PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
mazotun ısınması motor için avantajmı yoksa dezavantajmı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="nailyetek" data-source="post: 186162" data-attributes="member: 8099"><p><strong>Ynt: mazotun ısınması motor için avantajmı yoksa dezavantajmı</strong></p><p></p><p>Bu konuda size katılıyorum..Küçük serilerde 135 ve 240 s gibi traktörlerde kış aylarında çabuk çalışmaları ve buna bağlı yolda yakıtının donmaması açısından avantaj gibi dursa da özellikle yüksek ısılarda çalıştıkları zaman performans düşüyor..ayrıca yanan yakıttan hariç bir kısmıda depoda buharlaşıyor...sonuç masseyler çok yakıyor..denemelerim sonucu gece çalışmalarında havanın serin olmasından dolayı motora giden hava miktarında da önemli bir artış oluyor ve buda intercooler etkisi yapıyor...dikkat ettiyseniz masseylerin bütün eski modelleri gece saat gibi çalışr..ama öğle sıcağında bu ses değişir..bir örnek daha; 203 serisi perkins motorlarda egzost solda emme manifoldu sağdadır..135 ve 240 lardaki AD.152 serileride dahil...ama 212 ve 236 serilerinde(165 lerin bir kısmı,168,265,275,285 v.b.) egzost manifoldu ile emme sağ tarafta ve üst üstedir..buradan geçen hava egzost manifoldundan dolayı emme manifoldunun da ısınmasına ve motora giren havanın ısınarak miktarının düşmesine neden olmaktadır..sonuç; sanki hava fitresi tıkalı gibi bol duman ve çok fazla yakıt..benim gözlemlerim..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nailyetek, post: 186162, member: 8099"] [b]Ynt: mazotun ısınması motor için avantajmı yoksa dezavantajmı[/b] Bu konuda size katılıyorum..Küçük serilerde 135 ve 240 s gibi traktörlerde kış aylarında çabuk çalışmaları ve buna bağlı yolda yakıtının donmaması açısından avantaj gibi dursa da özellikle yüksek ısılarda çalıştıkları zaman performans düşüyor..ayrıca yanan yakıttan hariç bir kısmıda depoda buharlaşıyor...sonuç masseyler çok yakıyor..denemelerim sonucu gece çalışmalarında havanın serin olmasından dolayı motora giden hava miktarında da önemli bir artış oluyor ve buda intercooler etkisi yapıyor...dikkat ettiyseniz masseylerin bütün eski modelleri gece saat gibi çalışr..ama öğle sıcağında bu ses değişir..bir örnek daha; 203 serisi perkins motorlarda egzost solda emme manifoldu sağdadır..135 ve 240 lardaki AD.152 serileride dahil...ama 212 ve 236 serilerinde(165 lerin bir kısmı,168,265,275,285 v.b.) egzost manifoldu ile emme sağ tarafta ve üst üstedir..buradan geçen hava egzost manifoldundan dolayı emme manifoldunun da ısınmasına ve motora giren havanın ısınarak miktarının düşmesine neden olmaktadır..sonuç; sanki hava fitresi tıkalı gibi bol duman ve çok fazla yakıt..benim gözlemlerim.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
mazotun ısınması motor için avantajmı yoksa dezavantajmı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt