PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland 72-86 ve 82-86 hakkında söylenenler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1281701" data-attributes="member: 76199"><p>Plakanın traktör önüne monte edilmesinde sakınca yoktur, hatta eski Steyr 768 modellerinde plakalık yeri vardır ve panjurdan 3 cm gibi aralıklıdır, sonuçta traktörde trafikte hareket eden bir araçtır.Ön panjur bükümlüdür, hava alma yüzeyi iki katına çıkıyor.</p><p>Hararetin sebepleri; ön panjura gelen ot ve tozun atılamamasıdır, çözüm basit, soğutma bölümü büyük dizayn edilecek ve ters elektrikli fan takılabilir.</p><p>Radyatördeki toz birikintileri, yıkama esnasında çamura dönüşüyor ve gözleri tıkıyor, geniş gözlü radyatör gerekiyor ve radyatör ebatları büyük olmalıdır.Radyatör hava ile temizlenmelidir.Petekler arası boşluk yeterli olmalıdır.</p><p>Hava alma filtresi egzoz borusu tarzında dışarıda konumlandırılabilir, derin su geçişlerinde motorun su çekme riski azalır, yoğun yağmurlu havada su alma durumu olmaz.Hava filtresi de dışarıya konumlanabilir, </p><p>Klima radyatörü, kabinin üstüne konumlanabilir.</p><p>İntercooler, su soğutmalı kullanılabilir varsa EGR de su soğutmalı kullanılabilir.</p><p>Motor hava soğutmalı olarak dizayn edilebilir, hava soğutmalı motorda hararet yönünden hiç sıkıntı yaşamadık.</p><p>En az malzemeyle nasıl dizayn yaparız, derdinden dolayı bunları yaşıyoruz.Su soğutmalı motorda, soğutma kısmında radyatör,motor ve şanzıman yağ soğutucu olmuş olur.</p><p>Antifriz kullanımına özen gösterilirse, pas sorunu olmuyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1281701, member: 76199"] Plakanın traktör önüne monte edilmesinde sakınca yoktur, hatta eski Steyr 768 modellerinde plakalık yeri vardır ve panjurdan 3 cm gibi aralıklıdır, sonuçta traktörde trafikte hareket eden bir araçtır.Ön panjur bükümlüdür, hava alma yüzeyi iki katına çıkıyor. Hararetin sebepleri; ön panjura gelen ot ve tozun atılamamasıdır, çözüm basit, soğutma bölümü büyük dizayn edilecek ve ters elektrikli fan takılabilir. Radyatördeki toz birikintileri, yıkama esnasında çamura dönüşüyor ve gözleri tıkıyor, geniş gözlü radyatör gerekiyor ve radyatör ebatları büyük olmalıdır.Radyatör hava ile temizlenmelidir.Petekler arası boşluk yeterli olmalıdır. Hava alma filtresi egzoz borusu tarzında dışarıda konumlandırılabilir, derin su geçişlerinde motorun su çekme riski azalır, yoğun yağmurlu havada su alma durumu olmaz.Hava filtresi de dışarıya konumlanabilir, Klima radyatörü, kabinin üstüne konumlanabilir. İntercooler, su soğutmalı kullanılabilir varsa EGR de su soğutmalı kullanılabilir. Motor hava soğutmalı olarak dizayn edilebilir, hava soğutmalı motorda hararet yönünden hiç sıkıntı yaşamadık. En az malzemeyle nasıl dizayn yaparız, derdinden dolayı bunları yaşıyoruz.Su soğutmalı motorda, soğutma kısmında radyatör,motor ve şanzıman yağ soğutucu olmuş olur. Antifriz kullanımına özen gösterilirse, pas sorunu olmuyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland 72-86 ve 82-86 hakkında söylenenler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt