PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
MF 4709 sahne aldi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="OnurrrCa" data-source="post: 1246183" data-attributes="member: 80552"><p>Biz 2014 te aldık ilk 4700 serisini sonra 2015 te almanya fuarindan 2015 4708 aldık 2017 de 4709 aldık kabinli ful modeli. Elektronik olanları özelliklede tenteli modeller biraz sıkınti Allaha şükür başıma hiç gelmedi ama civarda 4708 kullanan abinin çiftceker tuşu bozulmuş çok pahaliya maloldu dedi. Bende 4708 bir defa detaylı bi temizlik yaptırdım kuyruk milinden neler cektim o gün. Arıza tusları sac kurutma makinasıyla kuruttuktan sonra düzelir gibi oldu aradan 3 4 saat sonra kendi düzeldi. Bu motorlarda en önemli şey radyatorun ordaki beyin. Yıkayacağınız zaman mutlaka bi posetle sarın. Genelde beyin den kaynaklanır bütün arızalar. Parçaları cok pahalidir. Mesela komple mazot yağ filtreleri 180 lira. Fren pedalınin orda bi filtre var o filtre 170 lira. Motorları sakın boşa atmayin Yağlamayi kesiyor. Sonradan üzerine bi lamba vs bağlatmayın. Koltukları da muşurlu devamli 1 kişi kullanıyorsa kendi kg sini ayarlasın. El freni ni cekmeden kalkarsan ötmeye baslar en full modelleri koltuktan kalkınca bi süre öter ikaz verir sonra ya durur ya istop eder (atilan yazılıma bağlı) kontrol tuşlarına asla su tutulmamasi lazim genelde tenteli motorlarda olur.. kabinlilerde arka kolların kontrollleri camurluktadır. Sudan tozdan etkilenirler. Bu sebeple üzerine bantla muhafaza yapılmalı ozellikle yıkarken ve tozlu isler yaparken. Size bu arızalar basit gelebilir ama cok mahaliyetlidir. Ve parcada sıkıntı bile.yaşarsıniz sonucta bunlar yeni motor. Parcalari bulunmuyor. 3 silindirli olduğu için 4 silindirliye gore Deviri fazla vermek gerekiyor. Altı yere alcak o yüzden altıni kollamak lazım. Teferruatli tamamen elektronik motorlar. </p><p>Arıza ekraninda en başta bi harf arkasından yazı gelir Mesela E97 Bu yakıt filtresinde su var demektir. E motoru isaret eder yani Engine. Motor demek. Yakitta su oldugu zaman gaz versende motor gaz yemez kendini korumaya alır. Motor kendini her arızada korumaya alır. Ciddi sorunları önler. Motor kabinli ise motorun kullanım klavuzunu yaninizda gezdirin hata kodu verince açıp kitaptan arıza tespit edilir. Zaten servis arıza kodunu soruyor</p><p>E 47 ıse yağ filtresi arızası demek. Basıma çok kez geldi ordan biliyorum. Emsallerine göre çok konforludurlar. ssabahtan akşama kadar çift sür sıkılmazsın. Yakıt düşene kadar korkar hep böylemi yakacak[emoji849]? 1 tam dolu depoya 2 litre yağ koyun. Pistonlar kurum yapsın 3 silindirli motorlar 4 silindirli motorlardan az yakarlar. Çok sıkıştırırsan fazla yakar 500 saati geçsin yakıt düşsün memnun kalıcaksiniz yakitindan. Bizde cok tereddüt ettik depoyu ağzına kadar doldurup kapağı kapatmıyorduk motora 2200 devir gaz verince yakıt iniyor gözle görülecek kadar cok yakıyordu yağ koyarak hallettik. Motorun yağlarını asla eksik etmeyin. Bakımlarınıda öyle. Kaliteli parça varken ucuza kaçıp kas yapalım derken göz çıkarmayın mesela filtreleri pahalıdır. Siz gidip dandik filtre alıp takarsanız bu sefer içerde yağı okuyan okuyuculara zarar verir ve o okuyucuların tanesi 1200 tl 16 adet var o okuyucudan. Ayrı ayrı yerlerde ancak bozulduklarında can yakar. Arka kolların hassasiyetleri berbat diyorlar ama kontroller sayesinde hassasiyetlerine ayar yapilıyor 3000 kg kaldırma kapasiteside fazlasıyla yetiyor. Gayet compact bi tasarım. Hele yeni kabinliler çok hoş çok konforlu. Ben hayatımda çok traktör kullandım. Landini Mccormick same deutz fiatagrı jhondere mahindra kubota case nh basak Ama mf deki şatılın rahatlığını hiç biri vermedi.</p><p>Dahasınıda Aklıma geldikçe paylaşıcam [ATTACH]32066[/ATTACH][ATTACH]32067[/ATTACH][ATTACH]32068[/ATTACH][ATTACH]32069[/ATTACH][ATTACH]32070[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OnurrrCa, post: 1246183, member: 80552"] Biz 2014 te aldık ilk 4700 serisini sonra 2015 te almanya fuarindan 2015 4708 aldık 2017 de 4709 aldık kabinli ful modeli. Elektronik olanları özelliklede tenteli modeller biraz sıkınti Allaha şükür başıma hiç gelmedi ama civarda 4708 kullanan abinin çiftceker tuşu bozulmuş çok pahaliya maloldu dedi. Bende 4708 bir defa detaylı bi temizlik yaptırdım kuyruk milinden neler cektim o gün. Arıza tusları sac kurutma makinasıyla kuruttuktan sonra düzelir gibi oldu aradan 3 4 saat sonra kendi düzeldi. Bu motorlarda en önemli şey radyatorun ordaki beyin. Yıkayacağınız zaman mutlaka bi posetle sarın. Genelde beyin den kaynaklanır bütün arızalar. Parçaları cok pahalidir. Mesela komple mazot yağ filtreleri 180 lira. Fren pedalınin orda bi filtre var o filtre 170 lira. Motorları sakın boşa atmayin Yağlamayi kesiyor. Sonradan üzerine bi lamba vs bağlatmayın. Koltukları da muşurlu devamli 1 kişi kullanıyorsa kendi kg sini ayarlasın. El freni ni cekmeden kalkarsan ötmeye baslar en full modelleri koltuktan kalkınca bi süre öter ikaz verir sonra ya durur ya istop eder (atilan yazılıma bağlı) kontrol tuşlarına asla su tutulmamasi lazim genelde tenteli motorlarda olur.. kabinlilerde arka kolların kontrollleri camurluktadır. Sudan tozdan etkilenirler. Bu sebeple üzerine bantla muhafaza yapılmalı ozellikle yıkarken ve tozlu isler yaparken. Size bu arızalar basit gelebilir ama cok mahaliyetlidir. Ve parcada sıkıntı bile.yaşarsıniz sonucta bunlar yeni motor. Parcalari bulunmuyor. 3 silindirli olduğu için 4 silindirliye gore Deviri fazla vermek gerekiyor. Altı yere alcak o yüzden altıni kollamak lazım. Teferruatli tamamen elektronik motorlar. Arıza ekraninda en başta bi harf arkasından yazı gelir Mesela E97 Bu yakıt filtresinde su var demektir. E motoru isaret eder yani Engine. Motor demek. Yakitta su oldugu zaman gaz versende motor gaz yemez kendini korumaya alır. Motor kendini her arızada korumaya alır. Ciddi sorunları önler. Motor kabinli ise motorun kullanım klavuzunu yaninizda gezdirin hata kodu verince açıp kitaptan arıza tespit edilir. Zaten servis arıza kodunu soruyor E 47 ıse yağ filtresi arızası demek. Basıma çok kez geldi ordan biliyorum. Emsallerine göre çok konforludurlar. ssabahtan akşama kadar çift sür sıkılmazsın. Yakıt düşene kadar korkar hep böylemi yakacak[emoji849]? 1 tam dolu depoya 2 litre yağ koyun. Pistonlar kurum yapsın 3 silindirli motorlar 4 silindirli motorlardan az yakarlar. Çok sıkıştırırsan fazla yakar 500 saati geçsin yakıt düşsün memnun kalıcaksiniz yakitindan. Bizde cok tereddüt ettik depoyu ağzına kadar doldurup kapağı kapatmıyorduk motora 2200 devir gaz verince yakıt iniyor gözle görülecek kadar cok yakıyordu yağ koyarak hallettik. Motorun yağlarını asla eksik etmeyin. Bakımlarınıda öyle. Kaliteli parça varken ucuza kaçıp kas yapalım derken göz çıkarmayın mesela filtreleri pahalıdır. Siz gidip dandik filtre alıp takarsanız bu sefer içerde yağı okuyan okuyuculara zarar verir ve o okuyucuların tanesi 1200 tl 16 adet var o okuyucudan. Ayrı ayrı yerlerde ancak bozulduklarında can yakar. Arka kolların hassasiyetleri berbat diyorlar ama kontroller sayesinde hassasiyetlerine ayar yapilıyor 3000 kg kaldırma kapasiteside fazlasıyla yetiyor. Gayet compact bi tasarım. Hele yeni kabinliler çok hoş çok konforlu. Ben hayatımda çok traktör kullandım. Landini Mccormick same deutz fiatagrı jhondere mahindra kubota case nh basak Ama mf deki şatılın rahatlığını hiç biri vermedi. Dahasınıda Aklıma geldikçe paylaşıcam [ATTACH]32066._xfImport[/ATTACH][ATTACH]32067._xfImport[/ATTACH][ATTACH]32068._xfImport[/ATTACH][ATTACH]32069._xfImport[/ATTACH][ATTACH]32070._xfImport[/ATTACH] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
MF 4709 sahne aldi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt