PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Videolar (Alıntılar)
massey ferguson kabin süspansiyonu sistemi...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ersanakyai" data-source="post: 171037" data-attributes="member: 936"><p><strong>Ynt: massey ferguson kabin süspansiyonu sistemi...</strong></p><p></p><p>Radyal lastiklerin tarlada traktörü zıplattığı doğrudur fakat bunda biraz da kullanıcı hatası var. </p><p></p><p>Bildiğiniz gibi radyal lastiğin diyagonale göre tutunma katsayısı daha yüksek, dolayısıyla patinaj oranı da daha düşüktür. Bu zıplatmanın esas nedeni, özellikle ağırlığı ve beygir gücü fazla olan traktörlerde aşırı çeki yükü altında tekerlekler patinaj yapmak ister ama radyal lastiğin yüksek tutunma kabiliyeti nedeniyle kayma oluşmaz. Fakat motor, tekerlekleri çevirmeye devam eder, işte bu esnada lastikler, kurmalı saat gibi kurulur ve bir seviyeden sonra lastik, topraktan kurtularak patinaj oluşur, bu kurtulma esnasında da traktörde zıplama meydana gelir.</p><p></p><p>Bu durumun çözümü aslında basit, traktörün ağırlığı düşürülerek tekerleklerin kurulması önlenir ve aşırı yüklemelerde patinaja başlaması sağlanabilir. (patinajdan kastım, hissedilmeyecek seviyedeki kayma) Böylece radyal lastikle daha az ağırlık kullanarak, dolayısıyla daha az yakıt sarfederek aynı iş yapılabilir. (diyagonale oranla)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ersanakyai, post: 171037, member: 936"] [b]Ynt: massey ferguson kabin süspansiyonu sistemi...[/b] Radyal lastiklerin tarlada traktörü zıplattığı doğrudur fakat bunda biraz da kullanıcı hatası var. Bildiğiniz gibi radyal lastiğin diyagonale göre tutunma katsayısı daha yüksek, dolayısıyla patinaj oranı da daha düşüktür. Bu zıplatmanın esas nedeni, özellikle ağırlığı ve beygir gücü fazla olan traktörlerde aşırı çeki yükü altında tekerlekler patinaj yapmak ister ama radyal lastiğin yüksek tutunma kabiliyeti nedeniyle kayma oluşmaz. Fakat motor, tekerlekleri çevirmeye devam eder, işte bu esnada lastikler, kurmalı saat gibi kurulur ve bir seviyeden sonra lastik, topraktan kurtularak patinaj oluşur, bu kurtulma esnasında da traktörde zıplama meydana gelir. Bu durumun çözümü aslında basit, traktörün ağırlığı düşürülerek tekerleklerin kurulması önlenir ve aşırı yüklemelerde patinaja başlaması sağlanabilir. (patinajdan kastım, hissedilmeyecek seviyedeki kayma) Böylece radyal lastikle daha az ağırlık kullanarak, dolayısıyla daha az yakıt sarfederek aynı iş yapılabilir. (diyagonale oranla) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Videolar (Alıntılar)
massey ferguson kabin süspansiyonu sistemi...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt