PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Fotoğraflar (Çekimler)
John Deere 2040 Restarasyon...!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="johndeere2030" data-source="post: 1098146" data-attributes="member: 55545"><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px"> Traktörün hararet yapması sölediklerinize göre üst kapak contası yanmış eğer sürekli hararet yapıyorsa ve radyötörden buhar atıyorsa üst kapak contosı yanmıştır aynısı benim başımada geldi.Radyötör kapağındanda kaynaklanabilir kapağı değiştirin birde termostatınız kaçlık oda çok önemli ona bir bakın 70lik veya 75 lik termostat takın.Bakın tekrar aynı sorun oluyorsa bir ustaya gösterin.</span></p><p><span style="font-size: 18px"> </span></p><p><span style="font-size: 18px"> Hidrolik direksiyona gelince bende 2040 a ve 2130 a yeni hidrolik direksiyon taktım sola çekme gibi bir problemi yok ufaktan tam tur yapınca bi ötme söz konusu oluyor onun haricinde herhangi bir sıkıntısı olmuyor iyi ayarlanırsa.John Deere'ye takılan yandan hidrolik direksiyon sistemi orjinal gibi oluyor orjinalide aynı zaten yandan sistem ama diğer traktörler gibi uydurma olmuyor uyumlu oluyor mesela Ford 5000 direksiyon sistemi bence uyumsuz yeni çatal takılıyor tek mile yük biniyor ama John Deere için bu durum söz konusu değil.Çatalı kendinde olduğu için orjinal bir sistem oluyor.Dediğiniz 2040 ların sitemi yapılabilir ama çok emek ve plan ister bence.eğer benim traktörümde sonradan takılma pompa kasnak olasın diyorsanız orjinal hidrolik direksiyon kutusu mevcut onu taka bilirsiniz o gücünü şanzuman yağından alıyor.</span></p><p><span style="font-size: 18px"> </span></p><p><span style="font-size: 18px"> Gövde boyası için bizim kullandığız malzeme 1.sınıf oto boyası kullanıyoruz komple gövdeyi sıçak su ile yıkıyoruz tiner ile siliyoruz ve oto bayası ile boyuyoruz.Bizim traktörlerde herhangi bi sıkıntı olmadı.Eğer sizin orada gelişmiş oto buyacısı varsa komple gövdeyi kumlama işlemi yapıp astarlayıp boyasanız fabrika boyası gibi olur bizim burada öyle sistem olmadığı için elimizdeki malzemeler ile yaptık her hangi sıkıntı olmadı.</span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px"> Hassasiyet milinden yağ atması kullandığınız keçeden (oring) kaynaklanıyor olabilir. iki çeşit oring var biri köşeli diğeri oval biz ikisinide denedik köşeli daha iyi oluyor diğer bir hususta hassasiyet milinin burcu var kolun takıldığı kısma burç takılıyor buda sarsınsıyı kesiyor burcu ve köşeli oringi takarsanız sorun büyük ihtimalle ortadan kalkar ustam.</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johndeere2030, post: 1098146, member: 55545"] [SIZE=5] Traktörün hararet yapması sölediklerinize göre üst kapak contası yanmış eğer sürekli hararet yapıyorsa ve radyötörden buhar atıyorsa üst kapak contosı yanmıştır aynısı benim başımada geldi.Radyötör kapağındanda kaynaklanabilir kapağı değiştirin birde termostatınız kaçlık oda çok önemli ona bir bakın 70lik veya 75 lik termostat takın.Bakın tekrar aynı sorun oluyorsa bir ustaya gösterin. Hidrolik direksiyona gelince bende 2040 a ve 2130 a yeni hidrolik direksiyon taktım sola çekme gibi bir problemi yok ufaktan tam tur yapınca bi ötme söz konusu oluyor onun haricinde herhangi bir sıkıntısı olmuyor iyi ayarlanırsa.John Deere'ye takılan yandan hidrolik direksiyon sistemi orjinal gibi oluyor orjinalide aynı zaten yandan sistem ama diğer traktörler gibi uydurma olmuyor uyumlu oluyor mesela Ford 5000 direksiyon sistemi bence uyumsuz yeni çatal takılıyor tek mile yük biniyor ama John Deere için bu durum söz konusu değil.Çatalı kendinde olduğu için orjinal bir sistem oluyor.Dediğiniz 2040 ların sitemi yapılabilir ama çok emek ve plan ister bence.eğer benim traktörümde sonradan takılma pompa kasnak olasın diyorsanız orjinal hidrolik direksiyon kutusu mevcut onu taka bilirsiniz o gücünü şanzuman yağından alıyor. Gövde boyası için bizim kullandığız malzeme 1.sınıf oto boyası kullanıyoruz komple gövdeyi sıçak su ile yıkıyoruz tiner ile siliyoruz ve oto bayası ile boyuyoruz.Bizim traktörlerde herhangi bi sıkıntı olmadı.Eğer sizin orada gelişmiş oto buyacısı varsa komple gövdeyi kumlama işlemi yapıp astarlayıp boyasanız fabrika boyası gibi olur bizim burada öyle sistem olmadığı için elimizdeki malzemeler ile yaptık her hangi sıkıntı olmadı. Hassasiyet milinden yağ atması kullandığınız keçeden (oring) kaynaklanıyor olabilir. iki çeşit oring var biri köşeli diğeri oval biz ikisinide denedik köşeli daha iyi oluyor diğer bir hususta hassasiyet milinin burcu var kolun takıldığı kısma burç takılıyor buda sarsınsıyı kesiyor burcu ve köşeli oringi takarsanız sorun büyük ihtimalle ortadan kalkar ustam.[/SIZE] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Fotoğraflar (Çekimler)
John Deere 2040 Restarasyon...!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt