PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
M6040
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Kaptan666" data-source="post: 1183048" data-attributes="member: 35774"><p>Evet hocam doğru söylüyorsunuz. </p><p></p><p>Ancak gelişen üretim teknolojisi ile artık günümüzde parçaların toleransları çok daha hassas ayarlanabiliyor.</p><p>Japonların üretim anlayışı ise bu noktada çok iyi. Yani Japon fabrikasından günümüz teknoloji ile çıkan motorun rodaj olması için geçen süre ile Halit Ustanın rektefesi için geçen süre bir olmaz diye düşünüyorum.</p><p></p><p>Kaldıki günümüz motor üreticileri ön rektefeyi test ile birlikte üretimde yapıyorlar, öncü yağ değişimi yapılıyor yağı tekrar doldurulup öyle fabrikadan çıkıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaptan666, post: 1183048, member: 35774"] Evet hocam doğru söylüyorsunuz. Ancak gelişen üretim teknolojisi ile artık günümüzde parçaların toleransları çok daha hassas ayarlanabiliyor. Japonların üretim anlayışı ise bu noktada çok iyi. Yani Japon fabrikasından günümüz teknoloji ile çıkan motorun rodaj olması için geçen süre ile Halit Ustanın rektefesi için geçen süre bir olmaz diye düşünüyorum. Kaldıki günümüz motor üreticileri ön rektefeyi test ile birlikte üretimde yapıyorlar, öncü yağ değişimi yapılıyor yağı tekrar doldurulup öyle fabrikadan çıkıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
M6040
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt