PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Hattat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Hattat 240s Vites Degistirme
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1424733" data-attributes="member: 76199"><p>Aleyküm selam,</p><p>Rampa şekli 50 m, %40 eğimli , 100 m , %30 eğimli , 40 m , %35 eğimli ,</p><p>Römork, 4 tekerli sofralı, kasa ağırlığı 1,5 ton + 6 ton yük ,</p><p>Düzden dip gazla 2600 rpm son hız kaptırma rampaya giriyoruz,</p><p>İlk eğimli kısımdan traktör hızıyla atlayabiliyor.</p><p>Rampa dibinden direk takviye 3 yapıp , arışa hidrolik yapsak rampa ortasında traktör boğuluyor,</p><p>Mecbur ilk rampacık kaptırma yapmak durumunda kalıyoruz.</p><p>%30 eğimli kısımda direk takviye 4. vitese düşeriz.</p><p>İki elimizi aynı anda kullanmak gerekiyor.</p><p>Önce vites boşa alınır, takviye ağır kademeye geçirilir, vites tekrardan 4. vitese atılır.</p><p>Hidroliğe hafiften basılıp arış yukarı kastırılır.</p><p>1800-2000 rpm motor devriyle traktör tırmanır,</p><p>Rampanın %35 eğimli bölümüne gelince takviye 3. vitese düşülür.</p><p>Takviye 3. vitesle traktör genelde boğulmaz.</p><p>Motor düşükse traktörde boğulma görülebiliyor.</p><p>Römork arkasından bir kişi elinde takozla yürür.</p><p>Asfalt rampada zift kaynama yaparsa traktör patinaja kalabilir.</p><p>Traktörün susma noktasına kadar limitlerde kullanırız.</p><p>Usta şoförlerin yapabileceği işlerdir.</p><p>Ön tekerleri yerden kesip tek fren ile de traktörü sürebiliriz.</p><p>Fakat yapılmasını çokta tavsiye etmeyiz.</p><p>Güvenlik için uygun değildir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1424733, member: 76199"] Aleyküm selam, Rampa şekli 50 m, %40 eğimli , 100 m , %30 eğimli , 40 m , %35 eğimli , Römork, 4 tekerli sofralı, kasa ağırlığı 1,5 ton + 6 ton yük , Düzden dip gazla 2600 rpm son hız kaptırma rampaya giriyoruz, İlk eğimli kısımdan traktör hızıyla atlayabiliyor. Rampa dibinden direk takviye 3 yapıp , arışa hidrolik yapsak rampa ortasında traktör boğuluyor, Mecbur ilk rampacık kaptırma yapmak durumunda kalıyoruz. %30 eğimli kısımda direk takviye 4. vitese düşeriz. İki elimizi aynı anda kullanmak gerekiyor. Önce vites boşa alınır, takviye ağır kademeye geçirilir, vites tekrardan 4. vitese atılır. Hidroliğe hafiften basılıp arış yukarı kastırılır. 1800-2000 rpm motor devriyle traktör tırmanır, Rampanın %35 eğimli bölümüne gelince takviye 3. vitese düşülür. Takviye 3. vitesle traktör genelde boğulmaz. Motor düşükse traktörde boğulma görülebiliyor. Römork arkasından bir kişi elinde takozla yürür. Asfalt rampada zift kaynama yaparsa traktör patinaja kalabilir. Traktörün susma noktasına kadar limitlerde kullanırız. Usta şoförlerin yapabileceği işlerdir. Ön tekerleri yerden kesip tek fren ile de traktörü sürebiliriz. Fakat yapılmasını çokta tavsiye etmeyiz. Güvenlik için uygun değildir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Hattat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Hattat 240s Vites Degistirme
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt