PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
İP GİBİ NADAS..17 ŞUBAT 2010..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="nailyetek" data-source="post: 232125" data-attributes="member: 8099"><p><strong>Ynt: İP GİBİ NADAS..17 ŞUBAT 2010..</strong></p><p></p><p>Konuya açıklık getireyim.: O resimdeki bidonda 40 lt re mazot vardı.. 60 lt re almasına rağmen doldurtmadım çünkü motorun üzerine kaldırmak zor oluyor. 40 litre mazotla 17 dekar (5 parça) pulluk sürümü yaptım ve 5 dekarda 11 li kaz ayağı ile 4 dekarda yulaf ektim. Hala bu mazot bitmedi. Yakıt ekonomisi için; pulluk sürümünde 14 inc 3 sokulu Turan Y.O pulluk ile yokuş yukarı 3 Hızlı-Takviye vitesi ile inişlerde 1 Yavaş-Seri vitesi max.1400-1600 motor devrinde kullanılmıştır. Kazayağında ise; 1 Hızlı-Seri vites yine aynı devirlerde kullanılmıştır.</p><p></p><p><a href="http://img64.imageshack.us/img64/284/grnt005c.jpg" target="_blank">http://img64.imageshack.us/img64/284/grnt005c.jpg</a><a href="http://img64.imageshack.us/i/grnt005c.jpg/" target="_blank">[IMG=http://img64.imageshack.us/img64/284/grnt005c.jpg]http://[/img]</a></p><p><a href="http://img64.imageshack.us/img64/8819/grnt006r.jpg" target="_blank">http://img64.imageshack.us/img64/8819/grnt006r.jpg</a><a href="http://img64.imageshack.us/i/grnt006r.jpg/" target="_blank">[IMG=http://img64.imageshack.us/img64/8819/grnt006r.jpg][/IMG]</a></p><p><a href="http://img64.imageshack.us/img64/2015/grnt007i.jpg" target="_blank">http://img64.imageshack.us/img64/2015/grnt007i.jpg</a><a href="http://img64.imageshack.us/i/grnt007i.jpg/" target="_blank">[IMG=http://img64.imageshack.us/img64/2015/grnt007i.jpg]http://[/img]</a></p><p><a href="http://img64.imageshack.us/img64/6869/grnt011n.jpg" target="_blank">http://img64.imageshack.us/img64/6869/grnt011n.jpg</a><a href="http://img64.imageshack.us/i/grnt011n.jpg/" target="_blank">[IMG=http://img64.imageshack.us/img64/6869/grnt011n.jpg][/IMG]</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nailyetek, post: 232125, member: 8099"] [b]Ynt: İP GİBİ NADAS..17 ŞUBAT 2010..[/b] Konuya açıklık getireyim.: O resimdeki bidonda 40 lt re mazot vardı.. 60 lt re almasına rağmen doldurtmadım çünkü motorun üzerine kaldırmak zor oluyor. 40 litre mazotla 17 dekar (5 parça) pulluk sürümü yaptım ve 5 dekarda 11 li kaz ayağı ile 4 dekarda yulaf ektim. Hala bu mazot bitmedi. Yakıt ekonomisi için; pulluk sürümünde 14 inc 3 sokulu Turan Y.O pulluk ile yokuş yukarı 3 Hızlı-Takviye vitesi ile inişlerde 1 Yavaş-Seri vitesi max.1400-1600 motor devrinde kullanılmıştır. Kazayağında ise; 1 Hızlı-Seri vites yine aynı devirlerde kullanılmıştır. [url=http://img64.imageshack.us/img64/284/grnt005c.jpg]http://img64.imageshack.us/img64/284/grnt005c.jpg[/url][URL=http://img64.imageshack.us/i/grnt005c.jpg/][IMG=http://img64.imageshack.us/img64/284/grnt005c.jpg]http://[/img][/URL] [url=http://img64.imageshack.us/img64/8819/grnt006r.jpg]http://img64.imageshack.us/img64/8819/grnt006r.jpg[/url][URL=http://img64.imageshack.us/i/grnt006r.jpg/][IMG=http://img64.imageshack.us/img64/8819/grnt006r.jpg][/IMG][/URL] [url=http://img64.imageshack.us/img64/2015/grnt007i.jpg]http://img64.imageshack.us/img64/2015/grnt007i.jpg[/url][URL=http://img64.imageshack.us/i/grnt007i.jpg/][IMG=http://img64.imageshack.us/img64/2015/grnt007i.jpg]http://[/img][/URL] [url=http://img64.imageshack.us/img64/6869/grnt011n.jpg]http://img64.imageshack.us/img64/6869/grnt011n.jpg[/url][URL=http://img64.imageshack.us/i/grnt011n.jpg/][IMG=http://img64.imageshack.us/img64/6869/grnt011n.jpg][/IMG][/URL] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
İP GİBİ NADAS..17 ŞUBAT 2010..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt