PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
JOHN DEERE 5065 E 2WD İNDİRMİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hannas" data-source="post: 691352" data-attributes="member: 21517"><p><strong>Ynt: JOHN DEERE 5065 E 2WD İNDİRMİ</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Kaldırma kapasiteleri hidrolik kollarının uçlarından kaldırabileceği yük miktarıdır. senin traktör 6 tonu iyi kaldırmış. Çünkü römorkunun 2 tekerli olduğunu varsayarak 1 tonda kendi gelir. Eder 7 ton. Bu yükün 3te 1i okta olsa 2 tonu geçer. Kapasitesinden fazlasını kaldırmış senin dediğine göre.</p><p>Sana şunuda söyleyeyim bizim yörede römorklar hep 2 tekerlidir. Çiftçilerin %99u da hidrolik kolları üstüne yapılan koşum denen teşkilatı kullanır. Kanca oynardır. Hidrolik kollarıyla birlikte hareket eder. Buda römork kaldırma kapasitesini arttırır. Zira T demiri ile kalkmayacak yükler olur çokça. </p><p>Ayrıca ben sen aşırı marka tutkunusun demedim. Az bişe dedim. Sen bunu abartmışsın. Bende yukarıda açıkladığım gibi söylediğin yükün kaldırma kapasitesini aştığını bildiğimden şaşırdım. </p><p></p><p>İnan kapımızdan çok traktör geldi geçti. İlk traktörümüz babamın Almanyadan getirdiği 188 likti. 165, 65, 265, 240S, 65-46, 54C vs. İster inan ister inanma en güzel tadı 92 model 240S verdi ve hala veriyor. Sıfır geldi kapıya 20 yaşında rektefe oldu. Çok şükür bize bir sıkıntı çıkarmadı şimdiye kadar. Heralde motor şanzıman uyumu ve tek elden kullanılması en büyük etkenler.</p><p>Kullandığımız makinalar sonuçta iş makinası. Her zaman imkan dahilinde sıfır alınması taraftarıyım. Sen almışsın Allah güle güle kullandırsın. İnşallah uyumlu bir makinadır.</p><p>John Deere nin geçmişi sağlam, köklü bir marka olduğunuda hepimiz biliyoruz. Şunada dikkat et bence bir traktör markasının Türk çiftçisine verdiği değer hindistana sattığı traktörle bize sattığı traktörü karşılaştırarak çok rahat anlaşılır. </p><p>Ayrıca benimde sahibi olduğum markalar çok mu iyi bizlere karşı. Kesinlikle hayır. Batan Uzel bizlere hidrolik direksiyonu, spol valfi çok gören bir firmaydı. Üzülmedim düştükleri duruma açıkçası. New Holland desen hala 30 senenin şanzımanını satıyor, Shuttleı bile çok görüyor bize. </p><p>Bunun yanında bi video izlemiştim 4WD 50 E serisinden bir traktörle sulama kanalına giriyorlardı. Çıkamadılar. çıkamamalarıda normaldi. Ancak traktör 4 teker asılmıyordu. Çapraz 2 teker asılıyordu. Buda john deere nin eksiği bana göre.</p><p>Diğer yazımda da dediğim gibi herkes için önemli kriterler vardır. Benimki biraz da markaya yabancı olmamızdan ve hint üretiminin beni korkutması. Seninde yorumunun yardımcı olmak için olduğunu biliyorum. İfadelerim de seni kırmak amaçlı değildi.</p><p>İyi çalışmalar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hannas, post: 691352, member: 21517"] [b]Ynt: JOHN DEERE 5065 E 2WD İNDİRMİ[/b] Kaldırma kapasiteleri hidrolik kollarının uçlarından kaldırabileceği yük miktarıdır. senin traktör 6 tonu iyi kaldırmış. Çünkü römorkunun 2 tekerli olduğunu varsayarak 1 tonda kendi gelir. Eder 7 ton. Bu yükün 3te 1i okta olsa 2 tonu geçer. Kapasitesinden fazlasını kaldırmış senin dediğine göre. Sana şunuda söyleyeyim bizim yörede römorklar hep 2 tekerlidir. Çiftçilerin %99u da hidrolik kolları üstüne yapılan koşum denen teşkilatı kullanır. Kanca oynardır. Hidrolik kollarıyla birlikte hareket eder. Buda römork kaldırma kapasitesini arttırır. Zira T demiri ile kalkmayacak yükler olur çokça. Ayrıca ben sen aşırı marka tutkunusun demedim. Az bişe dedim. Sen bunu abartmışsın. Bende yukarıda açıkladığım gibi söylediğin yükün kaldırma kapasitesini aştığını bildiğimden şaşırdım. İnan kapımızdan çok traktör geldi geçti. İlk traktörümüz babamın Almanyadan getirdiği 188 likti. 165, 65, 265, 240S, 65-46, 54C vs. İster inan ister inanma en güzel tadı 92 model 240S verdi ve hala veriyor. Sıfır geldi kapıya 20 yaşında rektefe oldu. Çok şükür bize bir sıkıntı çıkarmadı şimdiye kadar. Heralde motor şanzıman uyumu ve tek elden kullanılması en büyük etkenler. Kullandığımız makinalar sonuçta iş makinası. Her zaman imkan dahilinde sıfır alınması taraftarıyım. Sen almışsın Allah güle güle kullandırsın. İnşallah uyumlu bir makinadır. John Deere nin geçmişi sağlam, köklü bir marka olduğunuda hepimiz biliyoruz. Şunada dikkat et bence bir traktör markasının Türk çiftçisine verdiği değer hindistana sattığı traktörle bize sattığı traktörü karşılaştırarak çok rahat anlaşılır. Ayrıca benimde sahibi olduğum markalar çok mu iyi bizlere karşı. Kesinlikle hayır. Batan Uzel bizlere hidrolik direksiyonu, spol valfi çok gören bir firmaydı. Üzülmedim düştükleri duruma açıkçası. New Holland desen hala 30 senenin şanzımanını satıyor, Shuttleı bile çok görüyor bize. Bunun yanında bi video izlemiştim 4WD 50 E serisinden bir traktörle sulama kanalına giriyorlardı. Çıkamadılar. çıkamamalarıda normaldi. Ancak traktör 4 teker asılmıyordu. Çapraz 2 teker asılıyordu. Buda john deere nin eksiği bana göre. Diğer yazımda da dediğim gibi herkes için önemli kriterler vardır. Benimki biraz da markaya yabancı olmamızdan ve hint üretiminin beni korkutması. Seninde yorumunun yardımcı olmak için olduğunu biliyorum. İfadelerim de seni kırmak amaçlı değildi. İyi çalışmalar... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
JOHN DEERE 5065 E 2WD İNDİRMİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt