PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Tarım Teknolojileri
Hava filtresi yerine fan sistemi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Metehan39" data-source="post: 1396382" data-attributes="member: 77886"><p>Turbo egzoz manifoldundan gelen hava ile bir pervane çevirir, bu pervane bir mil ile başka pervaneye bağlıdır, arkadaki pervane dönünce öndeki de döner, öndeki dönen pervanenin bastığı hava motora girilir. </p><p>Eğer egzoz yerine kasnak yardımı ile güç alınıp fan çevrilir ve motora girilirse buda supercharger oluyor, burda da bu şekilde supercharger yapmışlar. </p><p></p><p>Supercharger turbodan daha zordur kasnak olduğu için, ancak gücü direk kayışla kranktan aldığı için çok daha tepkiseldir. </p><p>Gaza basılır motorda patlama olur krank dönerken supercharger hava basar, turbonun hava basması için patlamanın bitip egzoz manifoldunda gitmesi egzozdaki fanı çevirmesi gerekir, supercharger turboya göre daha stabil bir sistemdir, güç devir grafiğine bakıldığında abi bir zıplama görülmez ancak turboya göre dezavantajı motordan güç çalmasıdır. Tıpkı klima pompasının güç çalması gibi supercharger da güç çalar ancak bastığı havadan dolayı çok daha fazla güç alırsınız. </p><p>Motor 80 beygir +20 beygir turbo/ - tepki</p><p>Motor 80 beygir +20 beygir charger/ -3 bg</p><p></p><p>Gibi bir durum var</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Metehan39, post: 1396382, member: 77886"] Turbo egzoz manifoldundan gelen hava ile bir pervane çevirir, bu pervane bir mil ile başka pervaneye bağlıdır, arkadaki pervane dönünce öndeki de döner, öndeki dönen pervanenin bastığı hava motora girilir. Eğer egzoz yerine kasnak yardımı ile güç alınıp fan çevrilir ve motora girilirse buda supercharger oluyor, burda da bu şekilde supercharger yapmışlar. Supercharger turbodan daha zordur kasnak olduğu için, ancak gücü direk kayışla kranktan aldığı için çok daha tepkiseldir. Gaza basılır motorda patlama olur krank dönerken supercharger hava basar, turbonun hava basması için patlamanın bitip egzoz manifoldunda gitmesi egzozdaki fanı çevirmesi gerekir, supercharger turboya göre daha stabil bir sistemdir, güç devir grafiğine bakıldığında abi bir zıplama görülmez ancak turboya göre dezavantajı motordan güç çalmasıdır. Tıpkı klima pompasının güç çalması gibi supercharger da güç çalar ancak bastığı havadan dolayı çok daha fazla güç alırsınız. Motor 80 beygir +20 beygir turbo/ - tepki Motor 80 beygir +20 beygir charger/ -3 bg Gibi bir durum var [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Tarım Teknolojileri
Hava filtresi yerine fan sistemi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt