PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="eagerman27" data-source="post: 472601" data-attributes="member: 17918"><p><strong>Ynt: KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..</strong></p><p></p><p>Benzinli ve devirli motorlardan bahsetmişsiniz dizel motorun bu yazılanlarla ne alakası var anlamadım.Üstelik konu torktan açılmıştı.Traktör motorlarından istenen nedir.Düşük ve yüksek devirlerde sabit bir tork eğrisi elde etmektir.Bunu sağlamak için silindir içerisne giren havanın daha yüksek sıkıştırılması motor içi sürtünmelerin azaltılması, ve püskürtülen yakıtın yüksek basınçta homojen dağılmasını sağlamak bu insanların başlıca görevleri.Bunu yapmak için VGT turbolar (variable geometry turbine) yani değişken geometrili turbolar, common rail enjeksiyon sistemleri, silindir başına 4 subap içeri giren havanın daha da yoğun ve serin olmasını sağlamak için intercoolerlar.Ve motorun sağlıklı çalışması için bunları denetleyen ecu ya ihtiyaç var.Bizim yerli traktörlere bakarsak eğer bunların kaç tanesi var.Motorlar 3 ve 4 silindirli 6 ve 8 subaplı turbolar sabit geometrili turbolar (alt devirlerde yeterli basıncı sağlayamadığı için 1400 devire kadar baygındır)basıncı 900 bar olan mazot pompaları (common railde ise 1600 bardan başlar 2000 bara kadar yükselebilir).Bneim gözümde al erkuntu vur tümosana veya new hollandın yerlilerine hepsinde perkins motor var.Anlayamadığım biri çok yakar diyo diğeri az bu motorların hepsi aynı.Farkı yukarıda bahsettiğim motorlar yaratıyo kubato başlatmış takdir ediyorum.John deere lerin R serilerinde de common rail enjeksiyon ve vgt turboları gördüm.Zaten üst segment traktörlerden bahsetmiyorum onların bi çoğunda bu yazdıklarım var hatta çoğunda çift turbo var.Yerliler perkinsin ucuz motorlarını bırakıp daha teknolojik motorlarını tarktörlerin üzerine koyarlarsa çiftimiz daha çok kazanır daha çok faydalanır.Ama işlerine gelmez (Euro ıı den euro ııı e geçmek biraz pahalıya patladı onlara )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eagerman27, post: 472601, member: 17918"] [b]Ynt: KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..[/b] Benzinli ve devirli motorlardan bahsetmişsiniz dizel motorun bu yazılanlarla ne alakası var anlamadım.Üstelik konu torktan açılmıştı.Traktör motorlarından istenen nedir.Düşük ve yüksek devirlerde sabit bir tork eğrisi elde etmektir.Bunu sağlamak için silindir içerisne giren havanın daha yüksek sıkıştırılması motor içi sürtünmelerin azaltılması, ve püskürtülen yakıtın yüksek basınçta homojen dağılmasını sağlamak bu insanların başlıca görevleri.Bunu yapmak için VGT turbolar (variable geometry turbine) yani değişken geometrili turbolar, common rail enjeksiyon sistemleri, silindir başına 4 subap içeri giren havanın daha da yoğun ve serin olmasını sağlamak için intercoolerlar.Ve motorun sağlıklı çalışması için bunları denetleyen ecu ya ihtiyaç var.Bizim yerli traktörlere bakarsak eğer bunların kaç tanesi var.Motorlar 3 ve 4 silindirli 6 ve 8 subaplı turbolar sabit geometrili turbolar (alt devirlerde yeterli basıncı sağlayamadığı için 1400 devire kadar baygındır)basıncı 900 bar olan mazot pompaları (common railde ise 1600 bardan başlar 2000 bara kadar yükselebilir).Bneim gözümde al erkuntu vur tümosana veya new hollandın yerlilerine hepsinde perkins motor var.Anlayamadığım biri çok yakar diyo diğeri az bu motorların hepsi aynı.Farkı yukarıda bahsettiğim motorlar yaratıyo kubato başlatmış takdir ediyorum.John deere lerin R serilerinde de common rail enjeksiyon ve vgt turboları gördüm.Zaten üst segment traktörlerden bahsetmiyorum onların bi çoğunda bu yazdıklarım var hatta çoğunda çift turbo var.Yerliler perkinsin ucuz motorlarını bırakıp daha teknolojik motorlarını tarktörlerin üzerine koyarlarsa çiftimiz daha çok kazanır daha çok faydalanır.Ama işlerine gelmez (Euro ıı den euro ııı e geçmek biraz pahalıya patladı onlara ) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt