PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
intercoolır
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="eagerman27" data-source="post: 436290" data-attributes="member: 17918"><p><strong>Ynt: intercoolır</strong></p><p></p><p>turbonun çalışma prensibine bakarsak eğer eğsoz manifoldunun egsoz ile birleştiği yerde motordan çıkan yanmış yakıtın çıkış hızı turbonun içindeki tribünü çevirir bu tribün dakikada 120.000 ile 150.000 devir döner bu dönen tribün motorun emme manifoltuna bağlanmış boru ile sıkıştırılmış havayı silindirlerin içerisine gönderir böylece yanma odasındaki hava miktarı artar artan sıkıştırılmış hava silindirlerin içerisinde motorun sıkıştırması ile dahada sıkışır yanma sonucu ortaya güçlü bi patlama oluşur ve motorumuz güç üretir. intercooler ise turbonun havayı emmesi ve emilen havayı bi radyotörden geçerken ısısının düşmesini sağlar(sebebi ise serin yani soğuk hava içersindeki oksijen moleküllerinin daha yoğun olmasıdır) haliyle motorun içesirisine gönderilen serin ve sıkıştırılan hava yanmanın daha kaliteli olmasını sağlar ayrıca motorun soğutulmasınıda yardımcı olur.Öğle sıcağında traktörlerin genelinin çekişi düşük olur sebebi budur.İntercooler faydalı bişey ama turbo güç üretiminde çok etkilidir.Küçük olması Mühendislik hesaplamaları sonucu o motora en uygun boyutlu turbo konur.Küçük bi motora takılan büyük bi turbo çokda etkili olmaz.Veya tersi hepsi ince hesaplamalar gerektirir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eagerman27, post: 436290, member: 17918"] [b]Ynt: intercoolır[/b] turbonun çalışma prensibine bakarsak eğer eğsoz manifoldunun egsoz ile birleştiği yerde motordan çıkan yanmış yakıtın çıkış hızı turbonun içindeki tribünü çevirir bu tribün dakikada 120.000 ile 150.000 devir döner bu dönen tribün motorun emme manifoltuna bağlanmış boru ile sıkıştırılmış havayı silindirlerin içerisine gönderir böylece yanma odasındaki hava miktarı artar artan sıkıştırılmış hava silindirlerin içerisinde motorun sıkıştırması ile dahada sıkışır yanma sonucu ortaya güçlü bi patlama oluşur ve motorumuz güç üretir. intercooler ise turbonun havayı emmesi ve emilen havayı bi radyotörden geçerken ısısının düşmesini sağlar(sebebi ise serin yani soğuk hava içersindeki oksijen moleküllerinin daha yoğun olmasıdır) haliyle motorun içesirisine gönderilen serin ve sıkıştırılan hava yanmanın daha kaliteli olmasını sağlar ayrıca motorun soğutulmasınıda yardımcı olur.Öğle sıcağında traktörlerin genelinin çekişi düşük olur sebebi budur.İntercooler faydalı bişey ama turbo güç üretiminde çok etkilidir.Küçük olması Mühendislik hesaplamaları sonucu o motora en uygun boyutlu turbo konur.Küçük bi motora takılan büyük bi turbo çokda etkili olmaz.Veya tersi hepsi ince hesaplamalar gerektirir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
intercoolır
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt