PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
İntercoollaer Taktıracagım Taktırmalımıyım traktörüm Fıat 70-56 (turbolu)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="işletmeci 45" data-source="post: 286807" data-attributes="member: 25196"><p><strong>Ynt: İntercoollaer Taktıracagım Taktırmalımıyım traktörüm Fıat 70-56 (turbolu)</strong></p><p></p><p>bu konuda netten edindiğim bilgilere dayanarak yorum yapıyorum.intercooler turbonun pervanlereninin hızlı dönmesi sonucu hava pervane sürtünmesinden dolayı turbodan motora giden hava ısınır.ısınan herşey (hava dahil.fizik kuralı)genleşir.birim alandaki oksijen miktarı azalır.böyle olunca pistonlardaki patlama az oksijenden dolayı (turbosuzlara göre fazla bu oksijen tabi)az olur.böyle olunca turbo yüzde yüz deil de yüzde 70 randıman verir.</p><p>intercooler turbodan çıkan ısınmış havayı sogutarak (dış mekan hava sıcaklığına indirerek) yoğunluğunu arttırır.ve birim alandaki oksijen otomatikmen artar.turbon basıncından bişey kaybetmezken birim olanda daha fazla oksijen olur.böylelikle soğuk ve basınçlı hava motora girer.optimum patlama sağlanır.</p><p>ayrıca intercooler turboyu da rahatlatacaktır.</p><p></p><p>ancak fazla patlamadan dolayı güç daha da artacaktır.motorun gücü belki 87 90 hp ye çıkacaktır.bu güce şanzıman dayanırmı bilmem.ama normal kullanırsan neden olmasın.bende düşünüyorum aynı şeyi.bizim de van 70 56.şanzımanı zayıf diyolar.ama bilmiyorum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="işletmeci 45, post: 286807, member: 25196"] [b]Ynt: İntercoollaer Taktıracagım Taktırmalımıyım traktörüm Fıat 70-56 (turbolu)[/b] bu konuda netten edindiğim bilgilere dayanarak yorum yapıyorum.intercooler turbonun pervanlereninin hızlı dönmesi sonucu hava pervane sürtünmesinden dolayı turbodan motora giden hava ısınır.ısınan herşey (hava dahil.fizik kuralı)genleşir.birim alandaki oksijen miktarı azalır.böyle olunca pistonlardaki patlama az oksijenden dolayı (turbosuzlara göre fazla bu oksijen tabi)az olur.böyle olunca turbo yüzde yüz deil de yüzde 70 randıman verir. intercooler turbodan çıkan ısınmış havayı sogutarak (dış mekan hava sıcaklığına indirerek) yoğunluğunu arttırır.ve birim alandaki oksijen otomatikmen artar.turbon basıncından bişey kaybetmezken birim olanda daha fazla oksijen olur.böylelikle soğuk ve basınçlı hava motora girer.optimum patlama sağlanır. ayrıca intercooler turboyu da rahatlatacaktır. ancak fazla patlamadan dolayı güç daha da artacaktır.motorun gücü belki 87 90 hp ye çıkacaktır.bu güce şanzıman dayanırmı bilmem.ama normal kullanırsan neden olmasın.bende düşünüyorum aynı şeyi.bizim de van 70 56.şanzımanı zayıf diyolar.ama bilmiyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
İntercoollaer Taktıracagım Taktırmalımıyım traktörüm Fıat 70-56 (turbolu)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt