PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ısıtma düğmesi kullanmak
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ali Gümüş" data-source="post: 1208225" data-attributes="member: 79392"><p>Bir kızdırma bujisi anlatılmış ben de sanki uzay mekiğinin havalanması olayını okur gibi oldum.Kızdırma bujisinin pistonların ısınmasıyla motorun ısınmasıyla ne alakası var.Eskiden her pistonun başına konulan modeller vardı .Çok düşük enjektör basıncı olan dizellerde yine öyle bir kısınm dizel otomobil vs.Ancak traktörlerin pek çoğunda emme manifoldu içinde üzerine gelen bir miktar mazotu da ısıtarak gaz haline gelmiş hazır yakıt marşa basıldığı anda emilerek silindir içine girip kolay ateşlemeyi sağlamış oluyor.Kızdırma bujisi çalıştırılmadan çalıştırmada fazla duman soğuk motorda ilk çalışmada yeterince yanmayan yakıt çiğ olarak dışarı çıkmasındandır.Sonuçta nasıl çalıştırılırsa çalıştırılsın ilk çalışmadan sonra motor rahat çalışıncaya ısınıncaya kadar hareket ettirilmemesinde fayda vardır aksi takdirde soğuk motorda sekmen gömlek aşınması üst düzeyde olacaktır.Ayrıca soğuk durumdaki sipaplar da yeterince açıp kapama yapamayacak verim düşük olacaktır.Kızdırma bujisini gereğinden fazla ısıtmak rezistansın yanmasına sebep olur.Uzun süreli basılı tutmamak gerekir.Yeni versiyon araçlarda ısıya duyarlı termostat bağlantılı oluyor.yani hava soğuk olsa bile araç gereken sıcaklıkta ise ısıtmaya bassanız bile sistem devreye girmiyor kızdırma işlemini yapmıyor böyleleikel rezistansın ömrü daha uzun oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Gümüş, post: 1208225, member: 79392"] Bir kızdırma bujisi anlatılmış ben de sanki uzay mekiğinin havalanması olayını okur gibi oldum.Kızdırma bujisinin pistonların ısınmasıyla motorun ısınmasıyla ne alakası var.Eskiden her pistonun başına konulan modeller vardı .Çok düşük enjektör basıncı olan dizellerde yine öyle bir kısınm dizel otomobil vs.Ancak traktörlerin pek çoğunda emme manifoldu içinde üzerine gelen bir miktar mazotu da ısıtarak gaz haline gelmiş hazır yakıt marşa basıldığı anda emilerek silindir içine girip kolay ateşlemeyi sağlamış oluyor.Kızdırma bujisi çalıştırılmadan çalıştırmada fazla duman soğuk motorda ilk çalışmada yeterince yanmayan yakıt çiğ olarak dışarı çıkmasındandır.Sonuçta nasıl çalıştırılırsa çalıştırılsın ilk çalışmadan sonra motor rahat çalışıncaya ısınıncaya kadar hareket ettirilmemesinde fayda vardır aksi takdirde soğuk motorda sekmen gömlek aşınması üst düzeyde olacaktır.Ayrıca soğuk durumdaki sipaplar da yeterince açıp kapama yapamayacak verim düşük olacaktır.Kızdırma bujisini gereğinden fazla ısıtmak rezistansın yanmasına sebep olur.Uzun süreli basılı tutmamak gerekir.Yeni versiyon araçlarda ısıya duyarlı termostat bağlantılı oluyor.yani hava soğuk olsa bile araç gereken sıcaklıkta ise ısıtmaya bassanız bile sistem devreye girmiyor kızdırma işlemini yapmıyor böyleleikel rezistansın ömrü daha uzun oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ısıtma düğmesi kullanmak
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt