PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
john deere 5055e 4x4 eksantrik değişimi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="eagerman27" data-source="post: 1381579" data-attributes="member: 17918"><p>Ekzantrik değişimi ile subapların açılma kapanma süreleri değişiyor.daha uzun süre açık kalan emme ve eksoz subapları silindir içine daha fazla ve yakıt aldığı gibi yanan gazların atılmasıda ona göre ayarlanıyor. turbo var silindir içine havayı basıyor daha uzun süre açık kalan emme subapları önceki halinden daha fazla hava alıyor silindir içine birde pistonun bu havayı sıkıştırması ile oksijen molekülleri dahada sıkışıyor pistonun 3.zamanında emme sıkıştırma iş eksoz biliyorsunuz.enjektör tarafından gönderilen yakıt patlıyor.pistonu aşağı itiyor.haliyle önceki haline göre itme gücü yüksek.Bu çekişi direk etkiliyor.çekiş artıyor.Dereceli egzantrik takarsa usta tabiiki subap ayarı yapacak.Yağ buharlaşması motorun üzerindeki yüke göre değişir.motor yüksek sıcaklıkta yüksek devirli ağır bir işte çalışıyorsa yağ tabiiki daha çok eksilir.Aktarma organlarına gelirsek john deere 55-65-75 hp taraktörlerinin aksamı 100hp ye göre ayarlanmış.Problem yaşamazsınız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eagerman27, post: 1381579, member: 17918"] Ekzantrik değişimi ile subapların açılma kapanma süreleri değişiyor.daha uzun süre açık kalan emme ve eksoz subapları silindir içine daha fazla ve yakıt aldığı gibi yanan gazların atılmasıda ona göre ayarlanıyor. turbo var silindir içine havayı basıyor daha uzun süre açık kalan emme subapları önceki halinden daha fazla hava alıyor silindir içine birde pistonun bu havayı sıkıştırması ile oksijen molekülleri dahada sıkışıyor pistonun 3.zamanında emme sıkıştırma iş eksoz biliyorsunuz.enjektör tarafından gönderilen yakıt patlıyor.pistonu aşağı itiyor.haliyle önceki haline göre itme gücü yüksek.Bu çekişi direk etkiliyor.çekiş artıyor.Dereceli egzantrik takarsa usta tabiiki subap ayarı yapacak.Yağ buharlaşması motorun üzerindeki yüke göre değişir.motor yüksek sıcaklıkta yüksek devirli ağır bir işte çalışıyorsa yağ tabiiki daha çok eksilir.Aktarma organlarına gelirsek john deere 55-65-75 hp taraktörlerinin aksamı 100hp ye göre ayarlanmış.Problem yaşamazsınız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
john deere 5055e 4x4 eksantrik değişimi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt