PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 5455 enjektör sorunu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1391838" data-attributes="member: 76199"><p>Dizel motorlarda sabah ilk çalıştırmada motorun geç çalışma sebebi kompresyon düşüklüğüymüş.</p><p>Normal dizel motorun en iyi kompresyon oranları 16:1 ve 19:1 aralığıdır.</p><p>MF 3000 serisi Deuthz motor 19:1 sıkıştırma oranına sahiptir, olması gerektiği gibidir.</p><p>Pancar motoruna güç artışı için 3 segmanlı yaptırmıştık, güç biraz fark etmişti, yakıtı önemsenmeyecek bir miktar arttırdı.</p><p>Motorun kompresyon oranı 16:1 olduğu durumda ve strok, kurs boyu uzunsa, soğuk havada çalışması zorlaşıyor.</p><p>Steyr , 100/100 mm , kare motor kullandığı için soğuk havada rahat çalışır.</p><p>MF 5455 , 108/120 mm çap/stroklu motor kullanmış ve kendine özgü özel segman kullanılmış.</p><p>Küçük bir miktar yağ yakma töleransı verilmiş ki segman kırma olayları yaşanmasın.</p><p>Bu durumda motor ömrü uzun olacaktır.</p><p>Kompresyon bir miktar düşük tercih edildiği içinde +30 hp gibi güç artışını motor tölere edebilir.</p><p>Düşük kompresyonlu motorun esnekliği yüksek oluyor, çekişmede lastik tekerlere yüksek tutunma verebiliyor.</p><p>Son redüksiyon dişlisi ağır hizmet tipi olduğundan kullanım ömrü uzun olacaktır.</p><p>Motor ilk çalışma tepkileri bir nevi yarı motor ömrüne gelmiş gibi hissiyat verecektir.</p><p>Kullanan arkadaş için işkillenilmemesi gereken bir durumdur, bilginize sunarım.</p><p>Taksi motorlarında da benzer durumlar var, marşa uzun süreli basmak bu yüzden oluyor.</p><p>Rektefelik motor çalıştırıyor gibi oluyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1391838, member: 76199"] Dizel motorlarda sabah ilk çalıştırmada motorun geç çalışma sebebi kompresyon düşüklüğüymüş. Normal dizel motorun en iyi kompresyon oranları 16:1 ve 19:1 aralığıdır. MF 3000 serisi Deuthz motor 19:1 sıkıştırma oranına sahiptir, olması gerektiği gibidir. Pancar motoruna güç artışı için 3 segmanlı yaptırmıştık, güç biraz fark etmişti, yakıtı önemsenmeyecek bir miktar arttırdı. Motorun kompresyon oranı 16:1 olduğu durumda ve strok, kurs boyu uzunsa, soğuk havada çalışması zorlaşıyor. Steyr , 100/100 mm , kare motor kullandığı için soğuk havada rahat çalışır. MF 5455 , 108/120 mm çap/stroklu motor kullanmış ve kendine özgü özel segman kullanılmış. Küçük bir miktar yağ yakma töleransı verilmiş ki segman kırma olayları yaşanmasın. Bu durumda motor ömrü uzun olacaktır. Kompresyon bir miktar düşük tercih edildiği içinde +30 hp gibi güç artışını motor tölere edebilir. Düşük kompresyonlu motorun esnekliği yüksek oluyor, çekişmede lastik tekerlere yüksek tutunma verebiliyor. Son redüksiyon dişlisi ağır hizmet tipi olduğundan kullanım ömrü uzun olacaktır. Motor ilk çalışma tepkileri bir nevi yarı motor ömrüne gelmiş gibi hissiyat verecektir. Kullanan arkadaş için işkillenilmemesi gereken bir durumdur, bilginize sunarım. Taksi motorlarında da benzer durumlar var, marşa uzun süreli basmak bu yüzden oluyor. Rektefelik motor çalıştırıyor gibi oluyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 5455 enjektör sorunu
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt