PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1468694" data-attributes="member: 76199"><p>Bu modellerde orijinal açık yeşil antifriz ömürlüktür, üst delikten 4 cm boşluk bırakılır, su fazla doldurulmaz, eksik varsa saf su ekleyiniz, aküyede aynı saf su eklenir.</p><p> 2. Viteste atma sorunu olabiliyor, kontrol edilmeli.</p><p> Ön teker göbekleri boşluk yapabiliyor.</p><p> Hidrolik kol diplerinde boşluk olabiliyor. Ek piston koyulabilir.</p><p> Mf 3075 in 4 lü damper çıkışları takılabilir.</p><p> Yan gergi zincirleri yerine pimli gergi kolları daha kullanışlı oluyor.</p><p> Debriyaj yumuşaklığı iyidir.</p><p> Motor devri kimisinde 2200 rpm de kapalı ayarda kalmış olabiliyor.</p><p> Rölanti devri 650 rpm dir.</p><p> Yükle kaptırma ihtiyacı olmuyorsa max devir 2200 yeterlidir.</p><p> İhtiyaç varsa 2600 rpm e kadar açılabilir ama yakıt çoğaltır, çok tavsiye etmeyiz.</p><p> Motor max güç devri 2000 rpm ,</p><p> Max tork devri 1350 rpm,</p><p> En az yakıt devri 1800 rpm.</p><p> Kullanmadığımız sabit üst çeki demiri elimizde var, gövdeden geriye 30 cm uzaklıkta çeki pimi takılıyor. </p><p> Fotoğrafını çekip bir ara atarız.</p><p> Römork arışı dönüşlerde arka lastiğe sarmaz ve çayır makinesi şartı yukarı kalkınca çekiye sarmaz, orta kol aşağı inince de çekiye değmez.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1468694, member: 76199"] Bu modellerde orijinal açık yeşil antifriz ömürlüktür, üst delikten 4 cm boşluk bırakılır, su fazla doldurulmaz, eksik varsa saf su ekleyiniz, aküyede aynı saf su eklenir. 2. Viteste atma sorunu olabiliyor, kontrol edilmeli. Ön teker göbekleri boşluk yapabiliyor. Hidrolik kol diplerinde boşluk olabiliyor. Ek piston koyulabilir. Mf 3075 in 4 lü damper çıkışları takılabilir. Yan gergi zincirleri yerine pimli gergi kolları daha kullanışlı oluyor. Debriyaj yumuşaklığı iyidir. Motor devri kimisinde 2200 rpm de kapalı ayarda kalmış olabiliyor. Rölanti devri 650 rpm dir. Yükle kaptırma ihtiyacı olmuyorsa max devir 2200 yeterlidir. İhtiyaç varsa 2600 rpm e kadar açılabilir ama yakıt çoğaltır, çok tavsiye etmeyiz. Motor max güç devri 2000 rpm , Max tork devri 1350 rpm, En az yakıt devri 1800 rpm. Kullanmadığımız sabit üst çeki demiri elimizde var, gövdeden geriye 30 cm uzaklıkta çeki pimi takılıyor. Fotoğrafını çekip bir ara atarız. Römork arışı dönüşlerde arka lastiğe sarmaz ve çayır makinesi şartı yukarı kalkınca çekiye sarmaz, orta kol aşağı inince de çekiye değmez. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt