PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Biçerdöverler
Claas
Videolar
neue CLAAS TUCANO. Damit . / 2015 /
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="DuSTeRo" data-source="post: 923785" data-attributes="member: 51323"><p><strong>Ynt: neue CLAAS TUCANO. Damit . / 2015 /</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Peki Gürkan abi tek rotorun başka bir dezavantajı olabilirmi mesela onun yerine sarsak kullanmak daha mantıklı olabilirmi tek rotor alanı sarsak alanını karşılayabilirmi ? Randımanda çeltikte çok etkili olacağı %4 fayda sağlayacağı kesin peki bu seferde performanstan ödün verirmi ? Lexion ' da 45cm çaplı 2 rotor var Tucano ' da 57cm çaplı tek rotor bunlar arasındaki farkın etkisi ne olur ? <a href="http://www.trakkulup.net/index.php?action=profile;u=161" target="_blank">CropMasteR</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DuSTeRo, post: 923785, member: 51323"] [b]Ynt: neue CLAAS TUCANO. Damit . / 2015 /[/b] Peki Gürkan abi tek rotorun başka bir dezavantajı olabilirmi mesela onun yerine sarsak kullanmak daha mantıklı olabilirmi tek rotor alanı sarsak alanını karşılayabilirmi ? Randımanda çeltikte çok etkili olacağı %4 fayda sağlayacağı kesin peki bu seferde performanstan ödün verirmi ? Lexion ' da 45cm çaplı 2 rotor var Tucano ' da 57cm çaplı tek rotor bunlar arasındaki farkın etkisi ne olur ? [url=http://www.trakkulup.net/index.php?action=profile;u=161]CropMasteR[/url] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Biçerdöverler
Claas
Videolar
neue CLAAS TUCANO. Damit . / 2015 /
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt