PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1439032" data-attributes="member: 76199"><p>- BMC Nüffield , MF 65X, Ford 3000 gibi 40+ yaştaki traktörlerde krank kestirdik, malzeme yorgunluğu diyebiliriz.</p><p>Steyr 8053 S modelde de krank kestirdik ama yep yeni traktördü , sürücü MF traktör gibi sürmeye çalışıyordu, devirsiz kullanımdan krank kesiyor.</p><p></p><p></p><p>Steyr 768 , 3. vites kuyruk mili devriyle 1000 rpm motor devrinde su pompasında çalışırdı, krank kesmezdi.</p><p>Haşpaylı saman bağlarken ani yüklenmelerde düşük devir kullanımı krank kestirebiliyor.</p><p>Kubota motoru soğuk çalıştırmada gayet başarılı , 1000 rpm devire sabit tork aralığı başlangıcı dizayn edilse aynı başarı olmaz.</p><p></p><p>MF 3095 ve 5450 modeli tarif etmişsiniz.</p><p>Kubota' da güçlendirilmiş 5072 modelde benzer motor tepkisi verebiliyor.</p><p>Tork rezervinin yüksek olması her koşulda beğenilen bir durum değildir.</p><p>Örneğin NH TS135A motorda tork, güç eğrisi kesişim devri 1950 rpm devirde , optimum çalışma devridir.</p><p>Motora yazılım uygulanıp +100 n.m. tork artsa , sürekli 1600 rpm motor devriyle kullanmaya kalktığımızda çok çok ideal yakıt tüketimi olmayabilir, yakıt diyagramlarından durum görülebilir.</p><p></p><p></p><p>Erkunt 70 , üç silindirli ve LDA sı olmayan bir modeldi , LDA takılıp mazot pompası ayarı yapılınca gayette güzel çekişi oluyor.</p><p>SDF grubu traktörler regülatör ayarı görmeden pek düzen tutmuyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1439032, member: 76199"] - BMC Nüffield , MF 65X, Ford 3000 gibi 40+ yaştaki traktörlerde krank kestirdik, malzeme yorgunluğu diyebiliriz. Steyr 8053 S modelde de krank kestirdik ama yep yeni traktördü , sürücü MF traktör gibi sürmeye çalışıyordu, devirsiz kullanımdan krank kesiyor. Steyr 768 , 3. vites kuyruk mili devriyle 1000 rpm motor devrinde su pompasında çalışırdı, krank kesmezdi. Haşpaylı saman bağlarken ani yüklenmelerde düşük devir kullanımı krank kestirebiliyor. Kubota motoru soğuk çalıştırmada gayet başarılı , 1000 rpm devire sabit tork aralığı başlangıcı dizayn edilse aynı başarı olmaz. MF 3095 ve 5450 modeli tarif etmişsiniz. Kubota' da güçlendirilmiş 5072 modelde benzer motor tepkisi verebiliyor. Tork rezervinin yüksek olması her koşulda beğenilen bir durum değildir. Örneğin NH TS135A motorda tork, güç eğrisi kesişim devri 1950 rpm devirde , optimum çalışma devridir. Motora yazılım uygulanıp +100 n.m. tork artsa , sürekli 1600 rpm motor devriyle kullanmaya kalktığımızda çok çok ideal yakıt tüketimi olmayabilir, yakıt diyagramlarından durum görülebilir. Erkunt 70 , üç silindirli ve LDA sı olmayan bir modeldi , LDA takılıp mazot pompası ayarı yapılınca gayette güzel çekişi oluyor. SDF grubu traktörler regülatör ayarı görmeden pek düzen tutmuyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubota m8540 - Turbo buyutme veya pompa enjektor ayari -Guc artirimi hk
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt