PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Akifİnanç68" data-source="post: 1342880" data-attributes="member: 77558"><p>Sağolun abiler. Her gün arıza yapmaya başladı tarlaya korka korka gidiyorum artık. 4 teker remorkla geri geri yanaşırken çok hafif manevralar yapmama rağmen hortumu patlattı. Aslında buna gıkım bile çıkmazdı, normal karşılardım ama yeter artık bu nedir yahu? Fabrikan seni milleti arıza yap diye mi üretti? 1 haftadır kahrını çekiyorum. Milletin motoru cayır cayır çalışıyor bizimki her gün bi tarafı dağıtıyor.</p><p></p><p>Direksiyon kutundaki yağı 2 -3 sene önce değiştirmiştik. Sene içinde çok bi çalışmadığı icin totalde 500-600 saat çalışmış oluyor ki bence fazla bir saat değil bu.</p><p></p><p>Cemal abi, motor amcamın olduğu için değişim ona bağlı. Geçende bahsetmiştim 2 sezon önce heveslenmiştik amcamla olmadı. Babam ilk arıza yapmaya başladığı gün sattırmak istemişti. Hatta o gün foruma olanları yazmıştım, ekleyebilirsem mesajı bu mesajın altına koyarım.Babam üst üste arızaya ve tek bir büyük arızaya tahammül edemez. Zamanında 768 balyada arkayı dağıttığı için tek kalemde şuanki tümoyu almıştı. </p><p></p><p></p><p></p><p>[USER=60721]@beyfendi01[/USER] abi, 640 alınana kadar tümonun kronik sorunu olan hidroliğini yaptıra yaptıra hidrolikle olan işleri görürdük. Amcam 640 alınca işler rahatladı, babam tümonun hidroliği tekrardan yaptırmaya gerek duymadı. İlk alındığı zamanlar motorsikletim arızalı olduğu için 640ı tarlaya gidip gelmek için kullanırdım , problemsizdi. Senede 300 saat çalışmaya başlayınca arıza fabrikası oldu mübarek. Tümo şuan balya bağlıyor. Hidroliğe gerek olmayan işlerde eğer tümo boş ise 640 çilesiyle hiç uğraşımıyorum.</p><p></p><p>@darande44 abi, 640ı hiç o amaçla kullanmadım, amcam fikirlerime saygi duyar, imkanı varsa yapar hatta ama durumu malum. </p><p></p><p>Fakat tümosanı kırmak için uğraşmışlığım var [emoji16]. 2018 sezonunda babam balya makinasiyla beni tarlaya terk etti, tek başına tarlayı bitirecen dedi. Rüzgarın ters esmesi, toz, konfordan dolayı her tarafımın ağrıması ; bir zamanlar fanatiği olduğum tümosandan soğutmuştu. Babama " yeni motor almazsan kendi balyanı kendin bas, bu iş bu motorla insan iş değil" dedim. Babam motor alamayız dedi. O günden sonra kırmak, bozmak, dağıtmak için elimden geleni yaptım. Hararet önceki sahibin hatası yüzünden ister istemez yüksekti. Haşpaylı balya basmakta güç gerektiren bir iş olduğu için ve benim kırma isteğimde olunca 2 vites hızlı gittigimden hararet hep sondaydı ama kıramadım. Dolap tıkanınca motoru bozmak için kuyruk mili debriyajını 5 metre öteden koku alacak şekilde yaktığım olmuştu.Sonra babamı motoru değiştirmeye ikna edince macera aramayı bıraktım. </p><p></p><p>Yunus abi; sevdiğim 2 özelliğinden birisi hararete töbeli olması, biri 2.eli. 5 sene önce 12ye aldık. Şimdi nerdeyse iki katı ediyor mübarek [emoji846]. Fanatik CNH'ciler oldukça 80-66'ya 150bin verenler tükenmez bu ülkede.</p><p></p><p>Ufuk abi, keşke çeksede kırsa. 640 daha kendini çekemeyip, pulluğu götüremediğinden dolayı tarla sürümümüzü 2 senedir Td110 yapıyor, babamın arkadaşı. Geçen 265 sürdüm 1984 model. 40 dakika civarı araba tattırmak için yolda kullandım. Biz bunca sene takoz kullanmışız yahu. Tek eksiği hidroliği direksiyon. Serilik, ergonomi, konfor her sey vardı. Ben tercihimi yaptım, CNH grubu benden uzak, MF yakın olsun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Akifİnanç68, post: 1342880, member: 77558"] Sağolun abiler. Her gün arıza yapmaya başladı tarlaya korka korka gidiyorum artık. 4 teker remorkla geri geri yanaşırken çok hafif manevralar yapmama rağmen hortumu patlattı. Aslında buna gıkım bile çıkmazdı, normal karşılardım ama yeter artık bu nedir yahu? Fabrikan seni milleti arıza yap diye mi üretti? 1 haftadır kahrını çekiyorum. Milletin motoru cayır cayır çalışıyor bizimki her gün bi tarafı dağıtıyor. Direksiyon kutundaki yağı 2 -3 sene önce değiştirmiştik. Sene içinde çok bi çalışmadığı icin totalde 500-600 saat çalışmış oluyor ki bence fazla bir saat değil bu. Cemal abi, motor amcamın olduğu için değişim ona bağlı. Geçende bahsetmiştim 2 sezon önce heveslenmiştik amcamla olmadı. Babam ilk arıza yapmaya başladığı gün sattırmak istemişti. Hatta o gün foruma olanları yazmıştım, ekleyebilirsem mesajı bu mesajın altına koyarım.Babam üst üste arızaya ve tek bir büyük arızaya tahammül edemez. Zamanında 768 balyada arkayı dağıttığı için tek kalemde şuanki tümoyu almıştı. [USER=60721]@beyfendi01[/USER] abi, 640 alınana kadar tümonun kronik sorunu olan hidroliğini yaptıra yaptıra hidrolikle olan işleri görürdük. Amcam 640 alınca işler rahatladı, babam tümonun hidroliği tekrardan yaptırmaya gerek duymadı. İlk alındığı zamanlar motorsikletim arızalı olduğu için 640ı tarlaya gidip gelmek için kullanırdım , problemsizdi. Senede 300 saat çalışmaya başlayınca arıza fabrikası oldu mübarek. Tümo şuan balya bağlıyor. Hidroliğe gerek olmayan işlerde eğer tümo boş ise 640 çilesiyle hiç uğraşımıyorum. @darande44 abi, 640ı hiç o amaçla kullanmadım, amcam fikirlerime saygi duyar, imkanı varsa yapar hatta ama durumu malum. Fakat tümosanı kırmak için uğraşmışlığım var [emoji16]. 2018 sezonunda babam balya makinasiyla beni tarlaya terk etti, tek başına tarlayı bitirecen dedi. Rüzgarın ters esmesi, toz, konfordan dolayı her tarafımın ağrıması ; bir zamanlar fanatiği olduğum tümosandan soğutmuştu. Babama " yeni motor almazsan kendi balyanı kendin bas, bu iş bu motorla insan iş değil" dedim. Babam motor alamayız dedi. O günden sonra kırmak, bozmak, dağıtmak için elimden geleni yaptım. Hararet önceki sahibin hatası yüzünden ister istemez yüksekti. Haşpaylı balya basmakta güç gerektiren bir iş olduğu için ve benim kırma isteğimde olunca 2 vites hızlı gittigimden hararet hep sondaydı ama kıramadım. Dolap tıkanınca motoru bozmak için kuyruk mili debriyajını 5 metre öteden koku alacak şekilde yaktığım olmuştu.Sonra babamı motoru değiştirmeye ikna edince macera aramayı bıraktım. Yunus abi; sevdiğim 2 özelliğinden birisi hararete töbeli olması, biri 2.eli. 5 sene önce 12ye aldık. Şimdi nerdeyse iki katı ediyor mübarek [emoji846]. Fanatik CNH'ciler oldukça 80-66'ya 150bin verenler tükenmez bu ülkede. Ufuk abi, keşke çeksede kırsa. 640 daha kendini çekemeyip, pulluğu götüremediğinden dolayı tarla sürümümüzü 2 senedir Td110 yapıyor, babamın arkadaşı. Geçen 265 sürdüm 1984 model. 40 dakika civarı araba tattırmak için yolda kullandım. Biz bunca sene takoz kullanmışız yahu. Tek eksiği hidroliği direksiyon. Serilik, ergonomi, konfor her sey vardı. Ben tercihimi yaptım, CNH grubu benden uzak, MF yakın olsun. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt