PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Kubota ME 5700 iyi bir tercih midir?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1310702" data-attributes="member: 76199"><p>Tork yedeği azaldıkça motor , minibüs motoru gibi çalışır, arttıkça kamyon motoru gibi çalışır, dizayn tercihleridir.</p><p>Traktörün sarsıntısını azaltır, kademesiz şanzımanların vites geçişleri de bu parametreden etkilenir.</p><p>Tork yedeğinin az veya çok olması eleştireceğimiz konu değildir, sürüş dinamiklerini değiştiriyor.</p><p>Fendth 1050 Vario, %13 tork yedeği bulunuyor, motor torku 2400 n.m., yüksek torklu uçan halı gibi motoru çalışıyor.Şahlanan at, tarzında çalışmalı motora sahip değildir .Şanzımanı içinde şahlanan at tarzı motor uygun değildir, stabil çalışmalı motorların değişken yük altında yakıt tüketimleri azdır.Şahlanan at tarzı motorların çamur zeminde lastik tekerle tutunmaları fazladır.</p><p>Motor grafiği eleştirisi yapabiliriz, tork bandını 1100 -1500 devir arasına yerleştirmiş, 1300 -1400 devir arasına en az yakıt noktası yerleştirmiş, yüksek torklu fakat motoru turboya taşıtan motor dizaynı tercih edilmiş.Bana göre sağlıklı bir motor çalışma dizaynı bulunmuyor.</p><p> En az yakıt bölgesi alanı tork bandı içinde tercih edilebildiği gibi güç bandı içinde de dizayn edilebilir, böylelikle motor turboya taşıtılmaz. Alt serilerinde olduğu gibi 1500-1600 devir arasına en az yakıt noktası koyulabilirdi.</p><p> JD 5065 E , Deuthz 4065 E , motor karakteristikleri birbirine yakın ama şanzımanda her türlü Deuthz önde, bu sınıfta firmaların şanzıman opsiyonları da maalesef azdır.JD 1130 traktörü kullanın, sonrasında 5055E traktörün çalışma karakteristiğinin hiç benzemediğini görürsünüz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1310702, member: 76199"] Tork yedeği azaldıkça motor , minibüs motoru gibi çalışır, arttıkça kamyon motoru gibi çalışır, dizayn tercihleridir. Traktörün sarsıntısını azaltır, kademesiz şanzımanların vites geçişleri de bu parametreden etkilenir. Tork yedeğinin az veya çok olması eleştireceğimiz konu değildir, sürüş dinamiklerini değiştiriyor. Fendth 1050 Vario, %13 tork yedeği bulunuyor, motor torku 2400 n.m., yüksek torklu uçan halı gibi motoru çalışıyor.Şahlanan at, tarzında çalışmalı motora sahip değildir .Şanzımanı içinde şahlanan at tarzı motor uygun değildir, stabil çalışmalı motorların değişken yük altında yakıt tüketimleri azdır.Şahlanan at tarzı motorların çamur zeminde lastik tekerle tutunmaları fazladır. Motor grafiği eleştirisi yapabiliriz, tork bandını 1100 -1500 devir arasına yerleştirmiş, 1300 -1400 devir arasına en az yakıt noktası yerleştirmiş, yüksek torklu fakat motoru turboya taşıtan motor dizaynı tercih edilmiş.Bana göre sağlıklı bir motor çalışma dizaynı bulunmuyor. En az yakıt bölgesi alanı tork bandı içinde tercih edilebildiği gibi güç bandı içinde de dizayn edilebilir, böylelikle motor turboya taşıtılmaz. Alt serilerinde olduğu gibi 1500-1600 devir arasına en az yakıt noktası koyulabilirdi. JD 5065 E , Deuthz 4065 E , motor karakteristikleri birbirine yakın ama şanzımanda her türlü Deuthz önde, bu sınıfta firmaların şanzıman opsiyonları da maalesef azdır.JD 1130 traktörü kullanın, sonrasında 5055E traktörün çalışma karakteristiğinin hiç benzemediğini görürsünüz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Kubota ME 5700 iyi bir tercih midir?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt