PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Kararsızım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1327915" data-attributes="member: 76199"><p>[MEDIA=youtube]ZuIS5egp8_o[/MEDIA]</p><p></p><p> Traktör, motor grafikleri için farklı durumlar var.</p><p>Düşük devirde tork yakalayan motorun power mix değerleri daha yüksek olabiliyor.</p><p>Traktörü tutundurmak için yarım ay şeklinde başlangıç grafiği olması daha iyi sonuç veriyor.</p><p>Kademesiz şanzımanda yük altında mekanik aktarımda olması gereken şanzıman bazen hidrostatik aktarımda kalabilir.</p><p>Operatörün mekanik aktarım hızlarında traktörü kullanması gerekiyor.</p><p>Akselerasyon yeni modellerde daha hızlı iş yapabilecek şekilde torklar ve çeki demiri gücü (teker gücü) arttırılarak devam ediyor.</p><p>Biçerlerde kullanılan stabil çalışmalı motorlar paletli tekerle daha az yakıt tüketir durumda oluyor.</p><p>Tork artış yüzdesi %40 gibi olan motor, katır gibi yükü çeker.</p><p>En az yakıt bölgesi 1600-1800 devir aralığına sıkıştırılmış motorlar var.</p><p>Biz çok gazlamayı severiz, eski Styerci, yeni Caseci.</p><p>Motor çalışma devir aralıklarını 1000-2500 devir aralığına açsalar ne olurdu sanki...</p><p>Kullanım, sürüş alışkanlıklarınız nasıldır?</p><p>Sürüşte fazla zorlanmayacağınız bir motor grafiği tercihiniz nasıl olur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1327915, member: 76199"] [MEDIA=youtube]ZuIS5egp8_o[/MEDIA] Traktör, motor grafikleri için farklı durumlar var. Düşük devirde tork yakalayan motorun power mix değerleri daha yüksek olabiliyor. Traktörü tutundurmak için yarım ay şeklinde başlangıç grafiği olması daha iyi sonuç veriyor. Kademesiz şanzımanda yük altında mekanik aktarımda olması gereken şanzıman bazen hidrostatik aktarımda kalabilir. Operatörün mekanik aktarım hızlarında traktörü kullanması gerekiyor. Akselerasyon yeni modellerde daha hızlı iş yapabilecek şekilde torklar ve çeki demiri gücü (teker gücü) arttırılarak devam ediyor. Biçerlerde kullanılan stabil çalışmalı motorlar paletli tekerle daha az yakıt tüketir durumda oluyor. Tork artış yüzdesi %40 gibi olan motor, katır gibi yükü çeker. En az yakıt bölgesi 1600-1800 devir aralığına sıkıştırılmış motorlar var. Biz çok gazlamayı severiz, eski Styerci, yeni Caseci. Motor çalışma devir aralıklarını 1000-2500 devir aralığına açsalar ne olurdu sanki... Kullanım, sürüş alışkanlıklarınız nasıldır? Sürüşte fazla zorlanmayacağınız bir motor grafiği tercihiniz nasıl olur? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Kararsızım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt