PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Videolar (Alıntılar)
Hiç böyle mf 165 gördünüz mü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1213089" data-attributes="member: 76199"><p>Paylaşım için teşekkürler, </p><p>Revizyon eksikliklerini arz edeyim.</p><p>Hava filtresinin yeri uygun değil, Valtra traktörlerde olduğu gibi egzoz tipinde hava alan boru kullanılıp kabin direği kenarına gizlenebilirdi.Kuru filtre santrifüjlü olması iyi olurdu.Toz temizleyen boruya çek-valf takılıp egzoza veya radyatör pervanesi yanına takılıp kaba toz temizliği yapılırdı.Çek-valf egzoz dumanının hava filtresine gelmesini engelliyor.Turbo toz alırsa motorun çekişi düşüyor.</p><p> Hidroliklerin otomatik yayı ağır yüklerde sünme yapıyor, bunu engellemek için hidrolik kolunun bağlantı noktasındaki pim boyu uzatılır, gövde üzerindeki üst çeki pimi mevcut, bu iki pim arasına 0,5 cm kalınlığında 20 cm uzunluğunda 4 cm genişliğinde lama iki başına pim kalınlığında delik açılarak, pimlere takılır ve sabitleme görevi görür, ağır yüklerde yaya yük binmez,</p><p> Mesela yay kırılsa, tırmık gibi ekipmanlar düşüp lastiği yarabiliyor.Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1213089, member: 76199"] Paylaşım için teşekkürler, Revizyon eksikliklerini arz edeyim. Hava filtresinin yeri uygun değil, Valtra traktörlerde olduğu gibi egzoz tipinde hava alan boru kullanılıp kabin direği kenarına gizlenebilirdi.Kuru filtre santrifüjlü olması iyi olurdu.Toz temizleyen boruya çek-valf takılıp egzoza veya radyatör pervanesi yanına takılıp kaba toz temizliği yapılırdı.Çek-valf egzoz dumanının hava filtresine gelmesini engelliyor.Turbo toz alırsa motorun çekişi düşüyor. Hidroliklerin otomatik yayı ağır yüklerde sünme yapıyor, bunu engellemek için hidrolik kolunun bağlantı noktasındaki pim boyu uzatılır, gövde üzerindeki üst çeki pimi mevcut, bu iki pim arasına 0,5 cm kalınlığında 20 cm uzunluğunda 4 cm genişliğinde lama iki başına pim kalınlığında delik açılarak, pimlere takılır ve sabitleme görevi görür, ağır yüklerde yaya yük binmez, Mesela yay kırılsa, tırmık gibi ekipmanlar düşüp lastiği yarabiliyor.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Videolar (Alıntılar)
Hiç böyle mf 165 gördünüz mü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt