PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Günün Fotoğrafı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1243408" data-attributes="member: 76199"><p>Bakım işlerini yapmamız gerekir.Mazot bitince motorun hava yapmaması için;</p><p>Mazot deposundan çıkan tahliye hortumunun çıkışına T boru koyulur.El gazı çubuğunun yanında bulunan enjektörün tepesine rekor eklenir.T ile enjektör üstündeki rekor arasına tahliye borusu kalınlığında boru eklenir.</p><p> Motor mazotu bitirdiğinde kendi kendine stop eder.Mazotu depoya doldurduğumuzda bir iki kolda tekrar çalışır.Enjektör üzerindeki civatayı gevşetip hava almaya gerek kalmaz.Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1243408, member: 76199"] Bakım işlerini yapmamız gerekir.Mazot bitince motorun hava yapmaması için; Mazot deposundan çıkan tahliye hortumunun çıkışına T boru koyulur.El gazı çubuğunun yanında bulunan enjektörün tepesine rekor eklenir.T ile enjektör üstündeki rekor arasına tahliye borusu kalınlığında boru eklenir. Motor mazotu bitirdiğinde kendi kendine stop eder.Mazotu depoya doldurduğumuzda bir iki kolda tekrar çalışır.Enjektör üzerindeki civatayı gevşetip hava almaya gerek kalmaz.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Günün Fotoğrafı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt