PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Fotoğraflar (Alıntılar)
LİNDNER.Geotrac
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="GÜRKAN" data-source="post: 661727" data-attributes="member: 160"><p><strong>Ynt: LİNDNER.Geotrac</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>valtra sisudur, lindner perkinstir, valtra direct,versu.. kullanır, lindner zf.. vs. farklı markaların yüksek hplerinde farklı motor, küçüklerde farklı motor kullanırken, bu markalar aynı isimden giderler. bu bakımdan demiştim. . haşmetle akrabalıklarına gelecek olursak haşmet hi-low zf bilmem kaç numaralı şanzuman kullanacağına, yeni nesil lindnerdeki 3 kademeli powershift, manuel yada otomatik vites değişimi, hız eşitleme ve debriyajsız vites değişimi gibi nitelikleri barındırmalı. ha bu zamanla olur diyenler olabilir. ama zaten bu şanzumanı hazır sandıkta ithal etmiyor mu, e o zaman Erkunt niye en modern ve fiyatça uygun şanzumanı ithal edip traktörlerine takmıyor. hiç olmazsa yüksek hp li haşmetler gibi traktörlerde daha modern şanzuman seçenekleri olmalı. erkunt günden güne kendini kanıtlıyor tahmin ediyorum ki bu tip şanzuman farkı için haşmet alan kişi 8-10 bin lira fark vermeye hazırdır. daha küçük hp li traktörler için şuanki zf ler gibi daha basit, ucuz bir transmisyon kullanabilir. yoksa koç gibi satışlar nasıl olsa güzel 12+12 şanzumanı daya gitsin gibi bir hissiyata mı kapılacak? kullanıcıların isteklerini duymuyor olamazlar bence. şuan benim gözlemlediğim çoğu kişi daha kullanışlı bir powershuttle beklentisi içinde ve vites geçişlerindeki senkromeş sorunundan rahatsız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GÜRKAN, post: 661727, member: 160"] [b]Ynt: LİNDNER.Geotrac[/b] valtra sisudur, lindner perkinstir, valtra direct,versu.. kullanır, lindner zf.. vs. farklı markaların yüksek hplerinde farklı motor, küçüklerde farklı motor kullanırken, bu markalar aynı isimden giderler. bu bakımdan demiştim. . haşmetle akrabalıklarına gelecek olursak haşmet hi-low zf bilmem kaç numaralı şanzuman kullanacağına, yeni nesil lindnerdeki 3 kademeli powershift, manuel yada otomatik vites değişimi, hız eşitleme ve debriyajsız vites değişimi gibi nitelikleri barındırmalı. ha bu zamanla olur diyenler olabilir. ama zaten bu şanzumanı hazır sandıkta ithal etmiyor mu, e o zaman Erkunt niye en modern ve fiyatça uygun şanzumanı ithal edip traktörlerine takmıyor. hiç olmazsa yüksek hp li haşmetler gibi traktörlerde daha modern şanzuman seçenekleri olmalı. erkunt günden güne kendini kanıtlıyor tahmin ediyorum ki bu tip şanzuman farkı için haşmet alan kişi 8-10 bin lira fark vermeye hazırdır. daha küçük hp li traktörler için şuanki zf ler gibi daha basit, ucuz bir transmisyon kullanabilir. yoksa koç gibi satışlar nasıl olsa güzel 12+12 şanzumanı daya gitsin gibi bir hissiyata mı kapılacak? kullanıcıların isteklerini duymuyor olamazlar bence. şuan benim gözlemlediğim çoğu kişi daha kullanışlı bir powershuttle beklentisi içinde ve vites geçişlerindeki senkromeş sorunundan rahatsız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Fotoğraflar (Alıntılar)
LİNDNER.Geotrac
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt