PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
intercooler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="okkangal" data-source="post: 275728" data-attributes="member: 470"><p><strong>Ynt: intercooler</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>turboşarj sistemler özgül sarfiyatı artırabilir arkadaşa katılıyorum ... çünki dizel çevrimini uygun bir yakıt karışımın sağlanması için pompa tekrar ayarlanır bu tip eklentilerde ... o nedenle sonradan turbo yada intercooler eklenecek motorlarda ağır olmayan gübre atma , ilaç atma , yol durumu gibi işlerde traktörün yakıtı ciddi şekilde artabilir ... ama nadas , yüke asılma gibi ağır ve traktörü zorlayan işlerde ise yapılan işe göre güç ve yakıt tasarrufu bir miktar sağlanabilir ... mesela hergte motorun zamana bağlı iş miktarı artabilir lakin işe göre yakıt miktarının azalacağı kanaatinde değilim ... </p><p></p><p>ayrıca sitede bazen mevzusu geçen daha ufak traktörlere ki bunları ben 85 hp ve altı diyeyim , sonradan eklenecek turbo ile motorun daha fazla yüklenmesi durumunda , motorun ciddi mekanik problemler çıkarmasıda muhtemeldir ... hararetin artması , krank kırma , hararete bağlı arızalar , motorun fazla aşınması , revizyon süresinin azalması , devirin artması durumunda buna bağlı olarak enjektör ve valflerde olacak sorunlar bunlardan bazıları .... </p><p></p><p>bence çok dikkat edilerek ve iyi ustalara taktırmak , iyi hesaplar yaptırmak önemli bence ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="okkangal, post: 275728, member: 470"] [b]Ynt: intercooler[/b] turboşarj sistemler özgül sarfiyatı artırabilir arkadaşa katılıyorum ... çünki dizel çevrimini uygun bir yakıt karışımın sağlanması için pompa tekrar ayarlanır bu tip eklentilerde ... o nedenle sonradan turbo yada intercooler eklenecek motorlarda ağır olmayan gübre atma , ilaç atma , yol durumu gibi işlerde traktörün yakıtı ciddi şekilde artabilir ... ama nadas , yüke asılma gibi ağır ve traktörü zorlayan işlerde ise yapılan işe göre güç ve yakıt tasarrufu bir miktar sağlanabilir ... mesela hergte motorun zamana bağlı iş miktarı artabilir lakin işe göre yakıt miktarının azalacağı kanaatinde değilim ... ayrıca sitede bazen mevzusu geçen daha ufak traktörlere ki bunları ben 85 hp ve altı diyeyim , sonradan eklenecek turbo ile motorun daha fazla yüklenmesi durumunda , motorun ciddi mekanik problemler çıkarmasıda muhtemeldir ... hararetin artması , krank kırma , hararete bağlı arızalar , motorun fazla aşınması , revizyon süresinin azalması , devirin artması durumunda buna bağlı olarak enjektör ve valflerde olacak sorunlar bunlardan bazıları .... bence çok dikkat edilerek ve iyi ustalara taktırmak , iyi hesaplar yaptırmak önemli bence .... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
intercooler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt