PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Hattat
Fotoğraflar (Alıntılar)
HATTAT 285 S BAYİLERE SEVKİYATA HAZIR ÇİFTÇİLERİMİZE HAYIRLI OLSUN.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ofas" data-source="post: 970204" data-attributes="member: 20560"><p><strong>Ynt: HATTAT 285 S BAYİLERE SEVKİYATA HAZIR ÇİFTÇİLERİMİZE HAYIRLI OLSUN.</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Bir sonraki mesajınız için iddiaya girilebilir.</p><p>Tahminim ' ... '</p><p>Bayisiniz galiba hayırlı satışlar.</p><p></p><p>Traktörden çok anlamam ama Mf ' nin tutulan 200 serisi ile phantom serisinin melezi galiba.</p><p></p><p>Model ismi 200 serisi,</p><p>Kaporta 398 serisi,</p><p>Kabin ve vites kolları phantom.</p><p>Sayın hattat üreticisi! Mf ' nin tutulan modellerinden esinlendiniz anladık ama neden paraya kıyıp traktör başı yaklaşık 2.000tl verip radial lastik kullanmadınız? Parası müşteriden çıkıyor nasılsa.</p><p>Motorun gücünü aktarmadaki yer ile temas eden tek noktası lastik değil mi? Bu kadar önemli bir noktayı neden pas geçersiniz ki? Yoksa müşteri kabine, şanzımana, motora, görüntüye bakarken lastiklere dikkat etmez düşüncesiyle mi es geçilir?</p><p></p><p>Goodyear ' ın bir reklamında ' Kontrolsüz güç güç değildir.' sloganı vardı. Bence çok önemli ama siz konuyu atlamışsınız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ofas, post: 970204, member: 20560"] [b]Ynt: HATTAT 285 S BAYİLERE SEVKİYATA HAZIR ÇİFTÇİLERİMİZE HAYIRLI OLSUN.[/b] Bir sonraki mesajınız için iddiaya girilebilir. Tahminim ' ... ' Bayisiniz galiba hayırlı satışlar. Traktörden çok anlamam ama Mf ' nin tutulan 200 serisi ile phantom serisinin melezi galiba. Model ismi 200 serisi, Kaporta 398 serisi, Kabin ve vites kolları phantom. Sayın hattat üreticisi! Mf ' nin tutulan modellerinden esinlendiniz anladık ama neden paraya kıyıp traktör başı yaklaşık 2.000tl verip radial lastik kullanmadınız? Parası müşteriden çıkıyor nasılsa. Motorun gücünü aktarmadaki yer ile temas eden tek noktası lastik değil mi? Bu kadar önemli bir noktayı neden pas geçersiniz ki? Yoksa müşteri kabine, şanzımana, motora, görüntüye bakarken lastiklere dikkat etmez düşüncesiyle mi es geçilir? Goodyear ' ın bir reklamında ' Kontrolsüz güç güç değildir.' sloganı vardı. Bence çok önemli ama siz konuyu atlamışsınız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Hattat
Fotoğraflar (Alıntılar)
HATTAT 285 S BAYİLERE SEVKİYATA HAZIR ÇİFTÇİLERİMİZE HAYIRLI OLSUN.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt