PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
John Deere biçerdöverlere neden eskisi gibi rağbet yok ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="alipasalierkan" data-source="post: 756968" data-attributes="member: 6"><p><strong>Ynt: John Deere biçerdöverlere neden eskisi gibi rağbet yok ?</strong></p><p></p><p>Biz bu işe başladığımızda JD ile başladık. 955 ile bu işe başladık. O zamanlar piyasada rağbet gören bir makinaydı. Çevremizde de genelde 630 ve 955 ' ler vardı. Daha sonra bu makinayı 1174 ile değiştirdik. O zamanlar baya iddalı bir makinaydı. Onunlada baya çalıştık. O zamanlar parçasını Çukurova temin ediyordu. Lâzım olduğunda atlayıp arabaya gidip fabrikalarından alıyorduk. Fakat daha sonra Çukurova distribütörlüğü bıraktı. Bir, iki sene gene parça problemi çekmedik. Çünkü Çukurova parça desteği vermeyi sürdürüyordu. Hâla o bölüm faaliyetteydi. Fakat daha sonra artık gittiğimizde parça bulmaya zorlanmaya başladık. Zaten JD ' nin piyasada en büyük pazar payı kaybetmesindeki etkende budur. O ara çok büyük bir bocalama dönemi yaşandı. JD kullanıcıları parça bulamaz oldular. Bizde bu durumdaydık. Baktık olacak gibi değil. Makinada belli bir yaşa gelmişti. Öbür 955 ' ler gibide sağdan soldan yan sanayi gibi parçalarda uydurmakta zorluk çekiyorduk. En sonunda değiştirmeye karar verdik. O ara piyasada bir tek NH ' de TC56 modeli vardı. O makinada bizim hoşumuza gitmeyen bir makinaydı. Hep aynı makina ve herhangi bir yenilik ve konfor unsuru yoktu. Daha sonra bölgemizde CLAAS ' ın distribütörü olan Mega Ziraat ' a gidip CLAAS hakkında bilgi aldık. O zamanlar CLAAS ' ta bölgemizde yeni yeni yayılmaya başlamıştı. Sağda solda Dominatör ' leri görüyorduk. Tabi nasıl makina olduklarını birçok insan gibi bizde bilmiyorduk. Gidip detaylarını firma ile görüştük. Aslında makinaların ne kadar donanımlı ve teknolojik olarak farklı olduğunu gördük. O zamanlar böyle internet veya televizyon kanalları gibi unsurlarda pek yoktu. Yani değişik bir marka hakkında pek fazla bilgi edinilemiyordu. Daha sonra kağıt üzerinden yeni Medion serisini görüp, beğendik ve aldık. Daha makina Türkiye ' de yoktu. 2001 yılında ilk Medion ' lar ülkemize geldi. Hâla okuldan gelirken yoldan geçtikleri o anı unutmuyorum. Ben daha ortaokula falan gidiyordum. Makinanın hiç resmini falan görmemiştim. Köye gelirken yoldan konvoy hâlinde gidiyorlardı. İlk o an makinayı gördüm. Gerçekten makinaya hayran kaldım. Hatta babamlarda o zaman il dışındaydılar. Hemen eve gittiğimde arayıp geldiklerini haber vermiştim. Yani Türkiye ' de ilk Medion sahibi olanlardan biriyiz. İyikide almışız. Şuan ikinci Medion ' a sahibiz. Bir dahaki değişimde de bu renkten şaşmayız. Sağlamlık, yakıt ve konfor bakımından memnun kaldık. Parçada da şuana kadar büyük bir problem yaşamadık. Yani bizimde JD ' den vazgeçme sebebimiz kısacası bu. O devirdeki parça bulunmaması, pazarda boşluk olması ve anlayan pek ustanın bulunmamasıydı. Şimdilerde kaybettikleri pazar payını almak için baya yoğun çaba gösteriyorlar. Hatta bildiğim kadarıyla bu sene hasattan önce Çorlu ve Tekirdağ civarında belirgin satış yaptılar. Hatta bizim burayada bir adet W serisi makina sattılar. Ama bunu yapmakta çok geç kaldılar. İlk etapta traktöre verdikleri ağırlığı biçerdöverede vermiş olsaydılar. Belki o zaman kaçırdıkları payı yakalayabilirlerdi. Şuan için traktörde pazar payları bölgemiz için konuşuyorum gayet iyi. Fakat biçerdöverde ağırlık vermedikleri için bunu yapamadılar. Bundan sonrada biraz zor olur diye düşünüyorum. Çünkü NH belli bir paya sahip, o boşlukta Laverda ' da baya piyasaya topladı, CLAAS ' ında gözle görülür bir yükselişi var. Özellikle JD ve Laverda ' nın bazı çeltik bölgelerinde pazar paylarını almaya başladı. Büyük makinada işin içine girince reklam daha çok oluyor. O yüzden bu sebeplerden biraz JD geride kaldı diyebilirim. Toparlaması için çok büyük indirim ve sağlam satış sonrası destek vermeleri lâzım....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alipasalierkan, post: 756968, member: 6"] [b]Ynt: John Deere biçerdöverlere neden eskisi gibi rağbet yok ?[/b] Biz bu işe başladığımızda JD ile başladık. 955 ile bu işe başladık. O zamanlar piyasada rağbet gören bir makinaydı. Çevremizde de genelde 630 ve 955 ' ler vardı. Daha sonra bu makinayı 1174 ile değiştirdik. O zamanlar baya iddalı bir makinaydı. Onunlada baya çalıştık. O zamanlar parçasını Çukurova temin ediyordu. Lâzım olduğunda atlayıp arabaya gidip fabrikalarından alıyorduk. Fakat daha sonra Çukurova distribütörlüğü bıraktı. Bir, iki sene gene parça problemi çekmedik. Çünkü Çukurova parça desteği vermeyi sürdürüyordu. Hâla o bölüm faaliyetteydi. Fakat daha sonra artık gittiğimizde parça bulmaya zorlanmaya başladık. Zaten JD ' nin piyasada en büyük pazar payı kaybetmesindeki etkende budur. O ara çok büyük bir bocalama dönemi yaşandı. JD kullanıcıları parça bulamaz oldular. Bizde bu durumdaydık. Baktık olacak gibi değil. Makinada belli bir yaşa gelmişti. Öbür 955 ' ler gibide sağdan soldan yan sanayi gibi parçalarda uydurmakta zorluk çekiyorduk. En sonunda değiştirmeye karar verdik. O ara piyasada bir tek NH ' de TC56 modeli vardı. O makinada bizim hoşumuza gitmeyen bir makinaydı. Hep aynı makina ve herhangi bir yenilik ve konfor unsuru yoktu. Daha sonra bölgemizde CLAAS ' ın distribütörü olan Mega Ziraat ' a gidip CLAAS hakkında bilgi aldık. O zamanlar CLAAS ' ta bölgemizde yeni yeni yayılmaya başlamıştı. Sağda solda Dominatör ' leri görüyorduk. Tabi nasıl makina olduklarını birçok insan gibi bizde bilmiyorduk. Gidip detaylarını firma ile görüştük. Aslında makinaların ne kadar donanımlı ve teknolojik olarak farklı olduğunu gördük. O zamanlar böyle internet veya televizyon kanalları gibi unsurlarda pek yoktu. Yani değişik bir marka hakkında pek fazla bilgi edinilemiyordu. Daha sonra kağıt üzerinden yeni Medion serisini görüp, beğendik ve aldık. Daha makina Türkiye ' de yoktu. 2001 yılında ilk Medion ' lar ülkemize geldi. Hâla okuldan gelirken yoldan geçtikleri o anı unutmuyorum. Ben daha ortaokula falan gidiyordum. Makinanın hiç resmini falan görmemiştim. Köye gelirken yoldan konvoy hâlinde gidiyorlardı. İlk o an makinayı gördüm. Gerçekten makinaya hayran kaldım. Hatta babamlarda o zaman il dışındaydılar. Hemen eve gittiğimde arayıp geldiklerini haber vermiştim. Yani Türkiye ' de ilk Medion sahibi olanlardan biriyiz. İyikide almışız. Şuan ikinci Medion ' a sahibiz. Bir dahaki değişimde de bu renkten şaşmayız. Sağlamlık, yakıt ve konfor bakımından memnun kaldık. Parçada da şuana kadar büyük bir problem yaşamadık. Yani bizimde JD ' den vazgeçme sebebimiz kısacası bu. O devirdeki parça bulunmaması, pazarda boşluk olması ve anlayan pek ustanın bulunmamasıydı. Şimdilerde kaybettikleri pazar payını almak için baya yoğun çaba gösteriyorlar. Hatta bildiğim kadarıyla bu sene hasattan önce Çorlu ve Tekirdağ civarında belirgin satış yaptılar. Hatta bizim burayada bir adet W serisi makina sattılar. Ama bunu yapmakta çok geç kaldılar. İlk etapta traktöre verdikleri ağırlığı biçerdöverede vermiş olsaydılar. Belki o zaman kaçırdıkları payı yakalayabilirlerdi. Şuan için traktörde pazar payları bölgemiz için konuşuyorum gayet iyi. Fakat biçerdöverde ağırlık vermedikleri için bunu yapamadılar. Bundan sonrada biraz zor olur diye düşünüyorum. Çünkü NH belli bir paya sahip, o boşlukta Laverda ' da baya piyasaya topladı, CLAAS ' ında gözle görülür bir yükselişi var. Özellikle JD ve Laverda ' nın bazı çeltik bölgelerinde pazar paylarını almaya başladı. Büyük makinada işin içine girince reklam daha çok oluyor. O yüzden bu sebeplerden biraz JD geride kaldı diyebilirim. Toparlaması için çok büyük indirim ve sağlam satış sonrası destek vermeleri lâzım.... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
John Deere biçerdöverlere neden eskisi gibi rağbet yok ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt