PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
mf 285s lerin zayıf yönleri ve zayıf noktaları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="historyman" data-source="post: 1009940" data-attributes="member: 24699"><p>Tarlada ve yolda seridir 286goldu halihazırda kullanıyorum aksini söyleyen çıkarsa çevresinden emanet birkaç gün bilgilerini tazelesinler. Arka hafiftir evet ama ağırlık denen bir teknoloji var ikişer adet takarsan arka jantlar 4/12 yi ortalama toprakta eşinmeden götürür. Sertlik ortalamanın biraz üzerindeyse üçer adet takarsın olur biter. Arkada ve önde hiç ağırlık yokken 4/9 ünlüyü ortalama sertlikte olan ama taşlı bir toprakta bir buçukta patinajsız çekiyor. Eğimli kısımlarda falan da önü kalkmıyor. Bizde pulluklar 1-2 numara küçük alınır çünkü arazinin büyük bölümü doğu karadeniz den farksız olduğundan ağırlıkta taksan kurtarmıyor bazen. Sen niye 4/9 kullanıyorsun sorusu aklına gelirse daha önce 265s vardı onun için aldık ama 265i satınca pulluklar kaldı. Satıp kamalı tiplerden 3/13 ya da 4-11 alacağız. Tarlada durum bu yolu soruyorsan seri olduklarından rampa performansları bir 70-66, 80-66 gibi değildirler. Tek dingil römork arkaya ağırlık yaptığından kendi gücü mukabilinde çekiş sorunu yoktur ama çift dingil olanlarda ağırlığın da eksikse iyi olmayan performansı epey düşer. Yüklü inişlerde kötüdür düşük vitesle inişe mecbur bırakır. Yakıt konusu hakkında epey işkembeden sallama yorum göreceksin zira o yorumların çoğu kullandığın motor maksimum torku hangi devirde üretiyor sorusuna bile cevap veremeyecek arkadaşlardır. Burada da zaman zaman görüyorum 1700-1800 devirde çift süren, torku bu devirde uretebildigini yazan çizen arkadaşlar var ki bu da yanlış bir bilgi çünkü 1500 devirde çift sürüyoruz biz zira kendi özelliklerinde yazan bu.</p><p>TİPİ:*PERKİNS, 4 zamanlı direkt püskürtmeli A4.248</p><p>SİLİNDİR ADEDİ:*4</p><p>SİLİNDİR ÇAPI:*100,96mm (3,975 inç)</p><p>PİSTON KURSU:*127mm (5 inç)</p><p>TOPLAM SİLİNDİR HACMİ:*4,06 litre</p><p>SIKIŞTIRMA ORANI:*16/1</p><p>MOTOR BEYGİR GÜCÜ:*75 bhp (56KW) 2000 devir/dakikada</p><p>AZAMİ TORK:*1400 devir/dakikada 290Nm</p><p>AZAMİ DEVİR: (YÜKSÜZ)*2160devir/dakika</p><p>RÖLANTİ DEVRİ:*700-750 devir/dakika</p><p>YAĞLAMA SİSTEMİ:*Tam akışlı, harici atom filtreli</p><p>SÜBAP AYAR DEĞERİ:*(emme-ekzost) sıcak:025mm</p><p>soğuk: 030mm</p><p>STATİK PÜSKÜRTME AVANSI:*Üst ölü noktadan 23c derece evvel.</p><p>Bu barış ın konusundan alıntı. 1400 devir/dakika 290 York yazıyor ama görüyorum bazı konularda sallamaya doymayan arkadaşlar var. Ez cümle yakıt motoru 2000 devre dayadığın sürece fazla olacaktır. 100 ya da 200 serisini nakliye ya da karma kullanımda acımasızca eleştirmek kullanmamıza rağmen bizim de yerine göre yaptığımız birşey ama çift konusunda yiğidi öldürüp hakkını yememek lafını hakeden marka-serilerin başında gelen motorlardandır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="historyman, post: 1009940, member: 24699"] Tarlada ve yolda seridir 286goldu halihazırda kullanıyorum aksini söyleyen çıkarsa çevresinden emanet birkaç gün bilgilerini tazelesinler. Arka hafiftir evet ama ağırlık denen bir teknoloji var ikişer adet takarsan arka jantlar 4/12 yi ortalama toprakta eşinmeden götürür. Sertlik ortalamanın biraz üzerindeyse üçer adet takarsın olur biter. Arkada ve önde hiç ağırlık yokken 4/9 ünlüyü ortalama sertlikte olan ama taşlı bir toprakta bir buçukta patinajsız çekiyor. Eğimli kısımlarda falan da önü kalkmıyor. Bizde pulluklar 1-2 numara küçük alınır çünkü arazinin büyük bölümü doğu karadeniz den farksız olduğundan ağırlıkta taksan kurtarmıyor bazen. Sen niye 4/9 kullanıyorsun sorusu aklına gelirse daha önce 265s vardı onun için aldık ama 265i satınca pulluklar kaldı. Satıp kamalı tiplerden 3/13 ya da 4-11 alacağız. Tarlada durum bu yolu soruyorsan seri olduklarından rampa performansları bir 70-66, 80-66 gibi değildirler. Tek dingil römork arkaya ağırlık yaptığından kendi gücü mukabilinde çekiş sorunu yoktur ama çift dingil olanlarda ağırlığın da eksikse iyi olmayan performansı epey düşer. Yüklü inişlerde kötüdür düşük vitesle inişe mecbur bırakır. Yakıt konusu hakkında epey işkembeden sallama yorum göreceksin zira o yorumların çoğu kullandığın motor maksimum torku hangi devirde üretiyor sorusuna bile cevap veremeyecek arkadaşlardır. Burada da zaman zaman görüyorum 1700-1800 devirde çift süren, torku bu devirde uretebildigini yazan çizen arkadaşlar var ki bu da yanlış bir bilgi çünkü 1500 devirde çift sürüyoruz biz zira kendi özelliklerinde yazan bu. TİPİ:*PERKİNS, 4 zamanlı direkt püskürtmeli A4.248 SİLİNDİR ADEDİ:*4 SİLİNDİR ÇAPI:*100,96mm (3,975 inç) PİSTON KURSU:*127mm (5 inç) TOPLAM SİLİNDİR HACMİ:*4,06 litre SIKIŞTIRMA ORANI:*16/1 MOTOR BEYGİR GÜCÜ:*75 bhp (56KW) 2000 devir/dakikada AZAMİ TORK:*1400 devir/dakikada 290Nm AZAMİ DEVİR: (YÜKSÜZ)*2160devir/dakika RÖLANTİ DEVRİ:*700-750 devir/dakika YAĞLAMA SİSTEMİ:*Tam akışlı, harici atom filtreli SÜBAP AYAR DEĞERİ:*(emme-ekzost) sıcak:025mm soğuk: 030mm STATİK PÜSKÜRTME AVANSI:*Üst ölü noktadan 23c derece evvel. Bu barış ın konusundan alıntı. 1400 devir/dakika 290 York yazıyor ama görüyorum bazı konularda sallamaya doymayan arkadaşlar var. Ez cümle yakıt motoru 2000 devre dayadığın sürece fazla olacaktır. 100 ya da 200 serisini nakliye ya da karma kullanımda acımasızca eleştirmek kullanmamıza rağmen bizim de yerine göre yaptığımız birşey ama çift konusunda yiğidi öldürüp hakkını yememek lafını hakeden marka-serilerin başında gelen motorlardandır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
mf 285s lerin zayıf yönleri ve zayıf noktaları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt