PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 5S | Traktörmetre İncelemesi - Nisan 2021 Fiyat Listesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1413192" data-attributes="member: 76199"><p>5713 S modelde , 7 kez turbo değiştiren olmuş, yazık valla.</p><p>4.5 lt motorun , 1600 rpm max tork tepesi , 2000 rpm max güç tepesi mevcut.</p><p>1600-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri var.</p><p>5S.135 modeli pullukta 1500 rpm motor devriyle zorlamayınız.</p><p>C1 hız sabitleme tuşu , 5M seride 1730 rpm devire konumlanmıştır.</p><p>C2 hız sabitleme tuşu , 2100 rpm devire konumlanmalıdır.</p><p>Traktörün güçlü çekmeye başladığı 1300 rpm devire C2 tuşu konumlaması yapmayınız.</p><p>Sıra dönüşlerindeki zorlanmalarda turboya baskı artacaktır.</p><p>Motoru, VW scirocco gibi severek kullanmak istiyor.</p><p>Motor yüke verilmeden tam olarak ısıtılması gerekiyor.</p><p>Turbo arızasının nedeni bulunamamış.</p><p>Zorlu arazi koşullarında vites değişimleri 1730 rpm devirde yapılıp , 5445, 5455 modelde olduğu gibi 2000 rpm devirde toprak işleme yapılması gerekmektedir.</p><p>Euro 3 motorla , Euro 5 motor arasında güç yönetimi farkı olarak,</p><p>130 hp, 545 n.m. ile 135 hp 540 n.m. </p><p>Aynı tır motorlarında olduğu gibi çekiş, ivmelenme bir tık düşük, hızlanma aralığı bir tık yüksek olabilir.</p><p>Netice, powershift vitesle bir tık daha az oynanır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1413192, member: 76199"] 5713 S modelde , 7 kez turbo değiştiren olmuş, yazık valla. 4.5 lt motorun , 1600 rpm max tork tepesi , 2000 rpm max güç tepesi mevcut. 1600-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri var. 5S.135 modeli pullukta 1500 rpm motor devriyle zorlamayınız. C1 hız sabitleme tuşu , 5M seride 1730 rpm devire konumlanmıştır. C2 hız sabitleme tuşu , 2100 rpm devire konumlanmalıdır. Traktörün güçlü çekmeye başladığı 1300 rpm devire C2 tuşu konumlaması yapmayınız. Sıra dönüşlerindeki zorlanmalarda turboya baskı artacaktır. Motoru, VW scirocco gibi severek kullanmak istiyor. Motor yüke verilmeden tam olarak ısıtılması gerekiyor. Turbo arızasının nedeni bulunamamış. Zorlu arazi koşullarında vites değişimleri 1730 rpm devirde yapılıp , 5445, 5455 modelde olduğu gibi 2000 rpm devirde toprak işleme yapılması gerekmektedir. Euro 3 motorla , Euro 5 motor arasında güç yönetimi farkı olarak, 130 hp, 545 n.m. ile 135 hp 540 n.m. Aynı tır motorlarında olduğu gibi çekiş, ivmelenme bir tık düşük, hızlanma aralığı bir tık yüksek olabilir. Netice, powershift vitesle bir tık daha az oynanır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 5S | Traktörmetre İncelemesi - Nisan 2021 Fiyat Listesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt