PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
NE VAR BU 540 DA
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="baba540" data-source="post: 358442" data-attributes="member: 21790"><p><strong>Ynt: NE VAR BU 540 DA</strong></p><p></p><p>yakıtı da çok iyi.480 ile aynı.hatta bosh pompa olanları mevcut.tabi sınırlı sayıda onlardan bulabilirseniz yakıtı çok çok azmış.kesinlikle inandığığım bişey daha var.540 gerçekten oldukcada sağlam.haa bide şu var.kullanımı çok rahat.ilk önce vitesler taksi gibi karşılıklu olduğundan vites geçişleri rahat oluyor.450-480 ler gibi biri karsta biri antalyada deyil.bir ikincisi ve en önemlilerinden biri 480 lerin kuyruk milini debriyaj ayırıyor.yani debriyajda çift kademe var.ilk kademe vites geçişlerini ikinci kademede kuyruk milini ayırıyor.tabi çift kademe olduğu içinde istenmeyen bi sertlik ve zorlama oluyor.tabi buda sürüşe yansıyor.ama 540 larda kuyruk milinde vites kolu gibi ayrı kol var.ve dolayısı ile debriyajıda oldukca yumşak.sonra ALLAH muhafaza 480 ler bi yerde 4 . vites ile daralsın 3 e vermek nerdeyse imkansız ama 540 larda bu oldukca kolay.yada benim için öyle.vallaha onu bunu bilmem ama nedense bi 480 in dreksiyonundan inipte 540 a bindinmi o zaman farkı daha iyi anlıyorum....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baba540, post: 358442, member: 21790"] [b]Ynt: NE VAR BU 540 DA[/b] yakıtı da çok iyi.480 ile aynı.hatta bosh pompa olanları mevcut.tabi sınırlı sayıda onlardan bulabilirseniz yakıtı çok çok azmış.kesinlikle inandığığım bişey daha var.540 gerçekten oldukcada sağlam.haa bide şu var.kullanımı çok rahat.ilk önce vitesler taksi gibi karşılıklu olduğundan vites geçişleri rahat oluyor.450-480 ler gibi biri karsta biri antalyada deyil.bir ikincisi ve en önemlilerinden biri 480 lerin kuyruk milini debriyaj ayırıyor.yani debriyajda çift kademe var.ilk kademe vites geçişlerini ikinci kademede kuyruk milini ayırıyor.tabi çift kademe olduğu içinde istenmeyen bi sertlik ve zorlama oluyor.tabi buda sürüşe yansıyor.ama 540 larda kuyruk milinde vites kolu gibi ayrı kol var.ve dolayısı ile debriyajıda oldukca yumşak.sonra ALLAH muhafaza 480 ler bi yerde 4 . vites ile daralsın 3 e vermek nerdeyse imkansız ama 540 larda bu oldukca kolay.yada benim için öyle.vallaha onu bunu bilmem ama nedense bi 480 in dreksiyonundan inipte 540 a bindinmi o zaman farkı daha iyi anlıyorum.... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
NE VAR BU 540 DA
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt