PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
intercooler nedir ???
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="mesuteker" data-source="post: 695493" data-attributes="member: 2945"><p><strong>Ynt: intercooler nedir ???</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Yazdıklarına katılıyorum son derece doğru ama intercool güc artışı yapmaz mesela 55 hp bir motoru 58hp 60hp ye cıkarmaz.aksine 55 hp olan turbolu bir motor aşırı ısınınca boğulmalar bayılmalar meydana gelirki buda 55 hp motorun 3-5 hp güc kaybına neden olur.ama intercol takılı olursa sıkıştığı zaman aşırı ısnma meydana gelmediğinden boğulma bayılma yapmaz yani sürekli 55 hp güc elde edilirki bu aradaki farkı biz arttı gözüyle bakarız intercol aslında kaybolan gücü minumuma indirir. güc kaybı olmadığından yakıtın temiz ve kolay yanmasından dolayıda yakıtta tasarruf yaptırır.ayılan bayılan bir motor her zaman halk tabirince çiğ mazot atar fazla yakar.soğutucu intercool radyatör soğutucu fanı ile ortak kullnılanlarla ayriyetten fanlı intercool arasındada fark vardır motor hep ısınmayacagından yeri geldiğinde soğuk havalardada çalıştığından direk çalışan fanlı intercoller budefa ters tepki yapar hava soğuk birde intercol soğutursa yanma güçleşir motor ısınana kadar ki epey zaman alır düzensiz orantısız çalışır ve motor ömrü azalır..ama otomatik harici fanlı intercoller varki bunlarda emilen havanın derecesine göre çalışır soguksa çalışmaz ısınınca çalışır soğutma yeterince olunca durur ve motor en üst verimde tasarruflu ömürlü çalışır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mesuteker, post: 695493, member: 2945"] [b]Ynt: intercooler nedir ???[/b] Yazdıklarına katılıyorum son derece doğru ama intercool güc artışı yapmaz mesela 55 hp bir motoru 58hp 60hp ye cıkarmaz.aksine 55 hp olan turbolu bir motor aşırı ısınınca boğulmalar bayılmalar meydana gelirki buda 55 hp motorun 3-5 hp güc kaybına neden olur.ama intercol takılı olursa sıkıştığı zaman aşırı ısnma meydana gelmediğinden boğulma bayılma yapmaz yani sürekli 55 hp güc elde edilirki bu aradaki farkı biz arttı gözüyle bakarız intercol aslında kaybolan gücü minumuma indirir. güc kaybı olmadığından yakıtın temiz ve kolay yanmasından dolayıda yakıtta tasarruf yaptırır.ayılan bayılan bir motor her zaman halk tabirince çiğ mazot atar fazla yakar.soğutucu intercool radyatör soğutucu fanı ile ortak kullnılanlarla ayriyetten fanlı intercool arasındada fark vardır motor hep ısınmayacagından yeri geldiğinde soğuk havalardada çalıştığından direk çalışan fanlı intercoller budefa ters tepki yapar hava soğuk birde intercol soğutursa yanma güçleşir motor ısınana kadar ki epey zaman alır düzensiz orantısız çalışır ve motor ömrü azalır..ama otomatik harici fanlı intercoller varki bunlarda emilen havanın derecesine göre çalışır soguksa çalışmaz ısınınca çalışır soğutma yeterince olunca durur ve motor en üst verimde tasarruflu ömürlü çalışır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
intercooler nedir ???
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt