PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 7S | Yeni Seri
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1411177" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://guenther-klarmann.de/wp-content/uploads/7250-9340-Warrior.pdf[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0914_Deutz-Fahr_7250.pdf[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.deutz-fahr.com/tr-tr/urunler/tarla/download/5623_53dd05dfb3c854474d2792e2def1bfc5[/URL]</p><p>Tier4İnterim, Euro3B , fazdaki motor ;</p><p>Same Explorer 80 , Euro2, serinin aynı motor özelliklerini taşıyor.</p><p>1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri.</p><p>Tork-güç eğrisinin kesişim devri 1500 rpm, en az yakıt bölgesi 1200-2200 rpm, stabil şekilde ama 1300-1800 rpm aralığında biraz daha az.</p><p>Sabit tork aralığı tam düz şekilde, gayet iyidir.</p><p>Motor gücü, nominal 171 kw , 943 n.m. , maximum 181 kw , 1004 n.m. %19 tork yedeği bulunuyor.</p><p>Stabil çalışmalı motor özelliği taşıyor.</p><p>Powermix, 264 gr.kw/h , uygundur.</p><p>Sabit güç aralığı şekline baktığımızda , 540 ve 1000 rpm kuyruk mili için motor devri tercihi 2000-2100 rpm devirler arası tercih edilebilir.</p><p>Sabit güç aralığının boyu biraz kısa kalıyor, 300 rpm kullanılabiliyor, </p><p>Kuyruk mili kullanımlarında sabit güç aralığının orta devirleri kullanılabilir ama başlangıç devri tercih edilmiş.</p><p>JD, 1900 rpm , NH TSA serisi 1950 rpm gibi konumlamalar yaptığından devirleri birbirine benzetelim kaygısı bulunuyor.</p><p>Motor karakteristiğine göre tam doğru konumlama tercihi bekliyoruz.</p><p>Euro5 fazdaki motor ;</p><p>1000-1800 rpm sabit tork aralığı , hafif yumuşak yay şeklinde 1300-1550 rpm de daha düz tork çizgisi , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası , </p><p>1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri,</p><p>Motor gücü, nominal 174 kw, tahmini 970 n.m. , max 181 kw, 1072 nm. , %19 tork yedeği bulunuyor.</p><p>Power mix değerleri benzer şekilde olabilir.</p><p>Traktör genel ağırlığına göre tork değerleri yerinde görünüyor.</p><p>Traktörün yol vitesinin, motor başlangıç devir konumlamalarını beğenmedim.</p><p>Motorun sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm tercih edilmiş, 1300-1500 rpm devir bölgesinde daha stabil bir tork çizgisi olduğundan 1400 rpm tercih edilebilirdi.</p><p> Son hız 60 km/h hızda ise yüklü tırmanışlarda sabit güç aralığının bitiş devirlerine yakın olması gerekirken 1799 ve 1830 rpm tercih edilmiş, 2000 rpm motor devri daha uygun duruyor.</p><p> Pulluk sürümünde , tork güç eğrisinin kesişim devri 1600 rpm de bulunduğu ve de stabil çizginin tork bitişi 1550 rpm de olduğu için 1550-1600 rpm kullanmak uygun olabilir.</p><p> Ek güç arttırımı, +100 n.m. dolaylarında uygun gibi duruyor.</p><p> Traktörün , hidrolik kapasitesinde iyileştirmeler var.</p><p> Motor yağı değişim aralığı 1000 saat, şanzıman yağı ise 2000 saatte değişiyor.</p><p> Beygirler, gaanı biraz daha büyük görünüyor, beygirleri suya vimişler, heeri.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1411177, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://guenther-klarmann.de/wp-content/uploads/7250-9340-Warrior.pdf[/URL] [URL unfurl="true"]https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0914_Deutz-Fahr_7250.pdf[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.deutz-fahr.com/tr-tr/urunler/tarla/download/5623_53dd05dfb3c854474d2792e2def1bfc5[/URL] Tier4İnterim, Euro3B , fazdaki motor ; Same Explorer 80 , Euro2, serinin aynı motor özelliklerini taşıyor. 1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri. Tork-güç eğrisinin kesişim devri 1500 rpm, en az yakıt bölgesi 1200-2200 rpm, stabil şekilde ama 1300-1800 rpm aralığında biraz daha az. Sabit tork aralığı tam düz şekilde, gayet iyidir. Motor gücü, nominal 171 kw , 943 n.m. , maximum 181 kw , 1004 n.m. %19 tork yedeği bulunuyor. Stabil çalışmalı motor özelliği taşıyor. Powermix, 264 gr.kw/h , uygundur. Sabit güç aralığı şekline baktığımızda , 540 ve 1000 rpm kuyruk mili için motor devri tercihi 2000-2100 rpm devirler arası tercih edilebilir. Sabit güç aralığının boyu biraz kısa kalıyor, 300 rpm kullanılabiliyor, Kuyruk mili kullanımlarında sabit güç aralığının orta devirleri kullanılabilir ama başlangıç devri tercih edilmiş. JD, 1900 rpm , NH TSA serisi 1950 rpm gibi konumlamalar yaptığından devirleri birbirine benzetelim kaygısı bulunuyor. Motor karakteristiğine göre tam doğru konumlama tercihi bekliyoruz. Euro5 fazdaki motor ; 1000-1800 rpm sabit tork aralığı , hafif yumuşak yay şeklinde 1300-1550 rpm de daha düz tork çizgisi , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri, Motor gücü, nominal 174 kw, tahmini 970 n.m. , max 181 kw, 1072 nm. , %19 tork yedeği bulunuyor. Power mix değerleri benzer şekilde olabilir. Traktör genel ağırlığına göre tork değerleri yerinde görünüyor. Traktörün yol vitesinin, motor başlangıç devir konumlamalarını beğenmedim. Motorun sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm tercih edilmiş, 1300-1500 rpm devir bölgesinde daha stabil bir tork çizgisi olduğundan 1400 rpm tercih edilebilirdi. Son hız 60 km/h hızda ise yüklü tırmanışlarda sabit güç aralığının bitiş devirlerine yakın olması gerekirken 1799 ve 1830 rpm tercih edilmiş, 2000 rpm motor devri daha uygun duruyor. Pulluk sürümünde , tork güç eğrisinin kesişim devri 1600 rpm de bulunduğu ve de stabil çizginin tork bitişi 1550 rpm de olduğu için 1550-1600 rpm kullanmak uygun olabilir. Ek güç arttırımı, +100 n.m. dolaylarında uygun gibi duruyor. Traktörün , hidrolik kapasitesinde iyileştirmeler var. Motor yağı değişim aralığı 1000 saat, şanzıman yağı ise 2000 saatte değişiyor. Beygirler, gaanı biraz daha büyük görünüyor, beygirleri suya vimişler, heeri. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 7S | Yeni Seri
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt