PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Kararsızım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436182" data-attributes="member: 76199"><p>Powershift viteslerde sarsıntı hissiyatı ;</p><p>Eski nesil Japon arabaları, tam otomatik vites olanlar yolda biraz sarsıntılı geçiş yapar , şanzımanlarının daha sağlam olduğu söyleniyor.</p><p>Sarsıntısız vites geçişi yapan arabaların şanzıman kullanım ömürlerinin daha az olduğu sanılıyor , ne kadar doğrudur, bilemiyoruz.</p><p>MGX2 modelde , vites geçişlerinde hafiften sarsıntı yapabiliyor.</p><p>Hi Lo , vitesli traktörlerde , Dual Power , şanzıman yağı ısıtılmadan hidrostatik buçuk vites kullanılırsa , buçuk vitesin senchromenchlerini bozabiliyor.</p><p>Bunu önlemek için şanzımana bir sensör bırakılıp sistemin korunması gerekir.</p><p>Şanzıman yağını 1000 bin saatte değiştirmesi gereken traktör modelleri var.</p><p>Traktörün servis periyodları , sürücüyü yoracak cinsten olmamalıdır.</p><p></p><p>MGX2 modelle , kara toprak tarlada mısır yeri sürecek olsak , traktöre ön kepçe takmadan alt şase giydirilmiş olması gerekir ki traktörün ağırlık açığı kapatılsın , jant ağırlıklarının dönme mukavemeti olduğu için tercih etmezdik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436182, member: 76199"] Powershift viteslerde sarsıntı hissiyatı ; Eski nesil Japon arabaları, tam otomatik vites olanlar yolda biraz sarsıntılı geçiş yapar , şanzımanlarının daha sağlam olduğu söyleniyor. Sarsıntısız vites geçişi yapan arabaların şanzıman kullanım ömürlerinin daha az olduğu sanılıyor , ne kadar doğrudur, bilemiyoruz. MGX2 modelde , vites geçişlerinde hafiften sarsıntı yapabiliyor. Hi Lo , vitesli traktörlerde , Dual Power , şanzıman yağı ısıtılmadan hidrostatik buçuk vites kullanılırsa , buçuk vitesin senchromenchlerini bozabiliyor. Bunu önlemek için şanzımana bir sensör bırakılıp sistemin korunması gerekir. Şanzıman yağını 1000 bin saatte değiştirmesi gereken traktör modelleri var. Traktörün servis periyodları , sürücüyü yoracak cinsten olmamalıdır. MGX2 modelle , kara toprak tarlada mısır yeri sürecek olsak , traktöre ön kepçe takmadan alt şase giydirilmiş olması gerekir ki traktörün ağırlık açığı kapatılsın , jant ağırlıklarının dönme mukavemeti olduğu için tercih etmezdik. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Kararsızım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt