PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436488" data-attributes="member: 76199"><p>Traktörü en az yakıt bölgesi devirleri içinde kullanırsak yakıtı ideal yararlanma seviyesinde kullanmış oluruz.</p><p>Spesifik yakıt tüketimi 210 gr.kw/h tüketim bu aralıkta sağlanır, yakıt diyagramlarında diğer devir tercihlerimizde ideale yakın yanma sağlanamadığından spesifik yakıt tüketimi 240-250 gr.kw/h gibi değerlerde oluyor.</p><p>Sabit tork aralığı içindeki devirleri kullandığımızda motorun torku düşmez.</p><p></p><p></p><p>Deuthz 6160 TTV , 1800 rpm motor devrinde turbo basıncı 2 bar olabiliyor.</p><p>Turbo basınç tercihi motora has nitelik gösterir, ideal değerler yakalamak için.</p><p></p><p>TD 75 , sadece pompa ve enjektör ayarlı olan ve egzantrikli olanı da yakınımızda kullanılıyor.</p><p>TD75 , 298 n.m. tork , stok olarak mevcut zaten, </p><p>4 tonluk traktörde bir vites fark oluşması için +40 n.m. fark alması gerek.</p><p>TD95 , eski serinin 320 n.m. torku bulunur.</p><p>Performans olarak ayardan sonra öne geçer.</p><p></p><p>Nebraska test verilerinde 2003 model TD75 , 208 n.m. tork ölçüm sonuçları çıkıyor.</p><p>Muhtemelen TD85 , turbosuz 230 n.m. tork civarları ölçümü olabilir.</p><p>Euro 2 modellerin emisyon için kısılmış yakıt-hava karışımı var.</p><p>O yıllarda bu motorlara zaten fazla çekişi yok deniliyordu,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436488, member: 76199"] Traktörü en az yakıt bölgesi devirleri içinde kullanırsak yakıtı ideal yararlanma seviyesinde kullanmış oluruz. Spesifik yakıt tüketimi 210 gr.kw/h tüketim bu aralıkta sağlanır, yakıt diyagramlarında diğer devir tercihlerimizde ideale yakın yanma sağlanamadığından spesifik yakıt tüketimi 240-250 gr.kw/h gibi değerlerde oluyor. Sabit tork aralığı içindeki devirleri kullandığımızda motorun torku düşmez. Deuthz 6160 TTV , 1800 rpm motor devrinde turbo basıncı 2 bar olabiliyor. Turbo basınç tercihi motora has nitelik gösterir, ideal değerler yakalamak için. TD 75 , sadece pompa ve enjektör ayarlı olan ve egzantrikli olanı da yakınımızda kullanılıyor. TD75 , 298 n.m. tork , stok olarak mevcut zaten, 4 tonluk traktörde bir vites fark oluşması için +40 n.m. fark alması gerek. TD95 , eski serinin 320 n.m. torku bulunur. Performans olarak ayardan sonra öne geçer. Nebraska test verilerinde 2003 model TD75 , 208 n.m. tork ölçüm sonuçları çıkıyor. Muhtemelen TD85 , turbosuz 230 n.m. tork civarları ölçümü olabilir. Euro 2 modellerin emisyon için kısılmış yakıt-hava karışımı var. O yıllarda bu motorlara zaten fazla çekişi yok deniliyordu, [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt