PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland Çorlu bayisinin ayıbı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="MUSTAFA361" data-source="post: 672311" data-attributes="member: 386"><p>Merhaba arkadaşlar,</p><p>Erkan tarımdan Kasım 2012 ' de ikinci el New Holland L 95 marka traktör satın aldım. Fenni muayene borçları ile şirket uğraşmak istemediğinden tarafımızca ödenip daha sonra makbuz karşılığının şirket tarafından ödeneceği sözünü aldık. Traktörü teslim aldığımızda tarlada denerken şanzumanda takviye 2. vites ' den atma problemi olduğunu fark ettik. Bayi ile yaptığımız görüşmede problemin kendi servislerinde giderileceği sözü verildi. Traktörü servislerine götürüp, tamir edildikten sonra yedek parça ve işçilik ücretlerinin tarafımıza fatura edildiğini gördük. Bu sefer hiçbir masrafı üstlenmeyeceklerini söylediler (mal satılınca iş biter anlıyacağınız). Şuan beni servis ücretini ödemediğimden icra takibine alacaklar. Üstelik ödediğim senetleri de vermiyorlar. </p><p></p><p>Forumdaki arkadaşlara tavsiyem alışverişlerinizi sözle değil kağıtl hazırlayarak yapmaları, sonradan böyle problemler çıkıyor. Bu firmadan alışveriş yapacakların dikkatine...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSTAFA361, post: 672311, member: 386"] Merhaba arkadaşlar, Erkan tarımdan Kasım 2012 ' de ikinci el New Holland L 95 marka traktör satın aldım. Fenni muayene borçları ile şirket uğraşmak istemediğinden tarafımızca ödenip daha sonra makbuz karşılığının şirket tarafından ödeneceği sözünü aldık. Traktörü teslim aldığımızda tarlada denerken şanzumanda takviye 2. vites ' den atma problemi olduğunu fark ettik. Bayi ile yaptığımız görüşmede problemin kendi servislerinde giderileceği sözü verildi. Traktörü servislerine götürüp, tamir edildikten sonra yedek parça ve işçilik ücretlerinin tarafımıza fatura edildiğini gördük. Bu sefer hiçbir masrafı üstlenmeyeceklerini söylediler (mal satılınca iş biter anlıyacağınız). Şuan beni servis ücretini ödemediğimden icra takibine alacaklar. Üstelik ödediğim senetleri de vermiyorlar. Forumdaki arkadaşlara tavsiyem alışverişlerinizi sözle değil kağıtl hazırlayarak yapmaları, sonradan böyle problemler çıkıyor. Bu firmadan alışveriş yapacakların dikkatine... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland Çorlu bayisinin ayıbı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt