PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
Koca Yusuf teslimata hazır
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Hermiyas" data-source="post: 779939" data-attributes="member: 41641"><p><strong>Ynt: Koca Yusuf teslimata hazır</strong></p><p></p><p>Yayınlanma tarihi: 2 Oca 2014</p><p></p><p><span style="color: blue"><strong>Koca Yusuf Türkiye ' de aşağıda wideosunu görebilirsiniz...</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Geleceğin Uluslararası Askeri Nakliye Uçağı (Future International Military Airlifter (FIMA)) olarak başlatılan Proje, C-130 Hercules ve C-160 Transall ' ın yerine geçmesi amacı ile Aerospatiale, British Aerospace, Lockheed ve MBB firmaları tarafından 1982 ' de planlanmıştır. Değişen gereksinimler ve milletlerarası politik görüşler nedeni ile yavaş bir ilerleme sağlandı. 1989 ' da Lockheed gruptan ayrıldı ve ikinci nesil Hercules, C-130J, üzerinde çalışmaya başladı. Alenia veCASA ' in de eklenmesi ile FIMA grubu Euroflag ' e dönüştü.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Ortak ülkeler olan Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Birleşik Krallık, Türkiye, Belçika ve Lüksemburg Mayıs 2003 ' te 212 adet uçak alımı için imza attılar. Bu ülkeler OCCAR ' ı A400M tedarik yönetimi ile görevlendirdiler.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>İtalya ' nın projeden çekilmesinin ve tedarik sayısının gözden geçirilmesinin ardından gereksinim, 180 uçak için, ilk uçuşun 2008 ve ilk teslimatın 2009 ' da olacağı şekilde değiştirildi. 28 Nisan 2005 ' de Güney Afrika da ortaklık programına dahil oldu.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p></p><p><strong>Mürettebat: 3-4 (2 pilot, 3. isteğe bağlı, 1 yükleme sorumlusu)</strong></p><p><strong>Kapasite: 37,000 kg (82,000 lb), 116 tam teçhizatlı asker/paraşütçü, 66 sedye ve 25 tıbbi personel,</strong></p><p><strong>Uzunluk: 43.8 m (143 ft 8 in)</strong></p><p><strong>Kanat Açıklığı: 42.4 m (139 ft 1 in)</strong></p><p><strong>Yükseklik: 14.6 m (47 ft 11 in)</strong></p><p><strong>Boş Ağırlık: 70 ton (154,000 lb)</strong></p><p><strong>Azami Kalkış Ağırlığı: 130 ton (287,000 lb)</strong></p><p><strong>Toplam İç Yakıt: 46.7 ton (103,000 lb)</strong></p><p><strong>Azami İniş Ağırlığı: 114 ton (251,000 lb)</strong></p><p><strong>Azami Faydalı Yük: 37 ton (82,000 lb)</strong></p><p><strong>Motor (prop): EPI (EuroProp International) TP400-D6[12]</strong></p><p><strong>Prop cinsi: Turboprop</strong></p><p><strong>Prop sayısı: 4</strong></p><p><strong>Ana güç: 8,250 kW (11,000 hp)</strong></p><p><strong>Azami seyir hızı: 780 km/s (421 kt)</strong></p><p><strong>Seyir hızı aralığı: Mach 0.68 - 0.72</strong></p><p><strong>Azami Görev Hızı: 300 kt CAS (560 km/h, 350 mph)</strong></p><p><strong>İlk Seyir İrtifası: at MTOW: 9,000 m (29,000 ft)</strong></p><p><strong>Azami İrtifa: 11,300 m (37,000 ft)</strong></p><p><strong>Azami Görev Yüksekliği - Özel Harekat: 12,000 m (40,000 ft)</strong></p><p><strong>Menzil :Azami yük ile: 3,300 km (1,782 nmi) (uzun menzilli seyir hızı ; MIL-C-5011A ' ye göre)</strong></p><p><strong>30-ton yük ile menzil: 4,800 km (2,592 nmi)</strong></p><p><strong>20-ton yük ile menzil: 6,950 km (3,753 nmi)</strong></p><p><strong>Yüksüz Uçuş: 9,300 km (5,022 nmi)</strong></p><p><strong>Taktik Kalkış Mesafesi: 940 m (3 080 ft) (Şartlar: uçak ağırlığı 100 ton, ham pist, ISA, deniz seviyesi)</strong></p><p><strong>Taktik İniş Mesafesi: 625 m (2 050 ft) (bkz. üst)</strong></p><p><strong>Dönüş yarıçapı (Yerde): 28.6 m</strong></p><p></p><p><a href="http://youtu.be/kAsb_bko4LQ" target="_blank">http://youtu.be/kAsb_bko4LQ</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hermiyas, post: 779939, member: 41641"] [b]Ynt: Koca Yusuf teslimata hazır[/b] Yayınlanma tarihi: 2 Oca 2014 [color=blue][b]Koca Yusuf Türkiye ' de aşağıda wideosunu görebilirsiniz... Geleceğin Uluslararası Askeri Nakliye Uçağı (Future International Military Airlifter (FIMA)) olarak başlatılan Proje, C-130 Hercules ve C-160 Transall ' ın yerine geçmesi amacı ile Aerospatiale, British Aerospace, Lockheed ve MBB firmaları tarafından 1982 ' de planlanmıştır. Değişen gereksinimler ve milletlerarası politik görüşler nedeni ile yavaş bir ilerleme sağlandı. 1989 ' da Lockheed gruptan ayrıldı ve ikinci nesil Hercules, C-130J, üzerinde çalışmaya başladı. Alenia veCASA ' in de eklenmesi ile FIMA grubu Euroflag ' e dönüştü. Ortak ülkeler olan Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Birleşik Krallık, Türkiye, Belçika ve Lüksemburg Mayıs 2003 ' te 212 adet uçak alımı için imza attılar. Bu ülkeler OCCAR ' ı A400M tedarik yönetimi ile görevlendirdiler. İtalya ' nın projeden çekilmesinin ve tedarik sayısının gözden geçirilmesinin ardından gereksinim, 180 uçak için, ilk uçuşun 2008 ve ilk teslimatın 2009 ' da olacağı şekilde değiştirildi. 28 Nisan 2005 ' de Güney Afrika da ortaklık programına dahil oldu. [/b][/color] [b]Mürettebat: 3-4 (2 pilot, 3. isteğe bağlı, 1 yükleme sorumlusu) Kapasite: 37,000 kg (82,000 lb), 116 tam teçhizatlı asker/paraşütçü, 66 sedye ve 25 tıbbi personel, Uzunluk: 43.8 m (143 ft 8 in) Kanat Açıklığı: 42.4 m (139 ft 1 in) Yükseklik: 14.6 m (47 ft 11 in) Boş Ağırlık: 70 ton (154,000 lb) Azami Kalkış Ağırlığı: 130 ton (287,000 lb) Toplam İç Yakıt: 46.7 ton (103,000 lb) Azami İniş Ağırlığı: 114 ton (251,000 lb) Azami Faydalı Yük: 37 ton (82,000 lb) Motor (prop): EPI (EuroProp International) TP400-D6[12] Prop cinsi: Turboprop Prop sayısı: 4 Ana güç: 8,250 kW (11,000 hp) Azami seyir hızı: 780 km/s (421 kt) Seyir hızı aralığı: Mach 0.68 - 0.72 Azami Görev Hızı: 300 kt CAS (560 km/h, 350 mph) İlk Seyir İrtifası: at MTOW: 9,000 m (29,000 ft) Azami İrtifa: 11,300 m (37,000 ft) Azami Görev Yüksekliği - Özel Harekat: 12,000 m (40,000 ft) Menzil :Azami yük ile: 3,300 km (1,782 nmi) (uzun menzilli seyir hızı ; MIL-C-5011A ' ye göre) 30-ton yük ile menzil: 4,800 km (2,592 nmi) 20-ton yük ile menzil: 6,950 km (3,753 nmi) Yüksüz Uçuş: 9,300 km (5,022 nmi) Taktik Kalkış Mesafesi: 940 m (3 080 ft) (Şartlar: uçak ağırlığı 100 ton, ham pist, ISA, deniz seviyesi) Taktik İniş Mesafesi: 625 m (2 050 ft) (bkz. üst) Dönüş yarıçapı (Yerde): 28.6 m[/b] [url=http://youtu.be/kAsb_bko4LQ]http://youtu.be/kAsb_bko4LQ[/url] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
Koca Yusuf teslimata hazır
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt