PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
motor rektefesinde farklı piston ve gömlek takılmasını duydunuzmu ???
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="LORUOĞLU" data-source="post: 561538" data-attributes="member: 16973"><p><strong>Ynt: motor rektefesinde farklı piston ve gömlek takılmasını duydunuzmu ???</strong></p><p></p><p></p><p>Arkadasım motor rektefiye yapılırken gömlek taşlanmaz zaten rektefiyelık motorda gömlegin anası aglamıştır gömlek degişir ancak krank milinde cok asırı sorun yoksa taşlamayla kurtarır oda binde on veya yırmi gıbı bır oranı gecıyorsa krank mili bile degişir ve ayrıca geniş sekman diye birseyde yoktur bunları yapmak için motor blogunu taşlamak gerekır o zamanda motor blogu zayıflar ve motor zorlanınca blok patlatır...</p><p></p><p> Ayrıca 265 rektefe yaptırırken 285 pistonunu ve gomlegını takamazsınız cunku 265 pıston kursu 94 inç 285 pıston kursu 105 inç 285 pıstonunu 265 takmak için motor blogunu tamamen tornada sılsenız bıle yıne o pıstonu 265 oturtamazsınız ....</p><p> Evet motor rektefıye edılırken farklı sekman ve pıston atılır ama su sekıllerde olur malzemelerdeki kalite artırılır aliminyum alaşımlı piston varsa celik piston atılır orjınal motorlarda genelde ıkı adet kompresor sekmanı ve bır adet yaglama sekmanı olur bunların sayısında artısa gıdılebılır ve en onemlısı motor gömlegidir cok çeşidi ve kalitelisi vardır gömlek vardır 1000 saatte rektefiyeye gelir gömlek vardır 20000 satte rektefiyeye gelir ayrıca basınca dayanıklılık ve yaglanma kabılıyetı üstün olan gömlekler vardır bunlar rektefiye yapılırken arastırılıp sorusturulur sayet motoru kullanacaksak kalıtelı bır rektefıyeyı ıyı paraya yaptırırız ama motoru satmayı dusunuyorsak ucuz malzemeden gelıp gecıcı olarak yaptırıp basımızdan yollarız ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LORUOĞLU, post: 561538, member: 16973"] [b]Ynt: motor rektefesinde farklı piston ve gömlek takılmasını duydunuzmu ???[/b] Arkadasım motor rektefiye yapılırken gömlek taşlanmaz zaten rektefiyelık motorda gömlegin anası aglamıştır gömlek degişir ancak krank milinde cok asırı sorun yoksa taşlamayla kurtarır oda binde on veya yırmi gıbı bır oranı gecıyorsa krank mili bile degişir ve ayrıca geniş sekman diye birseyde yoktur bunları yapmak için motor blogunu taşlamak gerekır o zamanda motor blogu zayıflar ve motor zorlanınca blok patlatır... Ayrıca 265 rektefe yaptırırken 285 pistonunu ve gomlegını takamazsınız cunku 265 pıston kursu 94 inç 285 pıston kursu 105 inç 285 pıstonunu 265 takmak için motor blogunu tamamen tornada sılsenız bıle yıne o pıstonu 265 oturtamazsınız .... Evet motor rektefıye edılırken farklı sekman ve pıston atılır ama su sekıllerde olur malzemelerdeki kalite artırılır aliminyum alaşımlı piston varsa celik piston atılır orjınal motorlarda genelde ıkı adet kompresor sekmanı ve bır adet yaglama sekmanı olur bunların sayısında artısa gıdılebılır ve en onemlısı motor gömlegidir cok çeşidi ve kalitelisi vardır gömlek vardır 1000 saatte rektefiyeye gelir gömlek vardır 20000 satte rektefiyeye gelir ayrıca basınca dayanıklılık ve yaglanma kabılıyetı üstün olan gömlekler vardır bunlar rektefiye yapılırken arastırılıp sorusturulur sayet motoru kullanacaksak kalıtelı bır rektefıyeyı ıyı paraya yaptırırız ama motoru satmayı dusunuyorsak ucuz malzemeden gelıp gecıcı olarak yaptırıp basımızdan yollarız .... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
motor rektefesinde farklı piston ve gömlek takılmasını duydunuzmu ???
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt