknik insan olarak ben kendi işimle ilgili lastik olayını anlatayım . THY de grev olduğu zamanlar . uçaklar sabit olarak ayni yerde 2 veya 3 günden fazla sabit bırakmayız .uçaklar sürekli olarak hareket ettirilerek lastiğin taban oturumunu %45 ileriye veya geriye alırızki ayni yerde durmasın diye .zaten bu bakım kitaplarında yazar ve uygulanır . birde hemen hemen 24 saattte 1 defa hava ikmalleri yapılır .verilen limitlere getirilir . ben şahsım olarak muhakkak her üç arabamında latiklerini maksimum 1 ayda bir kontrollarını yaparım .eksilenleri tamamlatırım . lastik ömrü açısından . tabiki arazi yapısını . taşlık gibi çok önemi vardır . [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt