PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Hattat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Hattat Periyodik Bakım Cetveli
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1389640" data-attributes="member: 76199"><p>Eski nesil motorlarda 1996 model Perkins , 250 saat motor yağı değişimi vardı ve sorunsuz kullandık, eski nesil yağlar sentetik yağda değildi , mineral yağ kullanılıyordu.</p><p>Euro 3 motorların tamamı 500 saat yağ değişim aralığına sahiptir.</p><p>CRDi motorların 600 saat yağ değişim aralıkları bulunmaktadır.</p><p>Benzinli taksi motorlarında eski nesiller 5000 km , yaklaşık 500 saatte , yeni nesiller , 10 000 km , yaklaşık 1000 saatte , hatta 30 000 km , 3000 saatte değişebilecek motor yağları kullanılıyor.</p><p>Tır motorları 50 000 km , 5000 saat , 100 000 km , 10 000 saat kullanılabilen yağlar mevcuttur.</p><p>Büyük yakıt filtrelerinde , camlı filtrenin içinde su ve çökelme atıkları rahat görülüyor.</p><p>İki yakıt filtresinin birinci camlı olanı , her motor yağı değişiminde , çift filtre ikinci motor yağı değişiminde değiştirilmesi gayet yeterli olur.</p><p>Şanzıman yağ filtresi 700 saat gibi sorunsuz çalışıyor, 500 saatlerde değiştirsek yetiyor.</p><p>Power shuttle modellerde , şanzıman yağ soğutucusu yoksa yağın kullanım ömrünü olumsuz etkileyebilir.</p><p>70 C derece şanzıman yağ sıcaklığı olması gerekiyor.</p><p>Kullanım şartlarına göre 1500-2000 saatlerde değiştirmek faydalı oluyor. </p><p>Antifrizler genelde zehirli kimyasallardır. Bu yüzden radyatöre ek taşırma su kabı konulması zorunlu olmalıdır.</p><p>Antifrizli radyatör suyunu 20 sene hiç değiştirmedik, hiçte sıkıntı görmedik, bomesi düşmez.</p><p>Perkins motor sübap ayarını kendi yapar , genelde ayar istemez.</p><p>Bu gösterge tablosunun yeniden düzenlenmesi gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1389640, member: 76199"] Eski nesil motorlarda 1996 model Perkins , 250 saat motor yağı değişimi vardı ve sorunsuz kullandık, eski nesil yağlar sentetik yağda değildi , mineral yağ kullanılıyordu. Euro 3 motorların tamamı 500 saat yağ değişim aralığına sahiptir. CRDi motorların 600 saat yağ değişim aralıkları bulunmaktadır. Benzinli taksi motorlarında eski nesiller 5000 km , yaklaşık 500 saatte , yeni nesiller , 10 000 km , yaklaşık 1000 saatte , hatta 30 000 km , 3000 saatte değişebilecek motor yağları kullanılıyor. Tır motorları 50 000 km , 5000 saat , 100 000 km , 10 000 saat kullanılabilen yağlar mevcuttur. Büyük yakıt filtrelerinde , camlı filtrenin içinde su ve çökelme atıkları rahat görülüyor. İki yakıt filtresinin birinci camlı olanı , her motor yağı değişiminde , çift filtre ikinci motor yağı değişiminde değiştirilmesi gayet yeterli olur. Şanzıman yağ filtresi 700 saat gibi sorunsuz çalışıyor, 500 saatlerde değiştirsek yetiyor. Power shuttle modellerde , şanzıman yağ soğutucusu yoksa yağın kullanım ömrünü olumsuz etkileyebilir. 70 C derece şanzıman yağ sıcaklığı olması gerekiyor. Kullanım şartlarına göre 1500-2000 saatlerde değiştirmek faydalı oluyor. Antifrizler genelde zehirli kimyasallardır. Bu yüzden radyatöre ek taşırma su kabı konulması zorunlu olmalıdır. Antifrizli radyatör suyunu 20 sene hiç değiştirmedik, hiçte sıkıntı görmedik, bomesi düşmez. Perkins motor sübap ayarını kendi yapar , genelde ayar istemez. Bu gösterge tablosunun yeniden düzenlenmesi gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Hattat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Hattat Periyodik Bakım Cetveli
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt