PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436440" data-attributes="member: 76199"><p>Traktör genel ağırlığına göre motorların torku normal seviyelerde görünüyor.</p><p>Eksik gördüğümüz konu motor haritasının sabit güç aralığı kısmıdır.</p><p>M 8540 - 9540 , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm max güç tepesi verebilmektedir.</p><p>M108S , 1500 rpm max tork tepesi , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm max güç tepesi ,</p><p>MGX2 serisi , 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm max güç tepesi .</p><p>En az yakıt bölgesi devirleri 1600-1900 rpm , 1600-2000 rpm gibi konumlanmış.</p><p>Bu motor haritalarıyla ön yükleyici çalışmaları iyi yapılabilir.</p><p>Vites değiştirmeler , vites sayısı yeterli ve senkronize olduğundan buçuk vitesler 1600-2000 rpm aralığında değişebilir,</p><p>Motor devri 1600 rpm ile yükleme işleri yapılır, shutle da var , kullanış rahat olur.</p><p></p><p>Kuyruk mili çalışmalarında haşpaylı saman bağlama da , dik rotovatör toprak işlemede motor sabit güç aralığı bölgesi kullanamaz.</p><p>MGX4 modele 2000-2500 rpm sabit güç aralığı devirleri yerleştirilmiş , tork güç eğrisi kesişim devri ( motorun en verimli çalışma devri ) 2000 rpm konumlama yapılmış , stabil, düz bir sabit güç aralığı var .</p><p>MGX2 modelin haritasında güç eğrisi artar nitelikte olduğundan ekipmana fazla yüklenir ve ekipman hırpalayabilir.</p><p>Fiat 66 S seride olduğu gibi sabit güç aralığı bölgesi olmasını tercih ederiz.</p><p>Sabit güç aralığı hangi devirlere yerleştirilecek konusunda kendine has tasarım verilebilir.</p><p>Haritalardan gördüğümüz , Fiat 1900-2300 rpm , Same -JD 1900-2200 rpm , Fendt 1800-2200 rpm , MF 2000-2200 rpm , 1600-1900 rpm , 1600-2200 rpm , NH , 1900-2300 rpm , 1600-2200 rpm v.s.</p><p>300 ila 700 rpm uzunlukta sabit güç aralığı devirleri olan motorlar bulunabilmektedir.(tarımsal motorlarda)</p><p>1900-2400 rpm sabit güç aralığı seçilebilirdi , diğer markalara da benzemeden tasarım yapılması gerekiyor.</p><p></p><p>Kumsal alanlarda 4 dönerli pullukla M9540 , 5-6 km/h hızda yeter sürüm hızında , karasal , killi toprak yapısında M108S , 5-6 km/h hızda sürüm yapabiliyor , MGX2 135 , 5 14 pullukla kayran toprak yapısında 5-7 km/h hızla sürüm yapıyor.</p><p>Sürüm hızı tercihi, kullanıcıya has olur , arazi taşlıdır veya yüksek hızla sürüm yapmak istemez, kendi bilir.</p><p>Traktörün max çeki kuvveti 6 km/h , hıza ayarlanmıştır.</p><p></p><p>Bu traktörler Uzakdoğu da, altına şase giydirilip , önüne sıyırgı , arkasına vanvey takılarak çalışıyor.</p><p>Traktör, çalışma genel ağırlığı düşük kaldığından zaten kendini üzmez.</p><p>Motor yeterli yük altına girmezse de yakıt azaltmaz.</p><p></p><p>Devir aramalarında genelde 1200-1600 rpm de en az yakıt bölgesi beklentileri aranıyor, bu harita sadice MF Phantom ve Deuthz motora hastır. Yeni nesil motorlarında 6165 TTV ve yukarısında benzer karakterini koruyor, alt modellerinde ortanca devir tercih ediyor.</p><p>Açıklayıcı ve anlaşılabilir olmuştur, umarız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436440, member: 76199"] Traktör genel ağırlığına göre motorların torku normal seviyelerde görünüyor. Eksik gördüğümüz konu motor haritasının sabit güç aralığı kısmıdır. M 8540 - 9540 , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm max güç tepesi verebilmektedir. M108S , 1500 rpm max tork tepesi , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm max güç tepesi , MGX2 serisi , 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm max güç tepesi . En az yakıt bölgesi devirleri 1600-1900 rpm , 1600-2000 rpm gibi konumlanmış. Bu motor haritalarıyla ön yükleyici çalışmaları iyi yapılabilir. Vites değiştirmeler , vites sayısı yeterli ve senkronize olduğundan buçuk vitesler 1600-2000 rpm aralığında değişebilir, Motor devri 1600 rpm ile yükleme işleri yapılır, shutle da var , kullanış rahat olur. Kuyruk mili çalışmalarında haşpaylı saman bağlama da , dik rotovatör toprak işlemede motor sabit güç aralığı bölgesi kullanamaz. MGX4 modele 2000-2500 rpm sabit güç aralığı devirleri yerleştirilmiş , tork güç eğrisi kesişim devri ( motorun en verimli çalışma devri ) 2000 rpm konumlama yapılmış , stabil, düz bir sabit güç aralığı var . MGX2 modelin haritasında güç eğrisi artar nitelikte olduğundan ekipmana fazla yüklenir ve ekipman hırpalayabilir. Fiat 66 S seride olduğu gibi sabit güç aralığı bölgesi olmasını tercih ederiz. Sabit güç aralığı hangi devirlere yerleştirilecek konusunda kendine has tasarım verilebilir. Haritalardan gördüğümüz , Fiat 1900-2300 rpm , Same -JD 1900-2200 rpm , Fendt 1800-2200 rpm , MF 2000-2200 rpm , 1600-1900 rpm , 1600-2200 rpm , NH , 1900-2300 rpm , 1600-2200 rpm v.s. 300 ila 700 rpm uzunlukta sabit güç aralığı devirleri olan motorlar bulunabilmektedir.(tarımsal motorlarda) 1900-2400 rpm sabit güç aralığı seçilebilirdi , diğer markalara da benzemeden tasarım yapılması gerekiyor. Kumsal alanlarda 4 dönerli pullukla M9540 , 5-6 km/h hızda yeter sürüm hızında , karasal , killi toprak yapısında M108S , 5-6 km/h hızda sürüm yapabiliyor , MGX2 135 , 5 14 pullukla kayran toprak yapısında 5-7 km/h hızla sürüm yapıyor. Sürüm hızı tercihi, kullanıcıya has olur , arazi taşlıdır veya yüksek hızla sürüm yapmak istemez, kendi bilir. Traktörün max çeki kuvveti 6 km/h , hıza ayarlanmıştır. Bu traktörler Uzakdoğu da, altına şase giydirilip , önüne sıyırgı , arkasına vanvey takılarak çalışıyor. Traktör, çalışma genel ağırlığı düşük kaldığından zaten kendini üzmez. Motor yeterli yük altına girmezse de yakıt azaltmaz. Devir aramalarında genelde 1200-1600 rpm de en az yakıt bölgesi beklentileri aranıyor, bu harita sadice MF Phantom ve Deuthz motora hastır. Yeni nesil motorlarında 6165 TTV ve yukarısında benzer karakterini koruyor, alt modellerinde ortanca devir tercih ediyor. Açıklayıcı ve anlaşılabilir olmuştur, umarız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt