PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="EROL AKGÜN" data-source="post: 884176" data-attributes="member: 49570"><p><strong>Ynt: Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı</strong></p><p></p><p>arkadaşlar tekrar iyi akşamlar . fırsat buldukça nete girmeye çalışıyorum . lastik konusu gerçekten çok önemli . sıfır takılan bir lastik ebadına ön ve arka lastiklere veya tonaja gore ( 2 =4 defa ) arası KAPLAMA yapıldıktan sonra lastik kal ( hurda ) olur . lastik havalarını devamlı ölçmek veya ölçtürmek çok zor değil . şimdi yeni çıkan güzel ölçme aletleri var . teknik olarak (TABİKİ ARAÇ VEYA MAKİNA ) fazla yol yapmadan ( 1000=2000 ) metre gitmeden lastik havaları ayarlanmalı . </p><p> büyük MİCHELLİN lastik bayilerinde düşük basınçla ilgili videolar var . imkanınız olur ise seyretmenizi isterim .TEST OLARAK . uçağın kalkışında düşük basınçlı lastiğin nasıl patladığının testi . normal basınçlı olan patlamadığını göreceksiniz .</p><p> bizim mesleğimizde hep sıfır hata olduğundan dolayı herşey sıfır toleranslıdır . </p><p> bizim isle ilgili bir örnek vereyım . her iki taker 200 PSI olması gerekirken sefer dönüşü kontrolunda % 25 basın düşüklüğü görürsek eğer , aynı aks üzerinde her iki tekerde değişir . hiç risk alınmaz .çünkü iniş ve kalkışta size yere temasınızı sağlayan sadece lastiktir . diş derinliğide ayni işaret bezi ( teli ) görüldüğü anda hemen lastik değişir . çünkü altta 20 KAT KAPLAMA hasar görerek lastiğin kal olmaması sağlanır . kaplama sayısı limitine gelene kadar kaplanır ve lastik atılır . tekrar iyi akşamlar .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EROL AKGÜN, post: 884176, member: 49570"] [b]Ynt: Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı[/b] arkadaşlar tekrar iyi akşamlar . fırsat buldukça nete girmeye çalışıyorum . lastik konusu gerçekten çok önemli . sıfır takılan bir lastik ebadına ön ve arka lastiklere veya tonaja gore ( 2 =4 defa ) arası KAPLAMA yapıldıktan sonra lastik kal ( hurda ) olur . lastik havalarını devamlı ölçmek veya ölçtürmek çok zor değil . şimdi yeni çıkan güzel ölçme aletleri var . teknik olarak (TABİKİ ARAÇ VEYA MAKİNA ) fazla yol yapmadan ( 1000=2000 ) metre gitmeden lastik havaları ayarlanmalı . büyük MİCHELLİN lastik bayilerinde düşük basınçla ilgili videolar var . imkanınız olur ise seyretmenizi isterim .TEST OLARAK . uçağın kalkışında düşük basınçlı lastiğin nasıl patladığının testi . normal basınçlı olan patlamadığını göreceksiniz . bizim mesleğimizde hep sıfır hata olduğundan dolayı herşey sıfır toleranslıdır . bizim isle ilgili bir örnek vereyım . her iki taker 200 PSI olması gerekirken sefer dönüşü kontrolunda % 25 basın düşüklüğü görürsek eğer , aynı aks üzerinde her iki tekerde değişir . hiç risk alınmaz .çünkü iniş ve kalkışta size yere temasınızı sağlayan sadece lastiktir . diş derinliğide ayni işaret bezi ( teli ) görüldüğü anda hemen lastik değişir . çünkü altta 20 KAT KAPLAMA hasar görerek lastiğin kal olmaması sağlanır . kaplama sayısı limitine gelene kadar kaplanır ve lastik atılır . tekrar iyi akşamlar . [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Goodyear Lastikleri zirai lastik ürün grubundan çıkma kararı aldı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt