PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Antonio Carraro
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland case S8000 motor dpf iptali
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1462157" data-attributes="member: 76199"><p>EGR ve DPF iptali her motor ailesi için tavsiye edebileceğimiz bir şey değildir.</p><p>CRDi motorlarda 21:1 sıkıştırma oranlı motor kullanabiliyorlar.</p><p>Partikül, is oluşumu deneysel olarak 19:1 sıkıştırma oranı üzerinde yüksek olabiliyor.</p><p>S8000 motorun standart sıkıştırma oranı 17,5 : 1 , di.</p><p>Yeni nesil motorda değişiklik konusunda bilgimiz bulunmuyor.</p><p>Şâyet motorun uygun bir sıkıştırma oranı yoksa duman sorunu ile karşılaşabiliriz.</p><p></p><p>Fiat 95 66S ile TD100 modelin ön yükleyici kullanımında farkı ,</p><p>En az yakıt bölgesi devir konumları , 1900-2300 rpm ile 1600-1700 rpm aralığında olmasıdır.</p><p>Eski nesil hidrolik pompaların performansları 2000-2200 rpm aralığında iyidir.</p><p>Yeni nesil pompalar daha kapasiteli olduğu için 1600-1700 rpm devirlerde verimli çalışırlar.</p><p>1700 rpm motorun tork,güç çizgisi kesişim devri ve yakıtı en iyi verimli yaktığı devirdir.</p><p>Her iki kullanımda da motorlar en az yakıt bölgesi içinde ,</p><p>220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi ile çalışırlar.</p><p>Motor dizaynı, ön kepçede çalışma olarak iki traktörde eleştiri yapmayız.</p><p>Vites değişimlerinde iş debriyaj balatasına daha fazla düşer.</p><p>Traktör debriyaj balatasını çabuk bitirir.</p><p>Sonuç , traktör yağlı levyeli olursa taa iii olur denir.</p><p></p><p>Motorun tork yakaladığı , 1000-1100-1200 rpm gibi devirleri sürekli kullanmamalısınız.</p><p>En az yakıt bölgesinin başlangıç devri 1200 rpm her motor için geçerli değildir.</p><p></p><p>Hangi traktör modelini kullanıyorsunuz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1462157, member: 76199"] EGR ve DPF iptali her motor ailesi için tavsiye edebileceğimiz bir şey değildir. CRDi motorlarda 21:1 sıkıştırma oranlı motor kullanabiliyorlar. Partikül, is oluşumu deneysel olarak 19:1 sıkıştırma oranı üzerinde yüksek olabiliyor. S8000 motorun standart sıkıştırma oranı 17,5 : 1 , di. Yeni nesil motorda değişiklik konusunda bilgimiz bulunmuyor. Şâyet motorun uygun bir sıkıştırma oranı yoksa duman sorunu ile karşılaşabiliriz. Fiat 95 66S ile TD100 modelin ön yükleyici kullanımında farkı , En az yakıt bölgesi devir konumları , 1900-2300 rpm ile 1600-1700 rpm aralığında olmasıdır. Eski nesil hidrolik pompaların performansları 2000-2200 rpm aralığında iyidir. Yeni nesil pompalar daha kapasiteli olduğu için 1600-1700 rpm devirlerde verimli çalışırlar. 1700 rpm motorun tork,güç çizgisi kesişim devri ve yakıtı en iyi verimli yaktığı devirdir. Her iki kullanımda da motorlar en az yakıt bölgesi içinde , 220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi ile çalışırlar. Motor dizaynı, ön kepçede çalışma olarak iki traktörde eleştiri yapmayız. Vites değişimlerinde iş debriyaj balatasına daha fazla düşer. Traktör debriyaj balatasını çabuk bitirir. Sonuç , traktör yağlı levyeli olursa taa iii olur denir. Motorun tork yakaladığı , 1000-1100-1200 rpm gibi devirleri sürekli kullanmamalısınız. En az yakıt bölgesinin başlangıç devri 1200 rpm her motor için geçerli değildir. Hangi traktör modelini kullanıyorsunuz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Antonio Carraro
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland case S8000 motor dpf iptali
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt