PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436752" data-attributes="member: 76199"><p>Motor haritalarına göre motor güçlendirme yapmanın + ve - lerini analiz yapalım.</p><p>Güçlendirme yaparak kullandığımız modeller başında </p><p>Same Explorer 80 , hava soğutmalı modeli geliyor.</p><p>Regülatör ayarı yaparak torkunu arttırdığımızda motorun en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm aralığında ve tork eğrisi hafif yumuşak yay şeklinde 1000 rpm den 1600 rpm e yükselen şekilde olduğundan kullanıma olumlu yansıyor.</p><p>Mc Cormick C 95 Max , 1400-1800 rpm en az yakıt bölgesi , güçlendirmeden ( sadice mazot pompası ve enjektör ayarı) , pulluk sürümünde 1800 rpm deviri rahat kullanabiliyor.</p><p>TD serinin tamamında hem egzantrik hemde mazot pompası ve enjektör ayarı yaptığımızda tork eğrisinin yumuşak şeklinden dolayı 1500-2300 rpm aralıktaki aktif devirleri patinaj ortalaması fazla değişmeden kullanabiliyor.</p><p>Mısır yeri sürümünde TD110 modelin yakıtı TD100 modele göre bir tık fazlaydı.</p><p>Erkunt 110 Lüx, güçlendirmeden sonra 1600 rpm üstü devirlerde patinaj ortalaması yükseliyor, traktör 1800 rpm devirle kullanılmaz hale geliyor.</p><p>En az yakıt bölgesi 1400-1800 rpm aralığı olduğundan ve 1800 rpm de sürüş yapılamadığından bu tür güçlendirme yapmak mantık dışıdır, kullanımı olumsuz etkiliyor, powershift viteslerin arıza yapmasına neden olabilir.</p><p>Case Puma seride güçlendirmede ise</p><p>Motor 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı veriyor.</p><p>1500-1840 rpm aralığı aktif kullanılır devirleri mevcuttur, motor haritasının şekli değişmeden güçlendirme olduğu için kullanıma olumlu yansır.</p><p>NH T5 modele de yazılımla güçlendirme yapıldı.</p><p>Sabit tork aralığının boyu 1400-1800 rpm den 1200-1800 rpm devire açılmış oldu.</p><p>Traktör, 1500-1600 rpm devirle daha rahat yürür hale geldi.</p><p>En az yakıt bölgesi 1400-1900 rpm ve 1600-1900 rpm aktif devirler olduğu için yazılım olumlu sonuçlanır, sürüşe katkısı olur.</p><p>Yapılacak güçlendirmelerde , en az yakıt bölgesi devirleri içinden çıkma söz konusu olursa tavsiye etmeyiz.</p><p>Traktörü zemine tutundurmayıp yere yeter güç aktarılamıyorsa güçlendirme yapmanın faydadan çok zararı olur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436752, member: 76199"] Motor haritalarına göre motor güçlendirme yapmanın + ve - lerini analiz yapalım. Güçlendirme yaparak kullandığımız modeller başında Same Explorer 80 , hava soğutmalı modeli geliyor. Regülatör ayarı yaparak torkunu arttırdığımızda motorun en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm aralığında ve tork eğrisi hafif yumuşak yay şeklinde 1000 rpm den 1600 rpm e yükselen şekilde olduğundan kullanıma olumlu yansıyor. Mc Cormick C 95 Max , 1400-1800 rpm en az yakıt bölgesi , güçlendirmeden ( sadice mazot pompası ve enjektör ayarı) , pulluk sürümünde 1800 rpm deviri rahat kullanabiliyor. TD serinin tamamında hem egzantrik hemde mazot pompası ve enjektör ayarı yaptığımızda tork eğrisinin yumuşak şeklinden dolayı 1500-2300 rpm aralıktaki aktif devirleri patinaj ortalaması fazla değişmeden kullanabiliyor. Mısır yeri sürümünde TD110 modelin yakıtı TD100 modele göre bir tık fazlaydı. Erkunt 110 Lüx, güçlendirmeden sonra 1600 rpm üstü devirlerde patinaj ortalaması yükseliyor, traktör 1800 rpm devirle kullanılmaz hale geliyor. En az yakıt bölgesi 1400-1800 rpm aralığı olduğundan ve 1800 rpm de sürüş yapılamadığından bu tür güçlendirme yapmak mantık dışıdır, kullanımı olumsuz etkiliyor, powershift viteslerin arıza yapmasına neden olabilir. Case Puma seride güçlendirmede ise Motor 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı veriyor. 1500-1840 rpm aralığı aktif kullanılır devirleri mevcuttur, motor haritasının şekli değişmeden güçlendirme olduğu için kullanıma olumlu yansır. NH T5 modele de yazılımla güçlendirme yapıldı. Sabit tork aralığının boyu 1400-1800 rpm den 1200-1800 rpm devire açılmış oldu. Traktör, 1500-1600 rpm devirle daha rahat yürür hale geldi. En az yakıt bölgesi 1400-1900 rpm ve 1600-1900 rpm aktif devirler olduğu için yazılım olumlu sonuçlanır, sürüşe katkısı olur. Yapılacak güçlendirmelerde , en az yakıt bölgesi devirleri içinden çıkma söz konusu olursa tavsiye etmeyiz. Traktörü zemine tutundurmayıp yere yeter güç aktarılamıyorsa güçlendirme yapmanın faydadan çok zararı olur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt