PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
M6040
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1183030" data-attributes="member: 76199"><p>[MENTION=35774]Kaptan666[/MENTION] 90-95 model Massey 285 gibi yeni rektefiyeli bir traktörü kullanın, 300 saatte yakıtın yarı yarıya düştüğünü ve çekişin iki kat arttığını 500 saatte normale geldiğini görürsünüz, Turbo + intercooler olanlarda yakıt fazla değişmiyor, fakat çekiş iyileşir, ne motoru olursa olsun, piston üst ölü nokta kenarları kurum bağlarsa kompresyon iyileşir ve yakıt azaltır.Hararet yapmış, conta değişen motorlarda dahi kurumlar silinmez, yoksa havaya 2-3 depo yakıt atarsınız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1183030, member: 76199"] [MENTION=35774]Kaptan666[/MENTION] 90-95 model Massey 285 gibi yeni rektefiyeli bir traktörü kullanın, 300 saatte yakıtın yarı yarıya düştüğünü ve çekişin iki kat arttığını 500 saatte normale geldiğini görürsünüz, Turbo + intercooler olanlarda yakıt fazla değişmiyor, fakat çekiş iyileşir, ne motoru olursa olsun, piston üst ölü nokta kenarları kurum bağlarsa kompresyon iyileşir ve yakıt azaltır.Hararet yapmış, conta değişen motorlarda dahi kurumlar silinmez, yoksa havaya 2-3 depo yakıt atarsınız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
M6040
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt