PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="qarizmatiqa" data-source="post: 472638" data-attributes="member: 24473"><p><strong>Ynt: KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..</strong></p><p></p><p>çift eksantirik kullanmak belki eskiden sıyrılmak için atılmış bir adım belki güzelde bir adım ama valf kontrolü olmadıkça dizel motorlarda çift eksantiriği desteklemiyorum çünkü dizelin yapısına aykırı bu tip motorlar üst devirlerde güçlü olup alt devrlerde ölü gibi oluyorlar benzinli aralarda kullanışlı ve pratik ama dizelde düşük devirde performansı yakalamak önemli. ucundan ucundan teknoloji gösteriyorlar yeni birşey icat etmeyecekler ha...sadece alıp traktörde kullanacaklar yeni yeni intercoolerlı motorlar kullanılmaya başlanıyor zamanla cr motorlar kullanılacak ama neden şimdi değil neden çift turbolu traktör yok neden değişken geometrili turbolu traktörümüz yok konu buraya nasıl geldi bilmiyorum ama kubotadan çıktı artık genel olarak isyandayım kardeşim biri turbo takmış yenilik yaptım diyor diğeri dizel motora 16 valf yapmış kontrol sistemi yok bu nasıl bir piyasa anlamadım gitti bizde yenilikmiş diye koşarak alıyoruz yokmu benm isteiğim gibi traktör var tabiki ama pahalı bunlarda ucuz değil ama bu tarz sistemlerin maliyetide 2 bin lira bile değil güzel traktörler üretilsin istiyorum tam anlamıyla her parçası son teknoloji motorlar üretilsin istiyorum bir ucunu değiştirip ben yenilik yaptım diye kısırı pilav pilavı çorba yapıp sürmesinler artık bir dünyada para veriyoruz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qarizmatiqa, post: 472638, member: 24473"] [b]Ynt: KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..[/b] çift eksantirik kullanmak belki eskiden sıyrılmak için atılmış bir adım belki güzelde bir adım ama valf kontrolü olmadıkça dizel motorlarda çift eksantiriği desteklemiyorum çünkü dizelin yapısına aykırı bu tip motorlar üst devirlerde güçlü olup alt devrlerde ölü gibi oluyorlar benzinli aralarda kullanışlı ve pratik ama dizelde düşük devirde performansı yakalamak önemli. ucundan ucundan teknoloji gösteriyorlar yeni birşey icat etmeyecekler ha...sadece alıp traktörde kullanacaklar yeni yeni intercoolerlı motorlar kullanılmaya başlanıyor zamanla cr motorlar kullanılacak ama neden şimdi değil neden çift turbolu traktör yok neden değişken geometrili turbolu traktörümüz yok konu buraya nasıl geldi bilmiyorum ama kubotadan çıktı artık genel olarak isyandayım kardeşim biri turbo takmış yenilik yaptım diyor diğeri dizel motora 16 valf yapmış kontrol sistemi yok bu nasıl bir piyasa anlamadım gitti bizde yenilikmiş diye koşarak alıyoruz yokmu benm isteiğim gibi traktör var tabiki ama pahalı bunlarda ucuz değil ama bu tarz sistemlerin maliyetide 2 bin lira bile değil güzel traktörler üretilsin istiyorum tam anlamıyla her parçası son teknoloji motorlar üretilsin istiyorum bir ucunu değiştirip ben yenilik yaptım diye kısırı pilav pilavı çorba yapıp sürmesinler artık bir dünyada para veriyoruz [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
KUBOTA M40 SERİSİNİ NEWHOLLAND TD SERİSİNE TERCİH ETMEK İÇİN NEDENLER..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt