PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Oyunları
Farming Simulator Serileri
Farming Simulator 2008
Yamalar
*** Landwirtschafts Simulator 2008 Eklentileri Yükleme ***
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="meskisehiri" data-source="post: 45329" data-attributes="member: 2"><p><span style="color: green"><strong>Değerli arkadaşlar, gördüğüm kadarıyla herkes eklenti yükleyememekten şikayetçi. Bende biraz uğraştım, sanırım yapabildim. Elimden geldiği kadarıyla da sizlere anlatacağım.</strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong>LS ' de eklentileri yüklerken sadece eklenti dosyalarını gerekli yere kopyalamak yetmiyor, ayrıca oyunun içinde bazı kodlarıda değiştirmek gerekiyor. İlk olarak eklenti dosyalarını doğru yerlere yapıştıralım. Daha sonra 'Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2008\data\careerVehicles.XML' yolunu takip edelim. 'careerVehicles.XML' dosyasını Not Defteri ile açıp içine yamamızın özelliklerini girelim. </strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong>Yukarda genel bir şekilde sadece mantığı anlattım, şimdi ise deneyerek bir tane yama yapalım. Yapacağımız yama NH CR980 biçerdöver yaması. Yamayı <a href="http://www.ls-mods.de/downloads.php" target="_blank">buraya tıklayarak indirebilirsiniz</a>. İlk olarak yamanın dosyalarını uygun yerlere kopyalayalım. </strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong>Bu konuda biraz bilgi vereyim. Yamalar hangi klasörün içine kopyalanacaksa o klasörlerin içinde indirilir. Yani indirdiğiniz bir yamanın dosyaları hangi klasörde ise Program Files ' ta da o klasör içine kopyalayacaksınız. Bizim indirdiğimiz NH biçerdöver yamasının yolu şöyleydi: 'data\vehicles\steerable\newHolland'. Yani bu demek oluyor ki yamanın dosyalarını 'Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2008\data\vehicles\steerable\newHolland' klasörünün içine atacağız. Eğer o klasörler yoksa kendiniz oluşturun. Buraya kadar hangi dosyayı nereye kopyalayacağımızı öğrendik. </strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong>Şimdi ise dosyalarını attığımız eklentiyi oyuna tanıtmaya geldi. Her eklentinin içinde mutlaka '.XML' uzantılı dosyalar olur. İşte bunları tanıtacağız. Bunun için 'Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2008\data'nın içinde buluna 'careerVehicles.XML' dosyasını Not Defteri yardımıyla açalım. Yani sağ tuş > Birlikte Aç > Not Defterini seçin. İçi baya karışık gözüksede mantığı anladıktan sonra işimiz kolay. Mesela 'careerVehicles.XML' içinden bir sıra kod alıp burada açıklamasını yapalım.</strong></span></p><p></p><p>[code]<vehicle filename='data/vehicles/steerable/fendt/fendt936vario.xml' xPosition='196' yOffset='0.5' zPosition='188' yRotation='0'/>[/code]</p><p></p><p><span style="color: green"><strong><span style="color: red"><strong><vehicle filename='data/vehicles/steerable/fendt/fendt936vario.xml'</strong></span> Buraya, dosyalarını attığımız eklentideki '.XML' dosyasının yolunu yazacağız. Bu örnekte Fendt 936 traktörünün eklenti yolu belirtilmiş.</strong></span></p><p><span style="color: green"><strong><span style="color: red"><strong>xPosition='196' yOffset='0.5' zPosition='188'</strong></span> Buraya, yaptığımız eklentinin nerede çıkmasını istiyorsak o orantıları yazacağız. Bu örnekte Fendt 936 traktörünün oyunu açtığımızda nerede çıkması gerektiğine dair orantılar yazılmış.</strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong>Kodlama mantığını da anladıktan sonra örnek yapmış olduğumuz NH biçerdiver yamasının da kodlamasını yapalım. Biçerdöver eklentisindeki '.XML' uzantılı dosyanın yolunu giriyoruz, ardından biçerdöverin çıkmasını istediğimiz yerin oranlarını yazıyoruz. Kodlamanın tamamlanmış hali aşağıdaki gibidir, bu şekilde kodlamayı tamamlayıp 'careerVehicles.XML' dosyasının içinde bir yere koyup kaydetmemiz yeterlidir.'</strong></span></p><p></p><p>[code]<vehicle filename='data/vehicles/steerable/newHolland\cr980.xml' xPosition='180' yOffset='0.5' zPosition='188' yRotation='0'/>[/code]</p><p></p><p><span style="color: green"><strong><span style="color: red"><strong><vehicle filename='data/vehicles/steerable/newHolland\cr980.xml'</strong></span> Buraya, 'xml' uzantılı dosyanın konumunu yazdım.</strong></span></p><p><span style="color: green"><strong><span style="color: red"><strong>xPosition='180' yOffset='0.5' zPosition='188' yRotation='0'/></strong></span> Buraya, biçerdiverin çıkacağı yerin oranını yazdım. Bu oran bahçedeki Fendt 936 traktörün yan tarafında bulunan boşluğun oranıdır. Burayı yazıyorum ki yaptığım biçerdöver orada çıksın. Dikkat etmeniz gereken şey; her eklenti için aynı yerin oranlarını vermeyin aksi halde eklentiler üst üste çıkacaktır.</strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p><p><span style="color: green"><strong>Konu biraz teknik bilgiye dayalı oldu ama inşallah anlaşılmıştır, kolay gelsin.</strong></span></p><p><span style="color: green"><strong></strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="meskisehiri, post: 45329, member: 2"] [color=green][b]Değerli arkadaşlar, gördüğüm kadarıyla herkes eklenti yükleyememekten şikayetçi. Bende biraz uğraştım, sanırım yapabildim. Elimden geldiği kadarıyla da sizlere anlatacağım. LS ' de eklentileri yüklerken sadece eklenti dosyalarını gerekli yere kopyalamak yetmiyor, ayrıca oyunun içinde bazı kodlarıda değiştirmek gerekiyor. İlk olarak eklenti dosyalarını doğru yerlere yapıştıralım. Daha sonra 'Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2008\data\careerVehicles.XML' yolunu takip edelim. 'careerVehicles.XML' dosyasını Not Defteri ile açıp içine yamamızın özelliklerini girelim. Yukarda genel bir şekilde sadece mantığı anlattım, şimdi ise deneyerek bir tane yama yapalım. Yapacağımız yama NH CR980 biçerdöver yaması. Yamayı [url=http://www.ls-mods.de/downloads.php]buraya tıklayarak indirebilirsiniz[/url]. İlk olarak yamanın dosyalarını uygun yerlere kopyalayalım. Bu konuda biraz bilgi vereyim. Yamalar hangi klasörün içine kopyalanacaksa o klasörlerin içinde indirilir. Yani indirdiğiniz bir yamanın dosyaları hangi klasörde ise Program Files ' ta da o klasör içine kopyalayacaksınız. Bizim indirdiğimiz NH biçerdöver yamasının yolu şöyleydi: 'data\vehicles\steerable\newHolland'. Yani bu demek oluyor ki yamanın dosyalarını 'Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2008\data\vehicles\steerable\newHolland' klasörünün içine atacağız. Eğer o klasörler yoksa kendiniz oluşturun. Buraya kadar hangi dosyayı nereye kopyalayacağımızı öğrendik. Şimdi ise dosyalarını attığımız eklentiyi oyuna tanıtmaya geldi. Her eklentinin içinde mutlaka '.XML' uzantılı dosyalar olur. İşte bunları tanıtacağız. Bunun için 'Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2008\data'nın içinde buluna 'careerVehicles.XML' dosyasını Not Defteri yardımıyla açalım. Yani sağ tuş > Birlikte Aç > Not Defterini seçin. İçi baya karışık gözüksede mantığı anladıktan sonra işimiz kolay. Mesela 'careerVehicles.XML' içinden bir sıra kod alıp burada açıklamasını yapalım.[/b][/color] [code]<vehicle filename='data/vehicles/steerable/fendt/fendt936vario.xml' xPosition='196' yOffset='0.5' zPosition='188' yRotation='0'/>[/code] [color=green][b][color=red][b]<vehicle filename='data/vehicles/steerable/fendt/fendt936vario.xml'[/b][/color] Buraya, dosyalarını attığımız eklentideki '.XML' dosyasının yolunu yazacağız. Bu örnekte Fendt 936 traktörünün eklenti yolu belirtilmiş. [color=red][b]xPosition='196' yOffset='0.5' zPosition='188'[/b][/color] Buraya, yaptığımız eklentinin nerede çıkmasını istiyorsak o orantıları yazacağız. Bu örnekte Fendt 936 traktörünün oyunu açtığımızda nerede çıkması gerektiğine dair orantılar yazılmış. Kodlama mantığını da anladıktan sonra örnek yapmış olduğumuz NH biçerdiver yamasının da kodlamasını yapalım. Biçerdöver eklentisindeki '.XML' uzantılı dosyanın yolunu giriyoruz, ardından biçerdöverin çıkmasını istediğimiz yerin oranlarını yazıyoruz. Kodlamanın tamamlanmış hali aşağıdaki gibidir, bu şekilde kodlamayı tamamlayıp 'careerVehicles.XML' dosyasının içinde bir yere koyup kaydetmemiz yeterlidir.'[/b][/color] [code]<vehicle filename='data/vehicles/steerable/newHolland\cr980.xml' xPosition='180' yOffset='0.5' zPosition='188' yRotation='0'/>[/code] [color=green][b][color=red][b]<vehicle filename='data/vehicles/steerable/newHolland\cr980.xml'[/b][/color] Buraya, 'xml' uzantılı dosyanın konumunu yazdım. [color=red][b]xPosition='180' yOffset='0.5' zPosition='188' yRotation='0'/>[/b][/color] Buraya, biçerdiverin çıkacağı yerin oranını yazdım. Bu oran bahçedeki Fendt 936 traktörün yan tarafında bulunan boşluğun oranıdır. Burayı yazıyorum ki yaptığım biçerdöver orada çıksın. Dikkat etmeniz gereken şey; her eklenti için aynı yerin oranlarını vermeyin aksi halde eklentiler üst üste çıkacaktır. Konu biraz teknik bilgiye dayalı oldu ama inşallah anlaşılmıştır, kolay gelsin. [/b][/color] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Oyunları
Farming Simulator Serileri
Farming Simulator 2008
Yamalar
*** Landwirtschafts Simulator 2008 Eklentileri Yükleme ***
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt