PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Videolar (Alıntılar)
Modifiye edilmiş Case jx75
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1097746" data-attributes="member: 76199"><p>Motorun orijinal sıkıştırma oranı 17:1 Turbo kanatlarını artırarak turbo basıncı arttırılmış.Orijinal egzantrik mili yüksek iç basınçtan dolayı kaçırağından mili değiştirmiş.Sıkıştırma oranını 20:1 gibi değere yükseltmiş.Daha yüksek patlamayla motor tork değerini arttırmış.300 n.m den 350 n.m gibi değere ulaşmış.Soğutma sistemi yeterlidir.Fakat yağlama verimi azalır.Yanma odalarının şekli değişmediği için volümetrik verim(yanma kalitesi) düşüktür.Emisyon seviyesi düşmüştür, yüksek miktarda karbondioksit ve azotoksit salınımı vardır,zehir saçan egzoza sahiptir.Motor ömrü kesinlikle kısalır.Malzeme dayanımı hesap edilmemiştir.Düşük devirde çalışma durumunda kalacağından yağlama yeterince yapılamaz.Uzun süreli çalışmalarda yazın soğutmada da sıkıntı çıkabilir.Yük altında kuyruk mili ile çalışırken motor sıkışması az olacağından ekipman hırpalar.Birim alana yaktığı yakıt belki %5 gibi azalır.Yanma odası şekli uygun değildir.Boş motor yol yakıtı artar.Motor tutunması patinaj eğilimi artar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1097746, member: 76199"] Motorun orijinal sıkıştırma oranı 17:1 Turbo kanatlarını artırarak turbo basıncı arttırılmış.Orijinal egzantrik mili yüksek iç basınçtan dolayı kaçırağından mili değiştirmiş.Sıkıştırma oranını 20:1 gibi değere yükseltmiş.Daha yüksek patlamayla motor tork değerini arttırmış.300 n.m den 350 n.m gibi değere ulaşmış.Soğutma sistemi yeterlidir.Fakat yağlama verimi azalır.Yanma odalarının şekli değişmediği için volümetrik verim(yanma kalitesi) düşüktür.Emisyon seviyesi düşmüştür, yüksek miktarda karbondioksit ve azotoksit salınımı vardır,zehir saçan egzoza sahiptir.Motor ömrü kesinlikle kısalır.Malzeme dayanımı hesap edilmemiştir.Düşük devirde çalışma durumunda kalacağından yağlama yeterince yapılamaz.Uzun süreli çalışmalarda yazın soğutmada da sıkıntı çıkabilir.Yük altında kuyruk mili ile çalışırken motor sıkışması az olacağından ekipman hırpalar.Birim alana yaktığı yakıt belki %5 gibi azalır.Yanma odası şekli uygun değildir.Boş motor yol yakıtı artar.Motor tutunması patinaj eğilimi artar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Videolar (Alıntılar)
Modifiye edilmiş Case jx75
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt