PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Hidrojen yakıtı sistemi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="kubilay 85" data-source="post: 1154051" data-attributes="member: 57042"><p>Evet bende forum yonetimini merak ediyorum neden mudahale etmiyorlar?</p><p></p><p>Ben bir reklami yada kendimi yada birisini ovmuyorum konuyu bile ben açmadım yardimci olmamı istediler eğer bir reklam olarak goruyorsanız... kendimi yada birilerini ovmedigimi anlatamiyorum galiba ?</p><p></p><p> kendimi ovsem ben soyle ucuyorum ben soyle kaciyorum su kadar az yakiyorum Ama SÖYLEMEM der gecerdim ben paylasimci olmaya calisiyorum bakin bunlarda var haberiniz olsun demeye calisiyorum </p><p></p><p>Kavgaci bir yapiya bürünmemeye calisiyorum yoksa paylasim olmaz kardeslik olmaz</p><p></p><p>Cogu insan bilmiyor ki eski mekanik motorlarin yeni elektronik motorlara kiyasla daha uzun omurlu oldugunu</p><p></p><p>HEPİMİZ BİLİYORUZ ;</p><p>Gundemde bir konu var Abd nin neden kyoto protokolunu izalamadığı olay diye</p><p></p><p>Bir kac ciftcilik konusunda olan tv kanallari yeni traktörleri anlatirken emisyon konusuna cok ozen gostererek anlatiyorlar</p><p></p><p>Ulkemizinde imzaladigi kyoto protokolu geregi artik stage 0 moto asla uretilmiycek tier 3 lerde Euro 4 lerin scr li sinifinda uretilmeye ozen gosterilecek bu demek oluyor ki emisyonda egzostdan su sadece buhari cikartmak</p><p></p><p>İste az once konusu gecen EGR kat kon. DPF ve SRC vb teknolojilerde geregini yerine getiren cihazlar havayi kirletmeyen EURO motor teknolojisi gereksinimleri</p><p>Buraya kadar sorun yok</p><p>Hepimizi biliyoruz</p><p></p><p>Lakin gaz cikisini gorece aksatan cihazlar motoru kismen boguk calistiriyorlar kurum daha cabuk olusuyor bir yandan turboda basiyor havayi celik pistonda olsa titanyum piston olmadigini icin asinmalara basliyor gidiyor yani motorun omrunden neyse konu dagiliyor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kubilay 85, post: 1154051, member: 57042"] Evet bende forum yonetimini merak ediyorum neden mudahale etmiyorlar? Ben bir reklami yada kendimi yada birisini ovmuyorum konuyu bile ben açmadım yardimci olmamı istediler eğer bir reklam olarak goruyorsanız... kendimi yada birilerini ovmedigimi anlatamiyorum galiba ? kendimi ovsem ben soyle ucuyorum ben soyle kaciyorum su kadar az yakiyorum Ama SÖYLEMEM der gecerdim ben paylasimci olmaya calisiyorum bakin bunlarda var haberiniz olsun demeye calisiyorum Kavgaci bir yapiya bürünmemeye calisiyorum yoksa paylasim olmaz kardeslik olmaz Cogu insan bilmiyor ki eski mekanik motorlarin yeni elektronik motorlara kiyasla daha uzun omurlu oldugunu HEPİMİZ BİLİYORUZ ; Gundemde bir konu var Abd nin neden kyoto protokolunu izalamadığı olay diye Bir kac ciftcilik konusunda olan tv kanallari yeni traktörleri anlatirken emisyon konusuna cok ozen gostererek anlatiyorlar Ulkemizinde imzaladigi kyoto protokolu geregi artik stage 0 moto asla uretilmiycek tier 3 lerde Euro 4 lerin scr li sinifinda uretilmeye ozen gosterilecek bu demek oluyor ki emisyonda egzostdan su sadece buhari cikartmak İste az once konusu gecen EGR kat kon. DPF ve SRC vb teknolojilerde geregini yerine getiren cihazlar havayi kirletmeyen EURO motor teknolojisi gereksinimleri Buraya kadar sorun yok Hepimizi biliyoruz Lakin gaz cikisini gorece aksatan cihazlar motoru kismen boguk calistiriyorlar kurum daha cabuk olusuyor bir yandan turboda basiyor havayi celik pistonda olsa titanyum piston olmadigini icin asinmalara basliyor gidiyor yani motorun omrunden neyse konu dagiliyor [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Hidrojen yakıtı sistemi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt