PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
nebraska traktör testleri.. bakın bakalım katalog degerleriyle uyuyormu!!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ersanakyai" data-source="post: 185020" data-attributes="member: 936"><p><strong>Ynt: nebraska traktör testleri.. bakın bakalım katalog degerleriyle uyuyormu!!</strong></p><p></p><p>Bunlar gayet normal değerler. Benim elimde de Ankara TAMTEST merkezinde test edilen traktörlere ait sonuçlar var ama bilgisayar ortamında değil. Bahsettiğim merkezde, Türkiye'ye satışı yapılacak olan bütün traktörler bir dizi testten geçiriliyor. Bunlar arasında kuyruk mili güç ölçümü, çeki performansı ölçümü, yakıt sarfiyatı ölçümü, devrilme testi gibi testler var.</p><p></p><p></p><p>Verdiğin adresteki yakıt sarfiyatı değerleri, maksimum güç devrinde ölçülen değerler olduğu ve tam yükleme altında alındığı için bu seviyede olmaları normal. Tam yükten kastım, motoru tam gaza getirip kuyruk miline bağlı bir dinamometre ile motoru frenleyerek devrin maksimum güç devrine kadar düşürmek anlamına geliyor. Örneğin 2350 devriden 2200 devire düşene kadar motora karşı yük uygulanıyor ve bu yük 1 saat boyunca sabit şekilde tutuluyor. Örneğin yakıt ölçümü maksimum tork değerinde yapılacak olsaydı 2350 devire getirilen motor, kuyruk milinden frenlenerek 1400 devire kadar düşürülecek ve 1 saat boyunca bu devirde kalması sağlanacaktı. Gerçek şartlarda traktörü bu derece zorlamak pek de mümkün olmaz aslında, 1400 devirde tarla sürerken bile gaza bastığınızda motor devri yükselebilirken bu test esnasında böyle bir şansınız yok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ersanakyai, post: 185020, member: 936"] [b]Ynt: nebraska traktör testleri.. bakın bakalım katalog degerleriyle uyuyormu!![/b] Bunlar gayet normal değerler. Benim elimde de Ankara TAMTEST merkezinde test edilen traktörlere ait sonuçlar var ama bilgisayar ortamında değil. Bahsettiğim merkezde, Türkiye'ye satışı yapılacak olan bütün traktörler bir dizi testten geçiriliyor. Bunlar arasında kuyruk mili güç ölçümü, çeki performansı ölçümü, yakıt sarfiyatı ölçümü, devrilme testi gibi testler var. Verdiğin adresteki yakıt sarfiyatı değerleri, maksimum güç devrinde ölçülen değerler olduğu ve tam yükleme altında alındığı için bu seviyede olmaları normal. Tam yükten kastım, motoru tam gaza getirip kuyruk miline bağlı bir dinamometre ile motoru frenleyerek devrin maksimum güç devrine kadar düşürmek anlamına geliyor. Örneğin 2350 devriden 2200 devire düşene kadar motora karşı yük uygulanıyor ve bu yük 1 saat boyunca sabit şekilde tutuluyor. Örneğin yakıt ölçümü maksimum tork değerinde yapılacak olsaydı 2350 devire getirilen motor, kuyruk milinden frenlenerek 1400 devire kadar düşürülecek ve 1 saat boyunca bu devirde kalması sağlanacaktı. Gerçek şartlarda traktörü bu derece zorlamak pek de mümkün olmaz aslında, 1400 devirde tarla sürerken bile gaza bastığınızda motor devri yükselebilirken bu test esnasında böyle bir şansınız yok. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
nebraska traktör testleri.. bakın bakalım katalog degerleriyle uyuyormu!!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt